[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 17:38

Ja het hing maar een beetje te hangen en ik was het helemaal zat :D
Mams heeft het gewoon recht afgeknipt (eerst een klein stukje, want ze was bang dat het te kort werd :+ ) toen een beetje geföhnd en hoppa. Ik heb echt ontzettend simpel haar om te knippen, het is heel erg dun dus je hoeft niet ingewikkeld te doen met klemmetjes enzo, je kunt alles in één keer afknippen :')
Dankje Corelli, vind ik ook!

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 17:42

Afbeelding
Ik ben gewoon weer lekker wit en kort geschoren. Het lange deel is alleen uitgedund, wil dat wat laten groeien zodat ik er meer mee kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 17:44

Ik had lokken tot halverwege mijn middel, heb ze nu tot net over mijn schouder. Heb er echt nog geen moment spijt van, en dat heb ik nog nooit gehad haha.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 17:47

Leuk meiden!!

Oranje water ben ik gewend. :D
M'n witte douchegordijn heeft ook allemaal vlekken. :=

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 17:54

Langer dan op de 'voor' foto is het bij mij nog nooit geweest. Het groeit gewoon niet meer vanaf die lengte :') en met mijn dunne haar vind ik het geen porum, en teveel gedoe om er wat van te maken.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 18:35

Wow da's echt mooi geworden Frummels! Heeft je moeder maar knap gedaan. :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 21:32

Dankje Laurie, ben er ook heel blij mee!
Zie alleen nu alweer andere mooie dingen die ik graag wil :o
http://www.pinterest.com/pin/545217098610936455/
vind dit heel erg mooi! :j Maar eerst maar even hier aan wennen, haha.
Ik loop nog al hard van stapel met dit soort dingen..

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 21:46

Staat je prachtig, Frummels! Gek he, hoe een paar centimeters zo'n groot verschil maken :D Je ziet er gelijk heel classy en volwassen uit!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 21:50

Ja stom he, het is namelijk maar 13 centimeter!
Dankjewel :o hopelijk hoef ik nu mijn ID niet meer te laten zien als ik een fles wijn koop bij de AlbertHeijn :+
Vind het leuk dat een groot deel van mijn kleding meteen een stuk stijlvoller oogt alleen door mijn haar! :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 21:53

Ja he, dat heb ik ook! Ik heb een tijdje geleden ook een rechte bob laten knippen en ik vind het ook zo'n luxe dat je er eigenlijk altijd netjes uitziet :D

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 00:10

Moooi frummels en mayniac!

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 18:06

Ik ben al een tijdje bezig om mijn haar te laten groeien.
Alleen gaat het heel snel dood en wordt het dof.

Dus ik wil nu onder andere goede shampoo aanschaffen die mijn haar niet nog meer beschadigd.

Wie weet er een fijne en natuurlijke shampoo?
Het liefste niet te duur en hij moet gewoon bij de drogisterij te koop zijn.

Alvast bedankt voor het meedenken :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 18:27

Ik gebruik Aussie en ik weet dat meer mensen uit dit topic daarbij zweren. Aussie is een iets duurder drogisterij merk, maar absoluut 100% de moeite waard. Ik gebruik de 3 minute miracle conditioner en de shampoo ervan. Voor ik het borstel spray ik er een beetje Andrelon Oil & Care anti-klit spray in, dat is ook een iets vettige substantie.

Ga je wel nog regelmatig naar de kapper om de punten te laten bijknippen? Het kan namelijk ook heel snel dood worden omdat je punten gewoon dood zijn.

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 18:28

Ja, dat doe ik regelmatig. Ik ben vorige week nog geweest.

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 18:29

Ik gebruik maskers, shampoo en conditioner van de Body Shop. Ik vind het heerlijke producten en zal ook niet snel iets anders nog gebruiken, heb nu een stuk voller haar en het is een stuk minder droog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 18:33

Ik heb ook een hele poos shampoos en conditioners van the Body Shop gebruikt, vind hem zelf niet zo denderend. Ik had iets met Rainforest, specifiek voor geverfd haar. Ten eerste vind ik de verpakking niet fijn, vooral in mijn conditioner moet ik zo hard knijpen om er iets uit te krijgen dat ik er helemaal kramp in mijn hand van krijg := Daarbuiten doet het voor mijn gevoel niet zo heel veel voor mijn haar, maar dat kan ook aan mij liggen.

