Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Davina21 schreef:En hoe gaat het met jou hannaaapje? nog veel afgevallen en hoeveel moet je nog?
hannahaapje schreef:Davina21 schreef:En hoe gaat het met jou hannaaapje? nog veel afgevallen en hoeveel moet je nog?
Die cadeautjes wil ik ook wel. Een rijbroek EN EEN WEEKEND PARIJS!!!Zo hee. Wil ook wel zo'n gulle vriend haha.
![]()
Hier mwuahh, gaat niet goed, zit niet goed in me vel, maak me de hele dag door zorgen om alles en niks, ben super moe. Zeur zeur zeur.26 kilo afgevallen (volgens mij 26.5 maar weet niet zeker want heb geen digitale), heb nog geen streefgewicht. Heb nu broekmaat 38, van truien en shirtjes maat S (soms M), en me rijbroek is 40.
Welkom en succes Marjolein
Davina21 schreef:Je behoud gewoon de vitamines als je het invriest.
Vandaag ga ik niet sporten. Maar probeer me er aan te houden om, om de dag te gaan sporten.
@Bonjoy hoe gaat het nou met jou en het lijnen? voorheen dat ik in het topic zat was jij natuurlijk ook al bezig. Ben wel benieuwd hoe het nu verloopt want je deed cambrigde toch?
En hoe gaat het met jou hannaaapje? nog veel afgevallen en hoeveel moet je nog?
Ik kom even een inhaalslag doen, de verloren tijd goed makenhahaha.
Me vriend heeft wel iets heel leuks bedacht. Bij iedere 5kg die ik afval krijg ik een cadeautje. Bij de eerste 5kg mag ik een nieuw lekker luchtje uitzoeken. De 2e 5kg mag ik een nieuwe rijbroek uitzoeken en bij de 3e 5kg neemt ie me een weekend mee naar paris (wat ik al heel lang graag wil).![]()
![]()
Nou ik ben nu gemotiveerd hoor
hahaha.
Davina21 schreef:Goed bezig Bonjoy! 15,5kg wat klinkt dat toch lekker in de oren!! Ik hoop dat ik je na 2 maanden ook kan vertellen dat ik 15kg kwijt ben!![]()
En wat een discipline!! echt super knap dat je het al zolang volhoud dat shaken.