[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dame23

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 13:57

Kom je toch zelf met het idee Malima! :P

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 14:10

Altijd leuk kadotjes! Maar ik vind het ook lief als mijn vriend gewoon zegt dat ik niet hoef te dieeten :P

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 14:59

Mag ik mij hier ook melden? Ik probeer al 2 jaar af te vallen, maar schuif het toch elke keer weer voor mij uit of hou het uiteindelijk maar een paar weken vol :+ . Ik hoop dat dit topic mij een beetje kan motiveren, zodat ik ook daadwerkelijk een gezond eet patroon aan houdt.
Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Marjolein :D 21 jaar en 1.63 kort. Op dit moment weeg ik 73 kilo (veelste veel :o ) schaam me er ook echt voor. Nu heb ik de knoop doorgehakt en wil ik ongeveer 10 kilo afvallen. Begin maar rustig met 5 :+

Qua sporten probeer ik sinds een aantal weken om de dag te gaan hardlopen, maar dat valt me erg zwaar om gemotiveerd te zijn. Rijd wel 5x per week paard.
Ik heb totaal geen regelmaat in mijn eten, dus dat is wat ik nu probeer te verbeteren. 6x eten op een dag ipv overdag leven op een zak chips en 's avonds een warme maaltijd. Als er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel :)

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 15:00

Davina21 schreef:
En hoe gaat het met jou hannaaapje? nog veel afgevallen en hoeveel moet je nog?

Die cadeautjes wil ik ook wel. Een rijbroek EN EEN WEEKEND PARIJS!!! *\o/* Zo hee. Wil ook wel zo'n gulle vriend haha. :')
Hier mwuahh, gaat niet goed, zit niet goed in me vel, maak me de hele dag door zorgen om alles en niks, ben super moe. Zeur zeur zeur. :o 26 kilo afgevallen (volgens mij 26.5 maar weet niet zeker want heb geen digitale), heb nog geen streefgewicht. Heb nu broekmaat 38, van truien en shirtjes maat S (soms M), en me rijbroek is 40. :')
Welkom en succes Marjolein

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 18:11

Safiera, pff wat vervelend dat je zo ziek word van je medicijnen!

Klinkt lekker Winner! :)

Davina, wat een leuke motivatie :D! Dat moet goed komen :D

Welkom N0a :)

Hannahaapje zorgen :(:) wat naar! Wat goed he dat je zoveel al kwijt bent! Je klinkt als een slanke meid al :D

Vandaag bij de diëtiste geweest. Gaat de goede kant op :D. Ook mijn trouwe vriend was mee, ging erg goed!

Afbeelding

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 18:41

hannahaapje schreef:
Davina21 schreef:

Die cadeautjes wil ik ook wel. Een rijbroek EN EEN WEEKEND PARIJS!!! *\o/* Zo hee. Wil ook wel zo'n gulle vriend haha. :')
Hier mwuahh, gaat niet goed, zit niet goed in me vel, maak me de hele dag door zorgen om alles en niks, ben super moe. Zeur zeur zeur. :o 26 kilo afgevallen (volgens mij 26.5 maar weet niet zeker want heb geen digitale), heb nog geen streefgewicht. Heb nu broekmaat 38, van truien en shirtjes maat S (soms M), en me rijbroek is 40. :')
Welkom en succes Marjolein

Maatje 38 klinkt al goed! en je bent ook al 26,5kg kwijt, dat is niet niks!
Het klinkt voor mij alsof je het al gehaald heb, dus mag ik vragen wat je nu nog weegt en wat je er nog af wilt hebben dan?
En hoe kan het dat je je zoveel zorgen maakt en zo moe bent, dat is namelijk erg nadelig voor je nachtrust en dus ook voor het afvallen.... :(:)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 19:28

Davina21 schreef:
Je behoud gewoon de vitamines als je het invriest.

Vandaag ga ik niet sporten. Maar probeer me er aan te houden om, om de dag te gaan sporten.

@Bonjoy hoe gaat het nou met jou en het lijnen? voorheen dat ik in het topic zat was jij natuurlijk ook al bezig. Ben wel benieuwd hoe het nu verloopt want je deed cambrigde toch?

Ik kom even een inhaalslag doen, de verloren tijd goed maken :P hahaha.
Me vriend heeft wel iets heel leuks bedacht. Bij iedere 5kg die ik afval krijg ik een cadeautje. Bij de eerste 5kg mag ik een nieuw lekker luchtje uitzoeken. De 2e 5kg mag ik een nieuwe rijbroek uitzoeken en bij de 3e 5kg neemt ie me een weekend mee naar paris (wat ik al heel lang graag wil). :D :D :D Nou ik ben nu gemotiveerd hoor :+ hahaha.

Hier gaat het heel goed. Ik ben inderdaad bezig met Cambridge :) Er is nu 15,5 kg af, vrijdag weer wegen.

