Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:02

sannx94 schreef:
Cm verliezen is verslavend Mikkie, opgepast! :=

Als je dat maar weet. Het meetlint is nu zo ongeveer mijn grootste vriend. Hahahaha.

Marjoow schreef:
Vraagje. Merken jullie veel verschil rond de bovenbenen? Ik heb hele dikke bovenbenen en wil dit graag wegtrainen, maar ben bang dat het meer een erfelijk iets is (mijn zus heeft het ook, en mijn moeder ook.) dan iets waar je zelf grip op kan hebben.

Dat is ook mijn probleemgebied (zie paar posts boven de jouwe) maar ik ben bang dat een probleemgebied ook altijd een probleemgebied zal blijven. Het is bij mij wel al een stuk minder geworden hoor. Ook op mijn benen zijn er al de nodige cm's af. Maar zoals ik al schreeft: zeker daar kan het me niet genoeg zijn.

_JY_ schreef:
Nog even een vraagje voor de level 3'ers: hoe houden jullie je nek ontspannen bij de supermanpose? Ze zegt wel dát je 'm moet ontspannen, maar niet echt hoe dan. Tips?

Ik blijf gewoon naar de vloer kijken, dat werkt bij mij best aardig moet ik zeggen.

Ik had stiekem besloten dat ik vandaag een off-day had, maar nu ik weer door het topic heb gelezen heb vind ik dat ik niet zo'n sissy moet zijn. Dus.... hop in de benen en shredden met die hap. Level drie hier kom ik weer. -O-

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:07

@ _JY_: gelukzak! Ik had iets wat volgens mij gepekelde gestoofde witlof was :r
@ Loes: die collage is een goed idee! En dat ieniemienie randje dat vet was is nu gewoon weggesmolten! Goedzo *\o/*

@ Monster: :=

Iemand zei iets van gewichtsverlies? Ik verlies een beetje, maar echt niet noemenswaardig veel hoor. Maar dat is helemaal niet erg, want strakker word ik zichtbaar wel ~~}>

Voor het avondeten heb ik geshred; het ging lekker maar jee, ik huil echt zweet tijdens de laatste strength. Ik merk dat het steeds beter gaat, maar dan probeer ik de push ups dieper te doen, en denk ik weer dat ik bijna doodga :') Ik recupereer wel merkbaar sneller na de workout; anders neem ik tien minuutjes om op adem te komen voor de volgende, maar nu had ik met vijf minuutjes meer dan voldoende.
Dus de 6w6p er achteraan geplakt! Die zijdelings plank waarbij je op de arm steunt is vreselijk. Des te meer omdat die spider daar ook ergens in de buurt zit. Bij ronde 2 heb ik de laatste vijf seconden mountain climbers zitten uitpuffen; mijn armpjes leken plots spaghettisliertjes. Ik had nadien echt REUZEHONGER (normaal niet na een workout) maar helaas viel het avondeten tegen. Dan nog maar een handje noten naar binnen gesnoept :Y)

Niek123

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:20

Dag 3 van level 1 zit er op! Ging zwaar.

Nog steeds spierpijn in bovenbenen en kuiten. Wanneer ging de spierpijn van de eerste paar dagen bij jullie weg?

Ga nu lekker douchen :)

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:25

ik heb ook net dag 3 gedaan van level 1.....men me kuiten en me kont jies wat een spierpijn.
leuk om de leeftijden te lezen, ik ben trouwens 37.
Wat geen goeie is, is als je zwaar ongesteld bent om dan te springen en te jumpen, ben elke keer als de dood dat me tampon eruit vliegt :D

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:35

Nou sport Bh is eindelijk besteld. Hoop dat ie past, moest de grootste nemen :oo . Zal waarschijnlijk een beetje krap worden met de omvang.

En natuurlijk een Yoga-pants, vriendlief ook weer tevreden...
Doe tegenwoordig ook de yoga-meltdown na de shred. Volgens mij deden wel meer mensen dit?

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:47

Hoe kan je paardrijden en dan geen sportbh bezitten :o

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:52

Haha tjaa.. Weet t zelf ook niet. Zit me wel in de weg ja := . Maar ben gewoon zo'n miepert wat dat betreft.. Meesten zijn zo... 'oma-achtig' Of geen mooie vorm.. *zucht*

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:54

dito schreef:
ik heb ook net dag 3 gedaan van level 1.....men me kuiten en me kont jies wat een spierpijn.
leuk om de leeftijden te lezen, ik ben trouwens 37.
Wat geen goeie is, is als je zwaar ongesteld bent om dan te springen en te jumpen, ben elke keer als de dood dat me tampon eruit vliegt :D

:') :') :') :')

Hoewel ik me er niks bij voor kan stellen, mijn tampons trekken vacuüm :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:56

Sportbh is ok niet op het mooi zijn :D het is om mooie borsten te houden. Je wil ze niet laten hangen toch?

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:02

Ik moet nog steeds aan de sportbeha, ik gebruik nu een oude die niet zo lekker past. :o
Lastige is dat mijn maat bijna niet verkrijgbaar is.... -O-
Overigens ben ik bijna 33, om even op leeftijd terug te komen.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:04

Winged schreef:
Sportbh is ok niet op het mooi zijn :D het is om mooie borsten te houden. Je wil ze niet laten hangen toch?

