Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 10:40

Ik kan dus echt niet trainen met eten op...
Probeer nu iets van Havermout en amandelmelk te eten, maar mijn buik wordt al boos na 10 minuten hardlopen als ik gegeten heb...

jaimy10

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 10:53

Oké allerlaatste poging...

Hoi! :wave:
Ik wil ook weer lekker mee kletsen, heeeel lang terug. Maar zie nog wat bekende! :D
Ik ben er alleen helaas wel uit.. Ik moet geopereerd worden aan me heup, krijg maandag alle info over hoe en wat dus das even afwachten. Verder kan ik natuurlijk bovenlijf trainen alleen moet k oppassen dat ik niet te groot word voor mijn klasse. Oké mijn mag ik niet zeggen zit al een jaar in dit visuele cirkeltje en hoop er nu echt uit te komen.. dus mijn doel: Bodybuilding klasse Welness staat nog vast :))

Hoop hier ondanks mijn tegenslag dus wat extra motivatie te halen!

Met oog op fasted... mijn cardio en bokstrainingen doe ik wel nuchter. Mijn krachttrainingen pak ik 6u na mijn cardio, daar tussen eet k dus wel Y)(^)

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 18:31

SjakieXX schreef:
Normaal deed ik veel aan krachttraining, maar ik wil me komende tijd gaan richten op vetverbranding, het liefst door een beetje uitdagende cardio of HIIT. Heeft iemand daar nog interessante trainingen voor?

Ik heb deze workout laatst gedaan in de gym: https://www.youtube.com/watch?v=VmSKlAtckLg&t=319s

Bij split 1 viel ik na 6 rondes dood neer, split 2 is veel met armen en dat haat ik, dus 2 rondjes volgehouden. De loopband lukte me wel maar ik moet nog even spelen met mijn maximale snelheid (wil ook weer niet van die band af donderen :+ ).

Voornemens om deze workout minimaal 1 keer per week te doen, en dan het aantal rondes uit te bouwen.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 18:44

Ik heb helaas niet vanaf het begin progressiefotos gemaakt, maar had een nieuw outfitje gescoord en vandaag weer lekker in gesport! :)

Afbeelding

Wil nu wel proberen vaker foto’s te maken, ik zie echt flink progressie en dat is ook wel leuk om vast te leggen :)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 18:47

jaimy10 schreef:

Ik wil ook weer lekker mee kletsen, heeeel lang terug. Maar zie nog wat bekende! :D
Ik ben er alleen helaas wel uit.. Ik moet geopereerd worden aan me heup, krijg maandag alle info over hoe en wat dus das even afwachten. Verder kan ik natuurlijk bovenlijf trainen alleen moet k oppassen dat ik niet te groot word voor mijn klasse. Oké mijn mag ik niet zeggen zit al een jaar in dit visuele cirkeltje en hoop er nu echt uit te komen.. dus mijn doel: Bodybuilding klasse Welness staat nog vast :))

Met oog op fasted... mijn cardio en bokstrainingen doe ik wel nuchter. Mijn krachttrainingen pak ik 6u na mijn cardio, daar tussen eet k dus wel Y)(^)

Wat is er met je heup?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 18:51

Hier net 4,5km gelopen in het bos. Wilde voor geen meter dus ik heb nu helemaal geen zin meer in de run zaterdag maargoed gaan het gewoon doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 18:55

Warboel schreef:
Ik heb helaas niet vanaf het begin progressiefotos gemaakt, maar had een nieuw outfitje gescoord en vandaag weer lekker in gesport! :)

[ [url=m/An8Fjr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wil nu wel proberen vaker foto’s te maken, ik zie echt flink progressie en dat is ook wel leuk om vast te leggen :)

Tof! Ik wil ook echt meer foto's maken maar heb geen goede spiegel in de sportschool :')

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 18:59

Ik durf nooit foto's te maken in de sportschool. Ben bang dat ze dan denken: 'Heb je weer zo'n Instagram meisje' :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 19:23

Leuke outfit Warboel!

Maanlicht: Haha wel herkenbaar, maar ach lekker belangrijk wat "ze" denken, toch? :) Mensen denken toch altijd wel wat, of je het nu wel of niet doet.