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 19:36

Hier het Mona toetje van de maand als toetje gegeten, heerlijk!!
Is maar goed dat februari zo kort is, haha.
Aardbei met stukjes witte chocolade, Jammie!!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 19:45

Dat klinkt heerlijk! :D

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 19:47

Was het ook!! Moest hem echt wegzetten anders had ik zo'n hele grote bak in 1x leeg gegeten.
Jeetje wat ga je zulke dingen toch waarderen als je bijna nooit meer zoiets eet, haha.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 19:50

Ik leef al 9 weken op shakes, dus dat kan ik me voorstellen ja! :P

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 19:53

Hoe lang mag je dat eigenlijk blijven doen Bonjoy? Van WC weet ik dat ze aanraden het niet langer dan 3 week ofzo te doen.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 19:59

Ik doe CB zo lang tot ik op gewicht ben. Heb wel om de drie weken een tussenweek (Vaker dan de 'normaal') :)

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 20:33

Goed bezig Bonjoy! 15,5kg wat klinkt dat toch lekker in de oren!! Ik hoop dat ik je na 2 maanden ook kan vertellen dat ik 15kg kwijt ben! :P
En wat een discipline!! echt super knap dat je het al zolang volhoud dat shaken.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:10

Davina21 schreef:
Goed bezig Bonjoy! 15,5kg wat klinkt dat toch lekker in de oren!! Ik hoop dat ik je na 2 maanden ook kan vertellen dat ik 15kg kwijt ben! :P
En wat een discipline!! echt super knap dat je het al zolang volhoud dat shaken.

Inderdaad, knap! Ik neem nu 2 shakes, vind dat af en toe al een opgave. Top dat je het zo kunt!

Mijn lichaam hunkert naar meer eten op het moment. Zal wel komen doordat ik in het ziekenhuis een week nauwelijks wat at en gisteren zo beroerd was. Maar toch vervelend. Aan de andere kant, een dagje 1600 kcal kan ook geen kwaad natuurlijk. Even een beetje aansterken zodat ik weer kan gaan sporten.

Hannaaapje: wat rot dat je zoveel aan je hoofd hebt? Ging het niet juist weer beter? Zoas je ook al tegen mij zei: het is belangrijker dat het goed met je gaat dan dat diëten he... :(:) Kop op meis, je mag best goed voor jezelf zorgen zodat je je weer beter gaat voelen! Je hebt al zo veel bereikt, ook deze dip kom je straks weer een stukje sterker uit!

Madeira_ leuke begeleiding heb je bij je :D Al zal die het niet zo nauw nemen met diëten gok ik. Labjes en eten... Of is het een golden?

Davina : Jaloers hier :P

NOa: 73 kg is toch helemaal niet zo zwaar? Maar knap van je dat je besloten hebt er voor te gaan! Heel veel succes alvast!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:11

Bedankt! Ik vind het makkelijk vol te houden en voel me er prima bji :) Hoef niets te laten omwille van het shaken.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:32

Ik vind het ook erg knap, die shakes daar zou ik echt doodziek van worden..

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:34

Erg knap hoor Bonjoy. Ik vind s'ochtends een shake lekker maar s'middags toch wel zin in een plak brood oid.

veronique100

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:37

ik wil ook niet echt afvallen 'afvallen' maar gewoon een klein beetje gewicht kwijt raken, en fitter voelen en vooral wat aan mijn conditie doen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:40

Het is een golden idd :) hij lust alles, maar staat op een speciaal brok ivm met jeuk en mag verder niets anders :) verder heeft hij veel beweging moet altijd met me mee hihi.

Super zeg Bonjoy!

De teller staat nu op min 46 kg. nog 10 te gaan :D en nog 7 voor een gezond gewicht.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 23:03

Secret eaters is weer op tv! :D

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 23:13

Omg dat toetje lijkt me heerlijk!!
En Bonjoy zie ik ook echt als voorbeeld, knap dat je
zo gemotiveerd blijft..

Momenteel voel ik me echt -O- ..
Heb een uur gekicktbokst met 2 vriendinnen en was super gaaf
alleen die man is zo'n driller. Helemaal zeiknat van het zweet
na de warming up en toen moest het nog beginnen.
Ik voelde me daarna wel stoer!

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 23:24

Dat toetje vd maand moet ik ook nog proberen! Deze week gaat tot nu toe goed bij mij, van het weekend is vriendje jarig, dus dat wordt ff lastig, maar wil toch ook wel ff genieten! Hij is donderdag jarig, misschien dat we dan wel uit eten gaan..

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 23:27

En het is ook nog eens luchtige aardbei, Jammie Jammie!! Morgen op mijn eten letten en mag ik van mezelf nog een stukje als toetje, hihi
Kan er nu al naar uitkijken, hahaha

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 00:24

Dat toetjes klinkt heerlijk!! :P

Hier vandaag ontzettende keelpijn, en dus de hele dag op dropjes gezogen :) Beetje jammer..