Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tumtummie schreef:Ik heb de laatste tijd heel veel moeite met het afvallen. Ik kom maar niet onder die 75 kilo terwijl ik veel beweeg en goed op mijn eten let. Ik heb dus gister een afspraak gemaakt bij een diëtist om er samen eens naar te kijken. Ben benieuwd wat haar tips zijn, ga over 2 weken heen.
Mijn lijstje van gister:
O: bruine boterham met halvajam
T: een banaan
L: twee bruine boterhammen met filet american
T: een appel
A: aardappelen met sperziebonen en een vleesje
B: uur paardgereden (wedstrijd) en een uur gefietst
Voor vandaag staat de planning op:
O: bruine boterham met pindakaas (had ik even trek in vanmorgen).
A: aardappelen met wortels en een vleesje
B: uur fietsen
Jannepauli schreef:tumtummie schreef:Ik heb de laatste tijd heel veel moeite met het afvallen. Ik kom maar niet onder die 75 kilo terwijl ik veel beweeg en goed op mijn eten let. Ik heb dus gister een afspraak gemaakt bij een diëtist om er samen eens naar te kijken. Ben benieuwd wat haar tips zijn, ga over 2 weken heen.
Mijn lijstje van gister:
O: bruine boterham met halvajam
A: aardappelen met sperziebonen en een vleesje
B: uur paardgereden (wedstrijd) en een uur gefietst
Voor vandaag staat de planning op:
O: bruine boterham met pindakaas (had ik even trek in vanmorgen).
A: aardappelen met wortels en een vleesje
B: uur fietsen
Te veel koolhydraten en suikers!
secricible schreef:Door crossfit kom ik juist aan. Sowieso na de workout omdat ik spierpijn heb en ik dan vocht vasthoud. En omdat ik aardig makkelijk spieren opbouw.
Ik begin al wat meer energie te krijgen. Volgende week ook ander ontbijt maar eerst de spullen opruimen die ik nog in huis heb. Plan is om een vaste maaltijd van 400kcal te maken qua tussendoortjes. Op sportdagen mag die na het sporten met flink khd. Op niet-sportdagen mag die maaltijd wanneer en hoe ik wil en met bijna geen koolhydraten. De rest vd dag probeer ik dan onder de 50-60gram koolhydraten te blijven, maar kcal nog wel op te bouwen naar onderhoud.
Amyyy schreef:Wow Annettu! Dan zou ik binnen een maand op mijn streefgewicht zitten. Wat eet je dan bijvoorbeeld allemaal op een dag? Is het goed vol te houden? Ik ben wel benieuwd eigenlijk! Erg knap