Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
opisop_shop schreef:Ik ben voor het eerst sinds corona deze week bij mijn oma geweest, met onze kinderen erbij. Mijn oma is 89 en heeft inmiddels 3 soorten kanker. Die loopt dus eigenlijk al op het laatst. Woont nog thuis, op zichzelf, met thuiszorg en veel hulp van haar kinderen.
Al die tijd niet geweest maar mijn moeder zei ook al, al gaat ze dan dood aan corona, haar vooruitzichten zijn kort en slecht. Dan liever nu toch even contact, wie weet de laatste keer.
Ze was heel blij dat we er waren.
bigone schreef:Er blijken redelijk wat mensen eerst door de snelteststraten te gaan op weg naar familie en sommigen kunnen meteen weer naar huis . Neem je in ieder geval je verantwoording.
Sizzle schreef:Coby schreef:Wij zijn ook uitgenodigd om lekker gezellig te gourmetten... ouders zijn op leeftijd. Moeder heeft een longaandoening en oma is 98.
Tsja heel apart vinden ze het dat wij niet komen.
Bijzondere wereld l.
Van oma (98!!!, wow) begrijp ik het eigenlijk nog wel.
Iedere dag kan voor haar in feite de laatste zijn, met of zonder covid. Ik zou denk ik dan ook liever gewoon van het moment genieten ipv angstig zijn.
Vayo schreef:Het maakt me gewoon echt heel erg boos dat de grondwet niet aangepast kan (?) worden. Dat de mogelijkheid er nu gewoon is om met grote groepen in een gebouw dit soort diensten bij te wonen. Het is toch duidelijk dat het nu gewoon niet kan, als je ziet dat er flinke brandhaarden zijn in gemeenten waar er veel kerkgangers zijn zoals Popstra zegt?
moonsparkle schreef:bigone schreef:Er blijken redelijk wat mensen eerst door de snelteststraten te gaan op weg naar familie en sommigen kunnen meteen weer naar huis . Neem je in ieder geval je verantwoording.
Ik las ook dat de sneltesten niet zo betrouwbaar zijn, natuurlijk helpt het wel wat, maar in ongeveer 40% geeft de sneltest een verkeerde uitslag, bron teletekst.
secricible schreef:Die sneltesten zijn toch antigeentesten? Kan het niet gewoon zijn dat je antistoffen hebt?
moonsparkle schreef:bigone schreef:Er blijken redelijk wat mensen eerst door de snelteststraten te gaan op weg naar familie en sommigen kunnen meteen weer naar huis . Neem je in ieder geval je verantwoording.
Ik las ook dat de sneltesten niet zo betrouwbaar zijn, natuurlijk helpt het wel wat, maar in ongeveer 40% geeft de sneltest een verkeerde uitslag, bron teletekst.