Vwb wat wel en niet eten voor een intensieve krachttraining is dit een duidelijk artikel: https://www.bell-coaching.com/voeding/v ... -training/

Sowieso vind ik hun artikelen altijd wel fijn, omdat alles wetenschappelijk onderbouwd is, met bronvermelding. :j

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 19:29

Maanlicht schreef:
Ik durf nooit foto's te maken in de sportschool. Ben bang dat ze dan denken: 'Heb je weer zo'n Instagram meisje' :')

Hahaha dat is wel mijn gedachte inderdaad. Sommige mensen zitten er meer op hun telefoon te prutsen dan sporten.

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 19:30

Netjes Warboel, leuk setje! :D

EmptyWords schreef:
jaimy10 schreef:

Wat is er met je heup?

Hoor ik maandag, wat het precies is. Iets met me labrum

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 19:31

Maanlicht schreef:

Hahaha gewoooon doen :Y) Dan maar instagram meisje hoor

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 19:58

Heb geen spiegels in sportschool. Dus lastig foto’s maken.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 20:27

Nou, dan krijgen jullie zaterdag een foto van mij :+

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 20:31

Afbeelding
60kg squat :):) (grijze schijven zijn 10kg, grote en kleine zwarte schijven zijn beide 5kg per stuk + stang 20kg)
Heb tenen ietsje naar buiten, gaat op een of andere manier beter met mijn knieeen :D

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 20:35

Super knap!!! Hoe lang heb je daar naar toe moeten trainen?

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 20:38

Maanlicht schreef:
Nou, dan krijgen jullie zaterdag een foto van mij :+

*\o/* Ik sta ook altijd schaamteloos maar goed me klanten weten niet beter :')

Netjes hoor 60 kilo squat!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 20:52

ingedebruijn schreef:
Super knap!!! Hoe lang heb je daar naar toe moeten trainen?

Ik heb 2 jaar terug binnen 4 maandjes ernaartoe gewerkt denk ik? En nu doe ik het sinds een maandje of anderhalf weer serieus. :j Heb daartussen een half jaar niet echt serieus gesport en sinds mei afgelopen jaar ben ik wel lekker bezig! Alleen had ik nog even heel lang geen zin om te squatten + een knie die niet altijd fijn meewerkte.

Maar ik doe dit nu 3 setjes van 5 herhalingen & wil naar de 4 x 8 en dan kijken of ik weer kan ophogen :j Maar even kijken of mijn knieeen dat ook leuk gaan vinden, al zou dat met een goede houding niet veel uit moeten maken.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 20:55

Hier ook geen goede spiegels voor foto's maar spiegelselfies maak ik thuis wel, dus zie het nut er ook niet zo van in :')

Lekker bezig Dreamy! Ik heb m'n tenen ook altijd naar buiten hoor, kan geen kwaad :)

Ik merk ook echt dat ik weer sterker word! Hoop met m'n volgende 1RM test de 100kg aan te tikken, eindelijk :D Tot nu toe is het veelbelovend maar we zullen zien
Laatst bijgewerkt door Eulogy op 07-02-19 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 20:56

Dat is heel snel! Denk dat ik daar nog wel een paar jaar over doe haha.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 20:57

ingedebruijn schreef:

Gewoon lekker door blijven gaan en op goede dagen minimale aan kilo extra erop gooien & proberen er wat extra uit te persen :D

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 21:03

Dreamy schreef:
ingedebruijn schreef:

Gewoon lekker door blijven gaan en op goede dagen minimale aan kilo extra erop gooien & proberen er wat extra uit te persen :D

Ja mijn rug is stuk en knieën ook al opgegeven door de orthopeed dus ik denk niet dat het ooit zover komt maargoed dat geeft niet. Gewoon lekker fit blijven is het doel.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 21:21

Needje schreef:
Heb geen spiegels in sportschool. Dus lastig foto’s maken.

Is dat niet heel onpraktisch als je je houding moet zien enzo?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:11

Filmen.
En opzij naar n spiegel kijken tijdens bv een squat of DL is sowieso niet aan te raden.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:25

Bij ons staat de spiegel recht voor squatrek en deadliftplatform, vind ik heel handig :D