[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 16:29

youaremystar schreef:
Hebben jullie ook dat als je “het maandelijkse feestje” of verkouden bent de piercings wat gaan irriteren?

Ik ben nu aan het “feest vieren” en mn neuspiercing is erg rood/geïrriteerd en wat pussig :(

Klopt dat is normaal als je weerstand minder is. :j

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:57

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:53

Evi84 schreef:
Kunnen jullie met een daith nog oortjes indoen?

Twee dagen na het zetten is het voor mij nog te gevoelig om oortjes in te doen, de piercer raadde het voorlopig ook af

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 20:03

Evi84 schreef:
Kunnen jullie met een daith nog oortjes indoen?

Ja hoor makkelijk

Evi84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 20:32

Doet dat geen pijn? Drukt dat daar niet tegen? Want dat is eigenlijk hetgene wat mij tegenhoudt, dat ik geen oordopjes meer kan indoen tegen het geluid, maar als oortjes lukken, zouden oordopjes ook moeten gaan denk ik toch?[img]
Afbeelding

Anoniem

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 21:03

Als ik zo naar je anatomie kijk in combinatie met dit oordopje, is een daith geen goed plan. Ook met een genezen piercing zal dit niet lekker zitten.

Frost

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 21:10

Ik zou ook niet voor een daith gaan in combinatie met dat oordopje.. Denk dat het sowieso gaat irriteren, ook met een genezen piercing..

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 21:50

Kleine oordopjes gaat bij mij makkelijk, maar de grotere die meer buiten het oor zitten valt er telkens uit want dat past niet. (En zeker de 1e paar maanden was het nog wel gevoelig)

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 18:13

ik heb zo'n op maat gemaakte oordop voor 1 oor om te gaan zwemmen (geperforeerd trommelvlies), in dat oor heb ik een traguspiercing en dat gaat met zowel labretje als ringetje. Maar met een daith zou ik dat ook niet doen. Ik wil ook graag een daith, maar die zou ik wel in mijn andere oor nemen waar ik niet zo'n oordop in moet. Oortjes gebruik ik sowieso niet zo, liever een koptelefoon. juist van die kleine oordopjes op concerten, maar die zijn klein en zeker die mousse die zetten zich dan wel rond de piercing dus dat lijkt mij geen probleem.

Evi84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 19:58

Spijtig dan, ik kan niet zonder oordopjes op maat gemaakt als gehoorbescherming.

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 23:09

Evi84 schreef:
Spijtig dan, ik kan niet zonder oordopjes op maat gemaakt als gehoorbescherming.

Gelukkig zijn er nog genoeg andere leuke piercings!

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 23:12

youaremystar schreef:
Hebben jullie ook dat als je “het maandelijkse feestje” of verkouden bent de piercings wat gaan irriteren?

Ik ben nu aan het “feest vieren” en mn neuspiercing is erg rood/geïrriteerd en wat pussig :(

met mijn rook heb ik er niet veel last van, nja met mn helix ook niet maar die is sneller geïrriteerd dan mn rook.

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 23:15

Ik heb even een vraagje, wat is de standaard lengte maat van het staafje van een helix, ik wil graag een langer staafje omdat ik voor en achter een bultje heb, in de hoop dat als hij meer ruimte heeft dat het weg gaat.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 08:42

Brittjuh97 schreef:
Ik heb even een vraagje, wat is de standaard lengte maat van het staafje van een helix, ik wil graag een langer staafje omdat ik voor en achter een bultje heb, in de hoop dat als hij meer ruimte heeft dat het weg gaat.

Als je er een bultje hebt zitten, doe er alsjeblieft niks anders in. Want dan gaat het nog meer irriteren..

Ik gebruik voor mijn conch standaard tea tree en sterilon. Maar mijn piercing is dan ook al 4-5 jaar oud.

