sannx94 schreef:Cm verliezen is verslavend Mikkie, opgepast!
Als je dat maar weet. Het meetlint is nu zo ongeveer mijn grootste vriend. Hahahaha.
Marjoow schreef:Vraagje. Merken jullie veel verschil rond de bovenbenen? Ik heb hele dikke bovenbenen en wil dit graag wegtrainen, maar ben bang dat het meer een erfelijk iets is (mijn zus heeft het ook, en mijn moeder ook.) dan iets waar je zelf grip op kan hebben.
Dat is ook mijn probleemgebied (zie paar posts boven de jouwe) maar ik ben bang dat een probleemgebied ook altijd een probleemgebied zal blijven. Het is bij mij wel al een stuk minder geworden hoor. Ook op mijn benen zijn er al de nodige cm's af. Maar zoals ik al schreeft: zeker daar kan het me niet genoeg zijn.
_JY_ schreef:Nog even een vraagje voor de level 3'ers: hoe houden jullie je nek ontspannen bij de supermanpose? Ze zegt wel dát je 'm moet ontspannen, maar niet echt hoe dan. Tips?
Ik blijf gewoon naar de vloer kijken, dat werkt bij mij best aardig moet ik zeggen.
Ik had stiekem besloten dat ik vandaag een off-day had, maar nu ik weer door het topic heb gelezen heb vind ik dat ik niet zo'n sissy moet zijn. Dus.... hop in de benen en shredden met die hap. Level drie hier kom ik weer.