Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 15:08

@Mandy517 Welkom terug :) 27 kilo afgevallen _O_
Succes weer!

Ik heb nu 3 keer 6w6p level 2 gedaan. Deze is zooooveel leuker! Ik was level 1 zo zat na een week of 6 (heb na 4 weken, 2 weken niet kunnen trainen door val en ziekte dus moest opnieuw beginnen). Ik merk ook echt heel goed verschil :j Ik was niet te dik en doe dit ook niet om af te vallen maar had wel buikvetjes en wou een sixpack of iig een strakke buik. Inmiddels begint het begin van een sixpack zichtbaar te worden :))
Ik doe trouwens 3/4 keer in de week 6w6p en 2/3 keer in de week 30DS. Van 30DS wil ik morgen level 3 gaan proberen. Ik hou me met 30DS niet aan die 10 dagen, als ik me er klaar voor voel ga ik een level hoger. 5/6 keer per week 6w6p is me te zwaar naast school (lange schooldagen + 3,5u reizen), vandaar dat ik er 30DS bij doen. Dit schema bevalt me erg goed, heb er goede resultaten van :j

Nant

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 22:52

Woow Mandy, heel knap en wat snel!

Vandaag een dagje shred over geslagen, wel bodypump en buikspierkwartier gedaan en de nieuwe bank van 117kg twee trappen omhoog gesjouwd.
Dat vind ik stiekum ook wel tellen als shred ;)

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 06:59

@madelonsunny; dat is ook een goede combi 30ds en 6w6p. Ik heb vd laatste alleen nog level 1 gedaan, maar ben inmiddels ook in het bezit van level 2. Ik weet alleen nog niet of ik hem ga combineren met de shred of BFBM.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 10:08

Woah super goed Mandy!! Succes met de rest die je er nog af wilt ;)

Ik heb de afgelopen 3 dagen geen 30DS gedaan. Schandalig gegeten, wel veel gelopen, maar das was ik al gewend. Vandaag weer braaf nmtz & 30DS. Probeer ook weer braaf te eten, maar er ligt zo veel lekkers in mn kast nu :') mam dacht dat ik omkwam van de honger ofzo, 5 pakken stroopwafels, 3 zakken mokkaboontjes, 3 zakken drop en nog meer :')

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 12:47

Ik kom mij ook melden. Vanaf vanavond begin ik met de 30DS! Ik hoop dat ik er, in combi met gezond eten, straks wel wat strakker en vooral fitter bij ga lopen.

Afgelopen weekend al eens een keertje geprobeerd, om de oefeningen te leren kennen zodat ik ze vanaf nu ineens mee kan doen ipv eerst nog te moeten kijken hoe het juist moet. Maar poeh poeh, er staat me wat te wachten ben ik bang...! :D Ik heb het die eerste keer niet volledig volgehouden. Heb 2 of 3 keer eerder opgegeven.

Ach, vanaf nu gaan we er gewoon voor!

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 17:47

Succes Shanelle!

@solarpleure: oh heerlijk is dat soms! Nu er weer tegen aan!

Hier na die stomme ripped echt weer aangekomen. Ik weeg niet, maar ik merk het aan mn benen en buikrol. Bah.
Net 6w6p gedaan, heerlijk, dan doe je tenminste wat!! Weer helemaal gemotiveerd en het vetrouwen erin dat de boel weer strak wordt.
Wat zouden jullie doen? 2x6w6p en 3x bfbm of 2x6w6p en 3x shred?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 17:53

Je hebt je pauze verdiend Solar!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 18:42

Ik meld ook hier :) Heb gister voor het eerst level 2 van 30 days gedaan, je hangt wel vaan boven de grond zeg in level 2 :=

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 19:05

Inderdaad Marlies, vond ik ook :D
Planken, opdrukken, weer planken.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 19:21

Ik heb vandaag ook voor het eerst level 2 gedaan, poeh, pittig inderdaad! Maar wel leuk want ik was level 1 al snel zat.
Die plank jacks vond ik echt killing.

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 19:31

@Jotoma BFBM vind ik wat te lang duren. Net als NMTZ. De dagen dat ik niet 6w6p dan heb ik echt even een korte workout nodig. Gewoon even wat bewegen maar meer niet :P Maar voor mij draait het ook voornamelijk om m'n buik. De rest van mijn lichaam vind ik wel prima :)

Pfoeh ja die planks. Wat dat betreft vond ik voor 6w6p level 1 echt killing. In level 2 zitten ook wel wat zware planks maar minder vervelende :P Planks uit 30DS level 2 vallen mij wel mee als ik vergelijk met level 2 6w6p. Maar geen enkele plank is leuk :')

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 20:51

Ik vond de planks bij 6w6p meevallen, zeker na 3 weken ripped!
Ik vrees dat ik bfbm ook te lang vind, maybe toch maar shredden.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 21:47

Ach, het is voor het goede doel...na 10 dagen zitten mijn broeken al wat minder strak en begin ik serieus spierballen te kweken :D...we blikkelen braaf door.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 07:44

Ik neus even mee hier!

Tijdje terug begonnen met 30 days shred, maar ook hier weer de dooddoeners: druk en moe!
Moet het gewoon weer gaan oppakken... heb nog een ruime maand tot de vakantie, dus ik red het nog op tijd :P

dormy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 07:54

Oeh ja die planks, ik vind ze nog steeds erg moeilijk, ik kan het tempo moeilijk bijhouden. Voor de rest gaat level 2 wel goed, kan bijna over naar level 3! @ Marlies85, super dat je al zo snel resultaten ziet!