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 11:45

Sterre98 schreef:
Brittjuh97 schreef:

Als je er een bultje hebt zitten, doe er alsjeblieft niks anders in. Want dan gaat het nog meer irriteren..

Ik gebruik voor mijn conch standaard tea tree en sterilon. Maar mijn piercing is dan ook al 4-5 jaar oud.

Ik heb mijnes bijna 3 jaar. ik maak hem ook schoon met tea tree olie en al is hij aan het irriteren zout oplossing. maar het lijkt niks te doen. heb hem ook niet verwisseld.

Miray

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 16:44

Brittjuh97 schreef:

Misschien dat Nopull piercing disk een optie is tegen de bultjes?

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 21:56

Ik heb een vraagje, hopelijk mag ik die hier plaatsen :).

Ik vind de sieraden van https://www.monocrafft.com/en/ onwijs tof, alleen wat prijzig. Weten jullie waar ze soortgelijke minimalistische sieraden verkopen? Die wat meer betaalbaar zijn.

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 01:14

Femjo schreef:
Brittjuh97 schreef:

Misschien dat Nopull piercing disk een optie is tegen de bultjes?

dat is ook nog wel een goeie Thanks!

Ivana78

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 14:51

Net mijn conch laten zetten!! Super blij mee, toch vreemd als ik ga ben ik toch een beetje nerveus terwijl het al mijn 6e piercing is *\o/*

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 10:34

Ivanaferon78 schreef:
Net mijn conch laten zetten!! Super blij mee, toch vreemd als ik ga ben ik toch een beetje nerveus terwijl het al mijn 6e piercing is *\o/*

Dat gevoel blijf ik houden hoor! :P Maar dat is ergens ook wel een lekker gevoel ofzo? :')

Ivana78

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 10:50

Ja eigenlijk wel :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 10:54

Ik lees nog steeds mee, maar dat gevoel herken ik ook helemaal! :D Nu dat met tattooeren, maar met piercings had ik het ook! Stond zelfs na de 4e nog stijf van de adrenaline met het gevoel dat ik wel een marathon kon rennen :')

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 12:59

Hello!

Ik kom even dit topic binnenvallen, omdat ik voor zaterdag op de planning heb staan om in 1 of in beide oren een daith piercing te zetten vanwege migraine. Ben op de hoogte van het uitblijven van het gewenste effect, maar neem de gok maar.

Nu vroeg ik me af als leek (lees, ik heb alleen gaatjes :') ), of je ipv het standaard ringetje wat je erbij krijgt ook voor een ander model/soort kan kiezen? Of is dat pas mogelijk na een paar maanden?
De planning voor nu is om naar tattoo bob in Rotterdam te gaan, heeft iemand hiermee toevallig ervaring? Ik weet gewoon niet welke ik moet kiezen als piercer haha.
Enige waar ik tegenop zie is de pijn, vandaar dat ik ook twijfel of ineen enkele of gelijk beide moet doen..

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 15:40

Ik ben ook in de verleiding gekomen om een daith te laten steken :o en ook nieuwsgierig hoe de prik meevalt? Tov een helix of nostril bvb? Ik heb zo'n vermoeden dat een daith de pijnlijkste wordt die ik heb (mijn navel kan ik mij niet herinneren en tragus ook niet, al te lang geleden).

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 16:01

Hier ook benieuwd naar ervaringen over het laten zetten van een daith. Ook ivm migraine
Wil ook naar Tattoo Bob gaan of wellicht naar Dutch Ink. Maar ben bang omdat het daar zo goedkoop is en niet met afspraak dat je daar dan heel lang staat te wachten

Ik wil trouwens ook een tragus laten zetten. Niet tegelijk.
Twijfel of ik de daith en tragus in het zelfde oor wil of juist niet

Ik heb nou alleen in beide oren 2 gaatjes
Mijn helix is jammer genoeg dicht gegroeid na een aantal jaar
Was ook nog in de tijd dat ze die schoten in plaats van piercen