Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aria_zz schreef:Ik heb deze zomer keihard geblokt voor herex, alles op alles proberen zetten voor zover ik nog iets in me had... En het was niet genoeg.
Citaat:dan ben ik veranderd van richting en daar zijn 2 vakken die ik niet kan. Echt niet. Die gaan echt niet goed komen. Ook al leer ik, doe ik mijn best. Ik kan het niet omdat ik blokkeer.
ilangok schreef:Fijn dit.. 2 weken zonder psychiater zitten.. Ik heb het idee dat ik alles kapot maak, zowel mezelf als iedereen om mee heen. Ik weet het gewoon allemaal niet meer en het lijkt nooit eens beter te worden, betere dagen zijn lang geleden en het gaat alleen maar bergafwaarts. Elke dag ben ik weer bang voor wat er komen gaat, elke dag erger dan de vorige, ik weet niet meer wat ik hier nog doe.
Suusenmalvin schreef:ilangok schreef:Fijn dit.. 2 weken zonder psychiater zitten.. Ik heb het idee dat ik alles kapot maak, zowel mezelf als iedereen om mee heen. Ik weet het gewoon allemaal niet meer en het lijkt nooit eens beter te worden, betere dagen zijn lang geleden en het gaat alleen maar bergafwaarts. Elke dag ben ik weer bang voor wat er komen gaat, elke dag erger dan de vorige, ik weet niet meer wat ik hier nog doe.
Jeetje, wat moet dit een heftige periode voor je zijn! Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen!
Is er iets waar je een klein beetje van opfleurt? Paardje, sporten, tekenen, spelletje spelen oid?
ilangok schreef:Fijn dit.. 2 weken zonder psychiater zitten.. Ik heb het idee dat ik alles kapot maak, zowel mezelf als iedereen om mee heen. Ik weet het gewoon allemaal niet meer en het lijkt nooit eens beter te worden, betere dagen zijn lang geleden en het gaat alleen maar bergafwaarts. Elke dag ben ik weer bang voor wat er komen gaat, elke dag erger dan de vorige, ik weet niet meer wat ik hier nog doe.