Ik weet niet, moet vandaag lopen volgens mn schema maar t water staat echt in alle straten hier, dus weet niet of ik ga, het moet wel leuk blijven..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar besloot vandaag mezelf maar eens te testen hoe ver ik kon gaan. Met die Break Out Run in het vooruitzicht wilde ik wel eens weten waar ik nu precies stond met mijn hardloopconditie. Dus gaan met die banaan! En pas na 50 minuten ben ik gestopt! Ik begon toch wat pijntjes te voelen (hamstrings, pijnlijke tenen en me armen waren ook wel klaar met hun positie.
) en wilde mezelf niet kapot rennen. Had nog wel energie om door te gaan, dus dat is een goed teken. Maar ben echt zo trots op mezelf, had nooit gedacht zo lang achter elkaar in een steady tempo te kunnen rennen! Dit is echt de eerste keer.
Maar ben ongeveer 3 keer het plantsoen door geweest. Dus die 5 km heb ik sowieso wel gehaald, denk ergens tussen de 5 en 7 km. Moet binnenkort echt even opzoek naar een kilometerteller/stopwatch iets. Of een app die het wel doet. Welke apps gebruiken jullie?
.
. Vind het zelf altijd wel leuk om te kijken hoeveel km je nou hebt gelopen in hoeveel tijd
.
. Kan me voorstellen dat het voor die lange stukken op den duur saai wordt inderdaad! Voor mij een reden om het op max een uur te houden met trainingen, maar ik train dan ook niet voor de marathon
. Plien91 schreef:Mara, bij mij helpt het om de GPS ruim op tijd aan te zetten en (buiten) te wachten met lopen tot hij daadwerkelijk signaal heeft gevonden. Al lopende een signaal vinden lukt schijnbaar niet.
Tis wat, gps signaal zien te vinden in het hoge noorden.

Vind het zeker een leuke idee!
Moet altijd 2-5 minuten wachten voor mn horloge het doet..
.
. Ik zou het downloaden via de illegale weg
, maar misschien kan het ook wel via de site, geen idee eigenlijk
. Sowieso kan je via internet digitaal luisteren naar de radio
.
Lange broek of korte broek? Shirtje met korte of lange mouwen?
. Lange broek is al snel te warm vind ik! Ik sla vandaag een dagje over, woensdag misschien weer
. Heb wel wat spierpijn van gisteren, voornamelijk mn bovenbenen. Ook wel logisch, ik train vrij plat en dit was met 2 redelijke hellingen (spoorviaduct en herestraat
).
.
, óf een korte broek, en dan lange mouwen
. En dan thuis vast wat op en neer hupsen zodat je niet té koud naar buiten gaat
. Haha! 
)