En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mazida

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:43

Lieve lieve Quera. Met een brok in mijn keel lees ik je laatste update. Wat een kalmte straal je uit je in laatste post. Ongelooflijk Y;(

Tis zo oneerlijk. Ik hoop dat de artsen het mis hebben en dat er geen dagen of weken maar nog maanden voor je in het verschiet liggen, waarschijnlijk tegen beter weten in. Hopelijk heb je nu je dochters en je man bij je, houd elkaar zo stevig mogelijk vast. Je dochters hebben een kanjer als moeder en mogen trots zijn dat jij hun mama bent :(:) .

Niemand wil in een hospice terecht komen, maar ik kan uit eigen ervaring zeggen dat een hospice een fijne plek is waar je omringd wordt met zorg en aandacht, waar je naasten altijd welkom zijn en van alles mogelijk is. Hopelijk kun je daar zsm terecht en kun je het ziekenhuis verlaten. Hopelijk mag je nog vele dagen met je gezinnetje en je lieve familie zijn.

Nog een tip: Stichting Wensambulance kan heel snel wensen voor je in vervulling laten gaan, zelfs een volgende dag al! Het is een prachtige stichting die geweldig werk doet. Misschien kan je familie je aanmelden, zodat jullie toch nog samen een dagje Efteling kunnen doen :+: . Ze laten je wens gratis in vervulling gaan en een bekwame verpleegkundige en chauffeur begeleiden je de hele dag. Ik gun het je zo :(:)

https://www.ambulancewens.nl/wensenformulier

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:45

Ook hier een meelezer, het eerste topic wat ik open elke dag in de hoop op goed nieuws.

Wat een verschrikkelijk kl*te nieuws.
Ook hier even tranen voor jou.

Heb het meerdere keren met mijn vriend over je gehad, hoeveel ik je bewonder in zo'n rotsituatie.

Dit is echt niet het nieuws waar iedereen op gehoopt had.

Ik wil jullie enorm veel sterkte wensen, het is niet makkelijk.
Geniet, lach en heb lief...

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:51

Afbeelding

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:54

Lieve TS, ook ik ben een stille meelezer en kreeg een brok in m'n keel van je laatste bericht...wat gaat het hard opeens, véél te hard. :\
Ik wil jou en al je dierbaren ontzettend veel sterkte wensen en nog een hoop mooie, liefdevolle momenten samen.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:55

Ook hier een hele stille mee lezer...

Geen idee wat ik moet zeggen.. het is ontzettend oneerlijk. Heb er geen woorden voor..

Hoop dat je nog veel mooie momenten mag hebben met je gezin en iedereen die je lief is

Veel sterkte

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:59

Stille meelezer...

Verdorie.. Wat is dit heftig zeg...

Ik zag dat de tip stichting ambulancewens voorbij kwam... Deze zijn echt heel snel als je nog iets wenst.

Heel erg veel kracht... Sterkte... Moed... En vooral rust gewenst...

Wat gaat dit snel... Veel te snel...

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:03

Lieve Roby,

Had je een kaartje gestuurd maar nog niet hier gereageerd. Eerlijk gezegd weet ik niet goed wat zeggen, maar ik hou jou en je familie in mijn gedachten, en wil jullie allemaal veel sterkte en moed toewensen.

JJ4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:07

Pffff Roby.....
Ongeveer alles wat er gezegd is, deel ik.

Mijn persoonlijke noot, ik ken je niet maar ben toch dol op je.
Je hebt ons meegenomen op deze reis en ons laten schrikken, laten hopen, laten meeleven, laten lachen, laten meedenken, laten bewonderen en nu tot slot, laten huilen omdat het ineens zo snel gaat.

Ik hoop dat ondanks dat we aan de virtuele zijlijn staan, je, je toch gesterkt voelt door alle liefdevolle berichtjes en dat je de komende tijd kan invullen zoals jij het wil, met de mensen die het meest voor je betekenen.

Moedige, mooie Ro, je bent een held!

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:12

PlukenKrul schreef:
[ [url=m/ReuY5P.jpg]Afbeelding[/url] ]

En hier brak ik.
Ook hier een stille meelezer en wat is het leven oneerlijk.
Ik weet verder echt even niet wat ik moet zeggen

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:13

Elke dag las ik trouw je updates maar wist nooit echt wat ik moest zeggen.
Ik wil jou, je gezin en alle mensen die je lief hebt ontzettend veel, licht en liefde wensen. Ik hoop dat je zonder al teveel ongemakken je nog kunt omringen door de mensen van wie je houdt en alles kunt zeggen wat je zou willen zeggen.

Vanavond brandt hier een kaarsje speciaal voor jou.