Nee! Daarom heb ik m nu lekker besteld :D

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:07

Ik moet ook de nodige centimeters kwijt.. Morgen beginnen! Heb wel het idee dat dit een motiverend topic is en dat heb ik ook wel écht nodig ! :)

De tip van 2 flesjes water vind ik een goede, daar ga ik morgen maar eens mee beginnen :)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:14

Maris jij hier _O-

Ook ik ga morgen beginnen (en ook gelijk beter drinken). Fit op naar het cross seizoen :j

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:27

Dit is echt het toppunt van lekker... Geheel tegen je zin een een latenight date met Jillian die onverwachts fijn uitpakt en nu uitpuffen met water snack a jacks en een aflevering Biggest loser. Ik hou ervan!

Piepiekuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:31

Nou dames!! Ik ben net klaar met shredden, zit nu met trillende beentjes achter de computer. Voor iedereen die nog moet, hophop je kunt het :) FF doen, ben je weer klaar. Op naar het resultaat! :) Daar doen we het voor!! (Naja, ik ook een beetje voor de oefeningen zelf, vind het heerlijk om daarna kapot te zijn, hihi)

Merk wel dat ik die oefeningen met die gewichtjes dat je door je knieen moet zakken en dan je armen op ooghoogte, dat die niet echt lekker gaan. Ik ga heel snel met mn knieen over mijn tenen, terwijl ik mn kont toch echt naar achteren duw.
Ook moet ik tussendoor een keer stoppen om mijn linkerarm even rust te geven, die trekt dat echt niet. Ik ben een tijdje naar de fysio geweest daarvoor, en die zegt dat mijn 'schouderspieren' te zwak zijn, waardoor de spieren bij beweging bekneld raken. Heeft iemand misschien nog tips om dat weer sterker te maken?

Beetje jammer is wel dat ik net weer begonnen ben met de pil en dat ik dus af en toe enorme vreetbuien aan voel komen. Meestal pak ik dan gewoon een glas water, maar soms kan ik t echt niet weerstaan, hihi. Hoe overleven jullie dit?

Btw, ik heb ook geen sportbeha, maar heb niet het idee dat mijn miniscule borsten daar last van hebben.. Of is het toch wel goed om er een te kopen?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:36

Die biggest loser stond hier ook op de planning, maar hubbie moest 'even' de laptop hebben.

Ik zit me net te bedenken, als ik veel afval kan ik dan nog wel bh's vinden? Ik heb nu al een vrij smalle omvang en dat zal dan nog minder worden :=

@annelinde: ook voor kleine borsten is een sportbh raadzaam. Zeker bij heftige impact zoals paardrijden, hardlopen en springen. Je borsten worden overeind gehouden door ligamenten. Iedere keer dat je springt krijgen die een klap en beetje bij beetje rekken ze uit waardoor je borsten op den duur gaan hangen.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:43

Welkom welkom alle nieuwelingen! Ik heb net dag 8 gedaan. Eitje zeg.... :o
6 weeks 6 pack nog maar ff doen; dan piep ik wel anders ;)

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:44

Waarom heb ik dan nog geen tieten tot op me knieën :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:46

sannx94 schreef:
Waarom heb ik dan nog geen tieten tot op me knieën :+

Omdat op je 18de de boel nog sterk is.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:48

Nouja..
Ze hebben al best wat te verduren verkregen. Vandaar de vraag

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:50

SplashIsLief schreef:
Maris jij hier _O-

Ook ik ga morgen beginnen (en ook gelijk beter drinken). Fit op naar het cross seizoen :j

Jij ook al hier! Steeds meer bekende gezichten. :))

Net dag 5 gedaan, ging niet zo lekker. Ben vanochtend vroeg de deur uitgegaan en was om 22 uur thuis. Had eigenlijk al niet echt zin meer omdat ik ontzettend moe ben. Werd tijdens het shredden ook heel misselijk, mja heb het wel weer volgehouden..

Las nog over flesjes water, daar ben ik ook mee begonnen.. Ondertussen de gewichtjes van de kruidvat gekocht en dat valt toch veel beter in de hand. :D

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:51

Er zijn diverse factoren die meespelen. Natuurlijke vorm van de borsten (bij de een hangen ze al meer dan bij de ander), formaat (gewicht), intensiteit van gebruik, etc. Maar feit is dat sporten waarbij de borsten veel bewegen niet bevorderlijk zijn voor de stevigheid van je borsten. Als heb je een AA en er geen last van, een goede sportbh is nooit een overbodige luxe als je je borsten mooi wilt houden.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:52

Als je kleine borsten hebt en vrijwel nooit bhs draagt krijg je geen hang borsten.

Bhs en kinderen / ouderdom zorgen dat borsten gaan hangen.

Als je nooit een bh zou dragen en geen kinderen zou krijgen dan krijg je geen hang borsten.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:54

Hier ligt alles klaar voor morgen (meetlint, kleding, gewichten). Maar toch nog 2 vragen.

Maakt het voor het rendement uit of je 's ochtends 's middags of 's avonds aan de gang gaat?
Hoe zwaar zijn jullie gewichtjes?

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:54

Maar goed dat ik een sport Bh heb aangeschaft dus! :)
Dank jullie voor alle info