Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Ik studeer hier een half jaartje black_kelpie! En zeker een aanrader, ik heb nog maar een klein stukje gezien maar wat ik tot nu toe zag is echt prachtig.
Aria_zz schreef:Black kelpie, klopt, het is een beetje dwang voeren, maar ik probeer te eten. Gister niet echt, me vandaag echt gedwongen en toch 2 maaltijden binnen gekregen.
Anders is het ook zonde van al het werk dat tot nu toe in dat lijf ging.
Kiwi_ schreef:Hoe delen jullie het eten van fruit in? Ik ben er echt gek op, maar i.v.m. De suikers die er in zitten probeer ik het toch niet te veel te eten. Helaas kan ik op m’n werk onbeperkt fruit pakken, en dat is toch best verleidelijk.
_sharonnn schreef:Goedemorgen! Straks maak ik een bijleespostnu eerst even naar de sportschool en dat op mn vrije dag
Riddershow schreef:@black kelpie: welke shake heb je besteld?
_KellyAV schreef:Ik ben benieuwd BK hoe de shakes gaan bevallen. Ik vind ze vaak zo ranzig![]()
M'n motivatie is ook weer helemaal terug! Hij was van korte duur op vakantieookal zegt de weegschaal niet zoveel, ik begin het te merken aan kleding en m'n ouders beginnen het te zien
jaimy10 schreef:Lekker vroeg Sharon hoe ging je training?? Ik heb nu 3u spinning les
Haha 3 aparte groepen, geef les. Ach is te doen lekker voor de kcal
_KellyAV schreef:Maar hoe eet je dat dan? Ik zag het laatst op m'n werk staan haha. Moet je dat eerst laten weken in melk ofzo? Of verkruimel je het?
Die pannekoeken heb ik weleens gehad geloof ik, ik vond ze niet mega lekker volgens mij. Weet het niet zeker meer, maar ik vergelijk het altijd te veel met gewone pannekoeken. Wat heb ik daar zin in trouwens