Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 13:47

shantal schreef:
Morrow_Less schreef:
Zo een prijs had ik wel verwacht eigenlijk. Het is immers een luxe merk :)

Ik hoop binnenkort een bestelling te kunnen doen voor gezichtsverzorging, ook leuk voor de blog.
Ik ben van mening dat als je verzorging goed zit je geen/veel minder make-up nodig hebt om je huid er gezond te laten uitzien.

Ik verkoop ook gezichts verzorging misschien een kijkje waard :-)

Het is via de site van http://www.jafra.nl maar als je wat besteld wil hebben kan ik dat voor je doen.
Het zijn super mooie producten en niet op dieren getest, geen parabenen erin.
En voor elk huid type is er wat.

Ik zal zeker een kijkje nemen :)

linoleum

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 13:58

En natuurlijk kan ik nergens de kleur BareMinerals foundation vinden die ik nodig ben. Overal uitverkocht!

Denk dat ik straks nog even stad in ga en even ga neuzen bij Kruidvat en Ici Paris XL. Nooit vervelend.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 14:15

Morrow_Less schreef:
Zo een prijs had ik wel verwacht eigenlijk. Het is immers een luxe merk :)

Ik hoop binnenkort een bestelling te kunnen doen voor gezichtsverzorging, ook leuk voor de blog.
Ik ben van mening dat als je verzorging goed zit je geen/veel minder make-up nodig hebt om je huid er gezond te laten uitzien.

Ik verkoop ook gezichts verzorging misschien een kijkje waard :-)

Het is via de site van http://www.jafra.nl maar als je wat besteld wil hebben kan ik dat voor je doen.
Het zijn super mooie producten en niet op dieren getest, geen parabenen erin.
En voor elk huid type is er wat.[/quote]

Ik zal zeker een kijkje nemen :)[/quote]

Helemaal top +:)+

Voor de andere dames geld dit ook natuurlijk hihi =:)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 15:05

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 18:03

Waaahhhh de prijzen van de mac palettes in Europa zijn ook verlaagd. :):) Ik heb vandaag 1 van 15 met insert gekocht voor 17eu. En nog 7 kleurtjes: brule, naked lunch, all that glitters, Cork, espresso, satin taupe en woodwinked. :)

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 18:05

Ohw klinkt goed loose!

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 18:23

Heeft MAC eigenlijk ook een Europese webshop of alleen de Amerikaanse? Via Google vind ik'm iig niet.

En aan de Belgische bokkers, is MAC hier enkel in hun eigen winkels te verkrijgen? Denk niet dat ze het hebben bij de Inno..

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 18:26

Haha jaa ik ben er echt blij mee! Heb even een foto geüpload, heb bovenaan (dat is op de foto nu rechts :P ) de matte kleuren gedaan, midden neutraal met een abonnee/glans en onder felle kleuren.

Afbeelding

lidewijke: http://www.maccosmetics.nl, misschien is er ook wel een .be?

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 18:33

Bedankt!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 19:02

Lidewijke: http://www.maccosmetics.be/ en neen, bij mijn weten is MAC in België enkel in de MAC stores verkrijgbaar.. In de Inno iig niet en ik heb geen weet van een andere winkel.

Leuk Loose!

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 00:12

Mooi Loose! :)

Weet iemand of ik beter een platte foundation kwast kan gebruiken of een buffing brush voor aanbrengen van compacte bb cream? En budget tips voor kwasten? Heb al gehoord dat de hema foundation kwast goed is maar misschien weten jullie nog anderen :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 09:08

Ebay!! ik heb daar een stippling brush vandaan gehaald voor 1,80 en die is zo fijn <3

