Dallista schreef:Krijg de indruk (?) dat er nu twee dingen door elkaar gehaald worden: de normale kaarsen, en de Dao kaars die als free gift bij bestellingen zat. Die laatste is kleiner dan de gewone reeks van 290 grams kaarsen.
Mijn bestelling is ook binnen, kerstboompjes. Heb ze meteen ongeopend opgeborgen (neem maar aan dat er niets kapot is, zie en ruik in elk geval geen rare dingen!), maar er zaten ook nog een paar andere items in de box.
Omdat ik in de buurt van de andere free gift zat, een douche foam uit de sale erbij genomen, en voila:
[ [url=m/3wFZmB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op de site staat die voor 42,50 euro?! Leek me vrij veel geld voor een free gift, maar goed, het is ook wel een aardig groot ding.
Iemand ervaring hiermee (specifiek met deze geur)? Ik heb nog nooit zoiets gebruikt, maar blijkt dat ik geurkaarsen ook heerlijk vind, dus dan zal dit ook wel in de smaak vallen, hoop ik. Maar ja, ik brand al steeds geurkaarsen, misschien niet zo logisch om dan tegelijk ook zo’n pot erbij open te zetten...
Ik heb uit die lijn de woody vanille staan in mn woonkamer, de eerste week was ie voor mij zo te sterk geurend dat ik mn raam open moest houden ipv op ‘luchtstand’ anders gingen mn ogen enorm jeuken