Ik vraag me af of ik m'n 2 ebay lakjes wel ga krijgen. Had om een invoice gevraagd (combined shipping) en daar krijg ik maar geen antwoord op. En ondanks dat ze meer dan 99% heeft lees ik erg veel over de slechte communicatie en dat best wat mensen hun product niet of kapot hebben gekregen... (en daarna ook geen contact meer kregen) Super irri.
Je hebt dus nog ook niet betaald? Dan zou ik een mail sturen dat je hierbij afziet van aankoop ivm geen contact met seller ondanks verschillende pogingen.
salonsupplystore. Nou heb ik pas gisterochtend besteld hoor.Maar normaal krijg ik altijd erg snel een invoice. USA is wel vroeger. Maar dan had ik m gisteravond laat al wel mogen krijgen.
Ben door het aanvragen al "commit to buy". Maar als ik morgen nog niets heb zal ik haar zeker melden dat ik er van af zie.
IK heb alles binnen . Ohnee, vd week nog 2 besteld, maar daar zag ik gisteravond ergens de status dat het in of naar NL ging, dus zal hopelijk vh weekend er zijn en anders dinsdag
Net even snel nij de etos geweest, hadden ze een soort roze potje met een spons erin, moet je je nagel indrukken, ff rond draaien en dan is als het goed is de nagellak eraf. Was maar 2,- dus kan t altijd proberen niet
Die potjes zijn super voor creme lakjes, maar als je een shimmer hebt, draai je vrij snel het sponsje kapot. Om over glitter maar helemaal niet te beginnen
Ik gebruik ze niet meer, omdat ze je nagels toch vrij snel verkleuren door de "oude" nagellak die in het sponsje of de vloeistof kruipt. Doe mij maar gewoon mijn vertrouwde remover, werkt net zo snel
Ik ben er ook niet zo weg van, ja de eerste 3x gebruiken gaat super. Nu heb ik er idd een keer glitter in gehad en een keer donkerblauw. Geeft ook af op je vingers als je nu het eraf wilt halen
Celiien
Geplaatst: 31-10-13 13:13
Ooo bij mij blijven altijd die randjes rood ben benieuwd kan geen kwaad om t een keer te proberen