Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angeliquee18 schreef:Zo ik heb getattooeerd![]()
Ik vond het heel eng in het begin
Toen ik die huid inging dacht ik helluuupp, dat is ook wel aan het lijntje te zien
Ik heb de vrouw van mijn vader getattooeerd,
Die heel emotioneel werd, wat ook logisch is,
Op dat moment ging mijn knopje om,
En zei iets in me zelf, je kan het!
En ik ben de lijntjes gaan trekken, en ging harstikke goed!
Ik moet voorral mijn houding nog leren, kom in de knoop met me zelf zeg maar
[ Afbeelding ]
Myryana schreef:Angeliquee18 schreef:Zo ik heb getattooeerd![]()
Ik vond het heel eng in het begin
Toen ik die huid inging dacht ik helluuupp, dat is ook wel aan het lijntje te zien
Ik heb de vrouw van mijn vader getattooeerd,
Die heel emotioneel werd, wat ook logisch is,
Op dat moment ging mijn knopje om,
En zei iets in me zelf, je kan het!
En ik ben de lijntjes gaan trekken, en ging harstikke goed!
Ik moet voorral mijn houding nog leren, kom in de knoop met me zelf zeg maar
[ Afbeelding ]
Ik weet dat dit de eerst keer is dat je op een mens tattoert maar ik vind het echt niet mooi, sorry.
Het ziet er erg bibberig en ongelijk uit, ook die zwarte dingen (is dat de schaduw?) erg ongelijk..
Misschien toch nog iets langer op nephuid oefenen?
Hammeke schreef:Ik kwam een paar dagen geleden iemand tegen die echt 2 DIKKE spelfouten in zijn tattoo had staan!
Ik heb nog gevraagd of ik het even goed mocht bekijken, heb daarna gevraagd bij welke tattoo shop hij ze heeft laten zetten en voorts heb ik gewoon gezwegen, je kan toch niet even gaan zeggen :'hey, er staan 2 spelfouten in jou tattoo'![]()
Tattoo stond trouwens op zijn bovenarm, en er stond letterlijk : 'life everey second'
Geloof me, ik was achteraf om op te rapen
Angeliquee18 schreef:Ik tattooeer in de kamer van mijn vader, en dat is echt wel hychienisch hoor
Er zit een profecioneel naast me hé, die al meer dan 20 jaar in het vak zit.
En die leert me echt wel het goede aan!
Oefenhuid is heel hard en stug, je machine stuiterd heel erg,
Ik oefen daar ondertussen ook op,
Maar echt mensenhuid is véél makkenlijker,
Ik heb de kans om op mensen te oefenen, tattooages opknappen,
Dus waarom niet?
Het word me écht wel goed geleerd!
Ik heb alle spullen, alle mogenlijkheden die ik maar kan hebben
xGoldenHero schreef:Kom even binnen vallen![]()
Weet iemand een tattooshop die echt goed is in zinnetjes? Ik woon in Zwolle maar wil best een stukje rijden voor een goede tattoo.
Doubtless schreef:Thanks EefDat is een van de redenen dat ik 'm hier heb laten zetten. Z'n portfolio zag er goed uit, vriendinnetje was als eerste aan de beurt & dat zag er goed uit, dus had er wel vertrouwen in dat het goed kwam (ondanks de hele lage prijs)
Kimbers schreef:Niet iedereen weet dat lieveli en aangezien ik het resultaat niet mooi vond vroeg ik me af hoe
het zat met de begeleiding. Nou, dat zit dus goed, prima toch! Ben benieuwd hoe angelique haar werk er over een tijdje uit ziet.
Kan helaas niet quoten omdat ik op mijn telefoon zit..