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 18:34

Oké! Ik wil inderdaad ook regelmatig een masker gebruiken.

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 21:48

Die voor geverfd haar van de Body Shop vond ik inderdaad ook niet zo geweldig. Heb nu de lijn voor droog haar en een masker voor geverfd haar. Dit werkt voor mij veel beter dan de lijn voor geverfd haar.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 15:19

Ik ga zo is de shampoo van Aussie uit proberen. Ik heb gekocht: Miracle moist shampoo, miracle moist conditioner en de 3 minute miracle reconstructor. Die 3 minute miracle reconstructor ga ik 1x per week gebruiken. Lijkt me niet elke keer nodig. :+ Was het zo'n 3 keer per week. Ben benieuwd. :D

Vraag me alleen wel af of je die 3 minute miracle over heel je haar moet doen (ook je hoofdhuid) of alleen in de punten. :+

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 15:22

Meliaforever schreef:
Ik ga zo is de shampoo van Aussie uit proberen. Ik heb gekocht: Miracle moist shampoo, miracle moist conditioner en de 3 minute miracle reconstructor. Die 3 minute miracle reconstructor ga ik 1x per week gebruiken. Lijkt me niet elke keer nodig. :+ Was het zo'n 3 keer per week. Ben benieuwd. :D

Vraag me alleen wel af of je die 3 minute miracle over heel je haar moet doen (ook je hoofdhuid) of alleen in de punten. :+

Ben benieuwd, vind het ook een interessante lijn maar iets te prijzig om te kopen en het niks te vinden. Is me helaas al te vaak gebeurd :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 17:37

Ik vind Aussie echt geweldig! Tijdje niet gebruikt omdat onze Etos dicht was, maar nu istie er weer :D

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 18:12

Ik denk dat ik van het weekend even terug ga naar de kapper. Want ik zie allemaal lichte plekken in m'n haar. Het heeft niet overal even goed gepakt. En dat vind ik lelijk.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 18:48

Ssmarty schreef:
Ik ben al een tijdje bezig om mijn haar te laten groeien.
Alleen gaat het heel snel dood en wordt het dof.

Dus ik wil nu onder andere goede shampoo aanschaffen die mijn haar niet nog meer beschadigd.

Wie weet er een fijne en natuurlijke shampoo?
Het liefste niet te duur en hij moet gewoon bij de drogisterij te koop zijn.

Alvast bedankt voor het meedenken :D.

Ik ben al ruim twee jaar opzoek naar een goede shampoo en conditioner en nog niet gevonden. Wel een aantal fijne die zeker het proberen waard zijn: de blauwe van Herbal Essences, Guhl, John Frieda (voor mij net té voedend), Aussie en Biosilk. Natuurlijke producten weet ik niet zo goed bij de drogisterijen, helemaal niet te duur.
Andrelon raad ik je in ieder geval af, zijn mensen die er gek op zijn maar mijn haar was na één wasbeurt totaal uitgedroogd en ben heel lang bezig geweest dit te herstellen.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 21:05

Vervelend Needje, hopelijk kunnen ze het oplossen.

Shampoo blijft bij mij ook altijd een probleem. Maar tot nu toe doet Andrelon perfecte krul het het beste voor mij, dan pluist mijn haar niet zo :) (Ik heb niet echt krullen, meer een hele flinke pluizige slag).

Heb gisteren toch nog maar een stukje van mijn haar afgehaald zelf. Wilde het toch nog ietsje korter :D
Het zit op deze foto een klein stukje in mijn jas dus het is niet helemaal duidelijk, maar het geeft een beeld. Heb er nog ongeveer 6 cm afgehaald :o
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 21:07

Andrelon shampoo werkt voor mij juist niet.. Zelfs de shampoo met argan olie wilt het voor mij niet echt doen :=