27 kilo afgevallen 
Succes weer!
Ik heb nu 3 keer 6w6p level 2 gedaan. Deze is zooooveel leuker! Ik was level 1 zo zat na een week of 6 (heb na 4 weken, 2 weken niet kunnen trainen door val en ziekte dus moest opnieuw beginnen). Ik merk ook echt heel goed verschil
Ik was niet te dik en doe dit ook niet om af te vallen maar had wel buikvetjes en wou een sixpack of iig een strakke buik. Inmiddels begint het begin van een sixpack zichtbaar te worden 
Ik doe trouwens 3/4 keer in de week 6w6p en 2/3 keer in de week 30DS. Van 30DS wil ik morgen level 3 gaan proberen. Ik hou me met 30DS niet aan die 10 dagen, als ik me er klaar voor voel ga ik een level hoger. 5/6 keer per week 6w6p is me te zwaar naast school (lange schooldagen + 3,5u reizen), vandaar dat ik er 30DS bij doen. Dit schema bevalt me erg goed, heb er goede resultaten van

mam dacht dat ik omkwam van de honger ofzo, 5 pakken stroopwafels, 3 zakken mokkaboontjes, 3 zakken drop en nog meer
Ik heb het die eerste keer niet volledig volgehouden. Heb 2 of 3 keer eerder opgegeven.
Maar voor mij draait het ook voornamelijk om m'n buik. De rest van mijn lichaam vind ik wel prima 
Waar bemoeit hij zich mee? Als iemand me er op wijst dat ik een oefening niet helemaal goed uitvoer, he super, bedankt (die buttkicks had ik nog wel door de vingers kunnen zien), maar ga je niet met mijn workout bemoeien. Ik hoop m niet meer tegen te komen, vervelend ventje xD