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 13:15

Vraagje, ik reageer sinds kort op mijn dag en nacht crème die ik al maanden gebruik.... Begint helemaal te jeuken na opbrengen.. (heb dag crème en nacht van nivea) nu gebruikte ik even de bb cream van garnier... Ging voor een week goed en weer begon het te jeuken... Nu ben ik naar ici Paris gegaan en me laten informeren en heb testers van de lijn shisheido mee gekregen.... Hoe is dat merk en zijn er evt ook andere merken (ietsje goedkoper) waar ik naar kan kijken?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 15:45

Gianti schreef:
Vraagje, ik reageer sinds kort op mijn dag en nacht crème die ik al maanden gebruik.... Begint helemaal te jeuken na opbrengen.. (heb dag crème en nacht van nivea) nu gebruikte ik even de bb cream van garnier... Ging voor een week goed en weer begon het te jeuken... Nu ben ik naar ici Paris gegaan en me laten informeren en heb testers van de lijn shisheido mee gekregen.... Hoe is dat merk en zijn er evt ook andere merken (ietsje goedkoper) waar ik naar kan kijken?

Shisheido vind ik een heel prettig merk, maar heb geen gevoelige huid zoals jij, dus wellicht bevalt hij jou anders
Clinique is ook een merk dat ik je zou aanraden, maar weet niet goed of die echt goedkoper is

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 16:39

En de Aloe lijn van de BodyShop?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:43

Gianti schreef:

Ik had hetzelfde probleem altijd. Gebruikte altijd creme van de Etos, maar na twee jaar prima gebruik ging ik daar ineens echt heel erg op reageren en heb ze toen in de prullenbak gegooid. Ik gebruik nu creme van Biotherm, die kan ik zowel overdag als 's nachts dragen en ik gebruik hem in combinatie met de exfolierende reinigingsgel. Was niet heel goedkoop maar ik heb ze meegenomen toen ze in de aanbieding waren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:44

Ik heb trouwens een belangrijk vraagje aan jullie :)) Mijn vriend gaat begin maart naar LA voor een paar weken en die vroeg of hij nog niet iets van make-up moest meenemen voor mij. Hebben jullie specifieke merken die alleen daar te krijgen zijn? Dingen van MAC laat ik hem niet meeslepen, die kan ik hier ook krijgen en vind het prima om er wat meer aan uit te geven.

Belangrijkste vraag is eigenlijk of de Clarisonic/VisaPure veel goedkoper is in Amerika, en welke merken daar alleen te krijgen zijn die echt een aanrader zijn. Wou hem sowieso al 2 blushes van Nars laten meenemen haha

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 20:33

Zou met elektrische apparaten wel goed opletten of ze hier wel werken /opgeladen kunnen worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:02

Oef, goed dat je dat zegt. Had er niet over nagedacht

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 23:32

Corelli schreef:
Gianti schreef:

Shisheido vind ik een heel prettig merk, maar heb geen gevoelige huid zoals jij, dus wellicht bevalt hij jou anders
Clinique is ook een merk dat ik je zou aanraden, maar weet niet goed of die echt goedkoper is

ik wil inderdaad ook even bewust informatie navragen over clinique!

@Djilna: ben laatst niet zo klantvriendelijk geholpen in de BodyShop, dus eigenlijk geen zin meer om mij daar te laten informeren :o

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 00:25

Ben al even niet online geweest en geen tijd om bij te lezen omdat ik morgen naar Engeland ga en me tas en alles nog moet inpakken.

Maar kijk eens wat ik gister bij de Etos vond:
Afbeelding
Een toilettas met een vakje voor kwasten :D
Afbeelding
Wist niet eens dat dat bestond. Vond hem wel handig dus heb hem maar mee genomen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 00:26

Klopt ik heb die ook in t knalroze, super fijn :D

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 00:28

Handig zeg! Ik had al een kwasten etui aangeschaft voor als ik op vakantie ga maar deze is ook wel handig, kan ik nog meer mee nemen hihi

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 11:23

Zoeva heeft nu ook een super mooie make up tas, denk dat ik die aan ga schaffen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 12:23