Birdie60

Sprakeloos!
Lieve Roby, heel veel sterkte voor jou en je gezin.

MuSLi

Heel veel sterkte.. Y;(

Manieki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:14

Wat moet je nou toch zeggen op zo’n bericht? Je bericht gaat maar niet uit m’n hoofd.
Je kleine meisjes, je man, wat een verdriet. Je wilt ze zo graag op zien groeien.
Maar meis wat heb je gevochten, houd nu de mooie herinneringen vast en geniet van de momenten met je meiden en man.

Heel oneindig veel sterkte!

Ginny135

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:15

Ik weet niet of ik dit zeggen moet, maar ik hoop zo enorm dat je straks de rust krijgt die je verdiend. Zo lang gestreden, zo lang gevochten.
Ik denk aan je

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:16

Pffff je bericht laat me niet los!
Gaat het een beetje met je?

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:16

Ik heb net eerst 10 pagina's aan meelevende reacties moeten terug scrollen voor het bericht waar het om gaat en hoopte tegen beter weten in op een vervelend, maar ergens lichtelijk positief bericht omdat we je zo hebben leren kennen...

Wat verschrikkelijk oneerlijk, ik dacht echt dat je de uitzondering mocht gaan zijn op al die ellende welke de doktoren voorspeld hadden...

Lieve Quera en familie, heel veel sterkte komende tijd.

Sylver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:17

Hier ook een meelezer vanaf het begin, en weet ook niet goed wat te zeggen.. Een brok in mijn keel bij het lezen van je laatste bericht..
Wat ben jij een ongelofelijk sterke vrouw. Geniet nog van je prachtige gezin en veel sterkte en kracht toegewenst

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:18

Hele grote knuffel! Geen idee wat ik kan zeggen, ben er stil van...

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:24

Heel veel sterkte we denken aan je!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:28

Verdomme wat kan het leven hard zijn.

Prachtige bloemetjes heb ik met liefde voor je geschreven, maar hier reageren heb ik tot nu niet gedaan. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Nu nogsteeds niet, trouwens. Flauw eingelijk. Ik leef met je mee, maar mijn neus om het hoekje steken deed ik niet.

Lieve lieve Roby, ik ken je niet buiten hier. Jij kent mij helemaal niet. Maar ik wil je laten weten dat ik zó vreselijk veel respect voor je hebt. Wat ben jij een kanjer.

Een hele dikke knuffel voor jou, je familie, vrienden en andere naasten. Geniet van al het moois dat je om je heen hebt :*

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:28

xSwanHeart schreef:
Wat een bericht...
Ik lees al vanaf het begin mee en weet eigenlijk nooit wat ik moet zeggen, maar ik kan dit bericht ook niet gewoon voorbij laten gaan. Wilde je laten weten dat ik aan jou en je gezin denk Y;( Geniet van elkaar zolang het kan (en voel je naar ons niets verplicht)!

Dit bericht omvat eigenlijk alles wat ik wil zeggen.

Wat ontzettend klote ruk nieuws.
Heel veel sterkte voor jou en je familie. Ik hoop dat je de laatste tijden toch nog kunt genieten van je prachtige meiden <3

Wat voelt dit zoo ontzettend oneerlijk! Ik typ van alles maar niks lijkt te omvatten wat ik wil zeggen.

pioade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:30

Wat een vreselijk bericht. Heel, heel veel sterkte voor jou, je gezin en je familie. Ik ken je niet maar denk vaak aan je....

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:36

En dan wordt een stille meelezer wel heel stil....

Lieve Quera ik wens jou nog intens liefdevolle momenten met je kindjes, man en familie toe.

Het kan niet anders dat zo een pracht moeder, vrouw en dochter eeuwig in de harten van al jouw geliefden blijft voort leven.

Je zal altijd blijven waken over je mooie dochters ookal zal je er fysiek niet meer zijn. Weet dat je eeuwig verder leeft in hen.

Het is niet eerlijk en helemaal k*t.

Heel veel sterkte en moed.

Dikke kus XXX

bokker88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:39

Askja schreef:
Hier ook een stille meelezer, zoals zovelen denk ik, die wel jouw updates lezen maar nooit iets zinnigs weten te zeggen.

Ik hoop heel, heel, heel erg dat je de komende tijd zonder veel pijn mag doormaken, en dat je de tijd een beetje stil kunt zetten door de mooie momenten met je dierbaren heel intens te beleven. Dat je door liefde opgetild wordt boven pijn, angst en het besef van eindigheid.

Dit verwoord het precies, sterkte van nog een meelezer die er geen woorden voor had..

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 23:46

poedersuiker om dit te moeten lezen!!

Afbeelding