Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leys schreef:Grappig, een keer in de zoveel tijd komt dat wel of niet CF en in welke mate je CF gaat toch weer oppoppen...
Wat ik me nou oprecht afvraag, Mies en Merel (bijvoorbeeld), waarom kiezen jullie er voor om wel merken te gebruiken waarvan het moederbedrijf niet CF is?
Er zijn toch genoeg andere, fijne, merken die 100% CF opties aanbieden?
Is dat puur omdat je het merk gewoon fijn vindt of maak je de producten die je al hebt op en koop je ze dan niet meer? (Dat zou ik logisch vinden, aangezien weggooien niks meer helpt en ook weer zonde is.)
Of zijn dat alleen specifieke producten waarvan je nog geen fijne CF vervanger gevonden hebt?
Ik ben het er helemaal mee eens dat het ieders eigen keuze is en iedereen zelf moet beslissen in welke mate je wel of niet CF gaat, maar dit vraag ik me al een tijdje af, gewoon omdat ik het oprecht niet snap.
Nice Mondy!
Ik ben eindelijk koortslip vrij![]()
Bring on de nieuwe Smashbox lipsticks die ik in Dublin gekocht heb
En oh boy, hij is fijn!
Voelt alsof je alleen iets van balm op hebt, dekt als een malle en bijna tot geen transfer.
Ik ben flieft
Dit is Do no wrong:
[ [url=m/13y0yr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leys schreef:Als ik even heel eerlijk mag zijn Chimello, dit bedoel ik dus, zo'n post.
Ik snap dat je het niet vervelend bedoeld, maar het leest alsof je het nogal ongenuanceerd hebt neergezet en dat kan bij een ander nogal naar binnen komen bij zo'n gevoelig onderwerp.
Mondy schreef:qua wel niet CF... het liefst zou ik helemaal CF willen..wie niet !
Maar ik geef eerlijk toe dat ik de tijd er niet voor heb om bij alles uit te zoeken wat wel of niet CF is. Sowieso omdat ik dan niet het ene wel en het andere niet wil doen.
Ik hoop gewoon dat er ooit een alternatief gaat komen mbt die dierproeven![]()
Ik probeer waar kan ervoor te zorgen dat ik er zo min mogelijk aan bijdraag ( bijvoorbeeld geen bont enz) en wie weet lukt het ooit om zo min mogelijk/geen producten van te hebben.
Als ik eroverheen gelezen heb alvast sorry, maar hoe doen jullie dat met medicijnen bijvoorbeeld ? Die worden wel allemaal/voor een groot deel getest toch ?
Maar is het niet een idee om er een apart topic van te maken ? Ervaringen/merken uitwisselen en waar iedereen vragen kan stellen ? Want het is zeker wel de moeite waard !
Drunksheep schreef:Wil ik dan überhaupt zo ver gaan? Nee. Omdat ik (heel egoïstisch!) het nog wel een beetje leuk voor mezelf wil houden.