Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SjakieXX schreef:Normaal deed ik veel aan krachttraining, maar ik wil me komende tijd gaan richten op vetverbranding, het liefst door een beetje uitdagende cardio of HIIT. Heeft iemand daar nog interessante trainingen voor?
jaimy10 schreef:Oké allerlaatste poging...
Hoi!![]()
Ik wil ook weer lekker mee kletsen, heeeel lang terug. Maar zie nog wat bekende!
Ik ben er alleen helaas wel uit.. Ik moet geopereerd worden aan me heup, krijg maandag alle info over hoe en wat dus das even afwachten. Verder kan ik natuurlijk bovenlijf trainen alleen moet k oppassen dat ik niet te groot word voor mijn klasse. Oké mijn mag ik niet zeggen zit al een jaar in dit visuele cirkeltje en hoop er nu echt uit te komen.. dus mijn doel: Bodybuilding klasse Welness staat nog vast
Hoop hier ondanks mijn tegenslag dus wat extra motivatie te halen!
Met oog op fasted... mijn cardio en bokstrainingen doe ik wel nuchter. Mijn krachttrainingen pak ik 6u na mijn cardio, daar tussen eet k dus wel
Warboel schreef:Ik heb helaas niet vanaf het begin progressiefotos gemaakt, maar had een nieuw outfitje gescoord en vandaag weer lekker in gesport!![]()
[ [url=m/An8Fjr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wil nu wel proberen vaker foto’s te maken, ik zie echt flink progressie en dat is ook wel leuk om vast te leggen
EmptyWords schreef:jaimy10 schreef:Oké allerlaatste poging...
Hoi!![]()
Ik wil ook weer lekker mee kletsen, heeeel lang terug. Maar zie nog wat bekende!
Ik ben er alleen helaas wel uit.. Ik moet geopereerd worden aan me heup, krijg maandag alle info over hoe en wat dus das even afwachten. Verder kan ik natuurlijk bovenlijf trainen alleen moet k oppassen dat ik niet te groot word voor mijn klasse. Oké mijn mag ik niet zeggen zit al een jaar in dit visuele cirkeltje en hoop er nu echt uit te komen.. dus mijn doel: Bodybuilding klasse Welness staat nog vast
Hoop hier ondanks mijn tegenslag dus wat extra motivatie te halen!
Met oog op fasted... mijn cardio en bokstrainingen doe ik wel nuchter. Mijn krachttrainingen pak ik 6u na mijn cardio, daar tussen eet k dus wel
Wat is er met je heup?
ingedebruijn schreef:Super knap!!! Hoe lang heb je daar naar toe moeten trainen?
Dreamy schreef:ingedebruijn schreef:Dat is heel snel! Denk dat ik daar nog wel een paar jaar over doe haha.
Gewoon lekker door blijven gaan en op goede dagen minimale aan kilo extra erop gooien & proberen er wat extra uit te persen