Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), dat mijn drain het iets beter lijkt te doen en het hersenvocht in mijn buik minder veel en dus minder pijnlijk wordt. Begin is even een hel, enorme steken in mijn buik, daardoor wordt het buikvlies/middenrif geprikkeld en dat geeft buikvliesontsteking pijn dat uitstraalt tot in mijn schouders en liezen. Dat verdwijnt weer als ik rustig doorga, maar die pijn is zo heftig...
)
hoe doe je dat met water? Leidingen zijn vast binnen no time bevroren! Elke x water kapot slaan en met emmertjes zeulen?!
je vriend al.begonnen bij zn nieuwe job??

Al spijt? 
hoe hou je t vol... wel leuke fotos
hopelijk virusje gauw weg
Het is hier -5 en dat vind ik al verschrikkelijk koud 
en van de dalende hoop dat de drain gaat werken, dat is echt heel rot zeg! juval schreef:mooie foto's!!
sterkte, hoop dat het virusje gauw weer weg is! Ik blijf voor je duimen..
Madje1992 schreef:Ze zien er inderdaad gelukkig uit.
Balen van dat virusje. En hopelijk gaat die drain het toch goed blijven doen. Ik hoop het zo voor je.
-25 is mij toch te koud. Wel fijn dat de paarden verwarmde stallen hebben.
Gaat het doen van de stallen goed?
Leuk dat jullie samen op taalcursus gaan. Ben benieuwd hoe Bas zijn baan daar bevalt.
_KiMbErLeY_ schreef:Mooie fotos!
Maar wat KOUDAl spijt?
Wat vervelend dat je hoofdpijn hebt, maar... verder? Ik heb het idee dat het iets positiever is dan eerder of niet???
namiro schreef:-25![]()
hoe hou je t vol... wel leuke fotos
hopelijk virusje gauw weg

Undefined schreef:Wat ziet het er gaaf uit! Wel koud haha.
Mij lijkt hoofdpijn nou juist net het probleem, dat is toch juist wat de drain tegen moet gaan?
Cayenne schreef:-25Het is hier -5 en dat vind ik al verschrikkelijk koud
Dat vosje is echt zo leuk!![]()
Hopelijk is het virus snel weer foetsie!
Hannanas schreef:Brrrr die operatie van een nieuwe drain heeft dus nog niets in je afschuwelijke situatie verlost :/ en je had voor de operatie al zo'n pijn..die tussen fase was 3 x niks. Krijg je eindelijk een nieuwe, maakt het niets uit in pijn. Brr
Wat is het plan?
Wat is het koud!!!!
Haha) en daar dan een afspraak maken. Voor het geval het wel weer fout gaat (infecties en zo) dat zij mij en ik hen al gezien heb en geschiedenis bekend is, maar ook eens kijken wat zij verder kunnen /willen doen (misschien toch maar eens een druk meting laten doen of iets). Verder wil ik graag nog even wachten, maar de pijn moet wel doable zijn en dat is nu eigenlijk niet...knabbelgirl schreef:Wat een leuke foto's zeg! En tsjeempie wat koud! Kunnen ze er goed mee omgaan, al aan gewend?
Balen van je virusjeen van de dalende hoop dat de drain gaat werken, dat is echt heel rot zeg!
gabyfedde schreef:Wat een prachtige foto's!! Heerlijk, zonlicht. Dat heb ik al even niet gezien hier in t noorden.
Aangezien je Zweeds wil leren: 'Jag håller tummarna' voor de drain.
), praten lukt, maar moet wat meer vertrouwen krijgen en niet bang zijn om fouten te maken... Ik wil het te goed/perfect doen. Zo versta ik ze meestal best prima als ze met elkaar in het Zweeds spreken, maar als ze het tegen mij hebben ga ik twijfelen of ik het wel goed begrijp, haha. Komt vast vanzelf, volgende week 3 dagen in de week Zweedse les.