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 07:58

Dat vind ik ook, dat het allemaal zo snel gaat. Ik moet nog recht komen na de buikspieren en zij zitten alweer te huppeldepuppelen.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 09:55

Maar was wel blij om over te kunnen naar level 2, level 1 begon me te vervelen en zelfs een beetje saai te worden.
Moet ook wel zeggen dat ik sinds januari ook al 10 kilo ben afgevallen door anders te gaan eten. Maar merk wel dat die shred de boel ook wat strakker trekt zeg maar :)

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 10:03

Hoi! Mag ik me ook melden? :D

Ik zit nu op dag 3 van 30DS en het gaat me best goed af moet ik zeggen.
Ik heb het vorig jaar ook eens geprobeert maar ben toen gestopt bij dag 7... Dus ik hoop dat ik het nu goed vol ga houden. :j
Ik ben wel sinds de vorige keer dat ik de deed 30DS 11 kilo afgevallen samen in combinatie met paardrijden/heel veel water drinken en gezond eten.
Dus ik hoop dat ik er nu nog een keer zo rond de 10 kilo er af kan bewegen. :))

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 12:12

Wat leuk om zoveel nieuwe namen te zien :):)
Succes allemaal!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 12:16

Hey, een mede ossenaar :D bedankt!

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 13:43

Betrappen jullie jezelf er ook op dat je in het dagelijkse leventje soms JM na-praat?
Of ben ik de enigste :')

Level 3 van 30 DS valt me eigenlijk nog niet zo slecht tegen.
Na 10 dagen lv.1 had ik twee dagen level 2 gedaan, een dagje rust, een dag alleen circuit 1 van level 3 en nu het hele level in Anita-style (waar ik kan Nathalie). Maar het is echt prima vol te houden (:

Killer abs lv.1 vind ik niks, ben nu aan t kijken of 6w6p wel iets is ...

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 13:50

Ja hoor Emily; ik gebruik haar quotes vaak als er mensen rondom mij motivatie nodig hebben :))

Welkom nieuwkomers!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 14:03

xEmily schreef:
Betrappen jullie jezelf er ook op dat je in het dagelijkse leventje soms JM na-praat?
Of ben ik de enigste :')

Nog nooit gehad. Maar ik zie nu al voor me hoe ik mijn vriend mijn eten laat opscheppen: "give me two more, last one, gooood".

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 14:37

Oh wat leuk Marlies - had even in je profiel gekeken, maar ik herken je niet - ik woon alleen eigenlijk niet meer in Oss :') Was er niet aan toe gekomen het te veranderen en nu is het (waarschijnlijk) nog maar een paar maandjes.

Oeee wonderbaarlijk hoe je binnen 3 zinnen een hekel aan mensen kunt krijgen :') Ik heb een tijd last van m'n knieën gehad, daarvoor fysio gehad en die zei dat ik voorzichtig moest doen met springende bewegingen. Dat is al een tijdje geleden, maar beter voorkomen dan genezen, dus ik doe sommige dingen op m'n eigen manier. Buttkicks bijvoorbeeld deed ik vroeger echt tot m'n billen, maar nu tot m'n schenen parallel aan de grond zijn. Buttkicks komen in de warming up van lvl 3 voor, oefening 5 ofzo. En een of andere persoon was iets verderop in de zaal (ik denk) insanity aan het doen en hij kon t even niet aan of iets dergelijks, dus nam z'n 5 seconde rust, loopt naar mij toe en zegt dat ik m'n benen verder op moet tillen, omdat mijn buttkicks nu geen buttkicks zijn. Dus ik kijk 'm even snel aan, denk bij mezelf waar bemoei je je mee? Maar lach vriendelijk en ga gewoon door met wat ik aan t doen was. Naja, verder in het laatste circuit heb je plankrows met legraises, die doe ik op m'n knieën gewoon omdat ik hem pijn aan m'n handen vind doen als ik op m'n gewichtjes leun en ik het inefficiënt vind om een gewone plank te doen en elke keer een gewichtje te pakken. Komt die mens weer aan, ja je moet m niet op je knieën doen, maar in een echte plank. Ja jezus, gozer hou gewoon stil! Dus ik kijk m nijdig aan en ga verder. Even verderop in de cardio heb je rockstarjumps, die doe ik niet gewoon niet, dan doe ik buttkicks met gewichtjes. Kom die verdomme nog eens aanzetten, ik doe niet de oefening die zij doen, of ik dat wel door had. Nou zeg, bedankt dat je het zegt had ik totaal niet gezien :oo Waar bemoeit hij zich mee? Als iemand me er op wijst dat ik een oefening niet helemaal goed uitvoer, he super, bedankt (die buttkicks had ik nog wel door de vingers kunnen zien), maar ga je niet met mijn workout bemoeien. Ik hoop m niet meer tegen te komen, vervelend ventje xD

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 14:45

_O-

Wat een eikel Solar! Alsof jij niet doorhebt wat je aan het doen bent :') Misschien de volgende keer even met een uitgestreken gezicht zeggen dat je niet wist dat hij jouw instructeur is.

Haha Jolien :P