Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gribaldi schreef:Echt waar? Hier is hij niet echt smeerbaar om hem op beschuit oid te doen hoor haha knetterhard is hij gewoon, maar staat ook in de koelkast al jaren, ooit eens een pakket gehad met allerlei superfood zooi..
Als hij leeg is komt er ook geen nieuwe hoor, gebruik lekker arachideolie.
secricible schreef:Gribaldi, dat geloof je toch niet serieus? Dit is precies waar mijn waterflesjesfilmpje over gaat. Sorry, maar check your facts en laat je niet opjutten...
Margarine is ontwikkeld iov napoleon die een alternatief zocht voor boter voor zijn soldatwn in de oorlog. Boter werd te snel ranzig.
en nee, ik ben geen voorstander van margarine en halvarine. Maar kom op, deze hekserij is echt gelul...
heb geen tijd om verder er op in te gaan, maar driekwart van wat je noemt is niet (meer) waar of volledig nietszeggend. Ingredienten gelijk met verf? Wat een drogreden is dat...
Samiyah schreef:Die bakspray die net gelinkt wordt heb ik niet... zit op m'n telefoon dus kan de goede hier niet linken maar hij is van het huismerk en zit in een groen flesje.
secricible schreef:Waarom vinden jullie kokosolie een verantwoorde keuze? Waarom verkiezen jullie dat boven bijvoorbeeld olijfolie