[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

brenpasbeau

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 19:47

Shariff_ schreef:
ik ben van plan om een tongpiercing te zetten..

ben alleen zooooo bang dat het zoooooo pijn doet..

vast genoeg mensen met ervaring die dat met mij wil delen..?

het doet echt geen pijn teminste bij mij echt niet en ik was ook heel bang want ik ben doodsbang voor naalden en heb het ook gedaan.
je voelt het even en daarna niet meer en gewoon veel ijs eten en dat kan wel in de zomer toch

Ketaki

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 20:01

Indra schreef:
En de mijne doet het nog steeds supergoed! Sterker nog, van mijn navelpiercing heb ik meer ellende gehad! Ook door de piercer werd ik flink gewaarschuwd dat hij uit kon groeien. Gisteren ben ik nog geweest ze is heel positief dat het zo snel geneest! Ik ben er nog steeds heel blij mee en vooral de uiteenlopende opmerkingen zijn ook geweldig. Binnenkort gaat er een andere in, omdat de staafjes iets uitsteken omdat het soortgelijk nietje is en dan is hij helemaal geweldig! Tenminste, vind ik.

Afbeelding

hoe heet zo'n piercing eigenlijk
nooit geweten dat je daar ook een piercing kon laten zetten

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 21:45

Surface piercing.

IceBabY

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 21:59

pascha7 schreef:
Shariff_ schreef:

het doet echt geen pijn teminste bij mij echt niet en ik was ook heel bang want ik ben doodsbang voor naalden en heb het ook gedaan.
je voelt het even en daarna niet meer en gewoon veel ijs eten en dat kan wel in de zomer toch

Het piercen zelf deed bij mij geen pijn.
Maar daarna kan het wel pijn gaan doen.

[edit] Leuke reacties op mn nieuwe piercing
T valt me ook op dat het SUPERMOOI of SUPERLELIJK gevonden wordt En niet er tussenin

Ketaki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 22:00

zal wel een pijnlijke en gevoelige plek zijn.
dat is absoluut geen plek voor mij.
maar ontopic- het ziet er NIET lelijk uit hoor

Kipje39

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 10:38

ik heb van de week een tragus laten piercen, nou van al mijn piercings was dat toch wel de pijnlijkste.... tjeesus dat voelde ik wel ff, maar hij begint al te jeuken dus goed te genezen.
ik heb ook geen ringentje of een knopje nee ik heb een wokkel....
hahah ziet er wel leuk uit.

NewGirl_BQ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 18:30

wie heeft er zo'n madonna piercing?
die vind ik wel mooi en hebben jullie der nog foto's van?

* die van Icebaby had ik al gezien *

Diana_14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 09:18

Shariff_ schreef:

Het doorprikken van de piercing was bij mij geheel pijnloos.
Ook de dagen erna had ik geen pijn, had wel een hele dikke tong, er zaten gewoon tandafdrukken in!

Ik zou hem zo nog een keer laten zetten. Misschien ooit nog eens een tongweb (ofzo ) piercing.

FlEuRXBoNnY

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 20:17

ik wil dus ook weer een nieuwe piercing, maar dan wel een beetje orgineel.. dus ik wil dr 1 in me hand zegmaar tussen mn duim en wijsvinger, in dat velletje
weet iemand hier iets van??

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 15:10

Volgens mij groeit die erg snel uit..

Boktpony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 15:44

FlEuRXBoNnY schreef:
ik wil dus ook weer een nieuwe piercing, maar dan wel een beetje orgineel.. dus ik wil dr 1 in me hand zegmaar tussen mn duim en wijsvinger, in dat velletje
weet iemand hier iets van??

zou ik nooit doen...scheurt uit of hij groeit uit! tenzij je op kantoor werkt en je niks met paarden doet dan is ie vrij veilig

en hiervoor was ook nog een onduidelijke foto van iemand waar ik geen piercing kan ontdikken? staafje tussen de borsten (sternum) of niet? die heb ik ook gehad maar heb ik er ondertussen ook weer uitgehaald! hij bleef vrij gevoelig en met rijden vond ik het niks! verder echt een geweldige piercing

en tongpiercing is helemaal niet pijnlijk! alleen als ie dik word en je op je eigen tong gaat bijten dan doet het pijn! ik heb er egen last van gehad! vanaf dag 1 gewoon kunnen eten alleen lijkt het net of je tong heel stijf aanvoelt met eten en nu zit ie 2 weekjes en kan er echt alles mee! moet alleen een kleiner staafje er in laten zetten want hij kletst steeds vaker tegen me tanden aan

Miepmiept

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:48

Inderdaad surface sternum. En ik vond hem helemaal niet pijnlijk! Het piercen niet en erna ook niet, ja oké je moet hem de eerste dagen niet stoten.

Hoe lang heb je hem gehad Rianneke?

Myryana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 21:02

Ik wil dat ook nog steeds laten zetten maar vriendlief vind dat een beetje gevaarlijk (hij is bang dat we blijven haken tijdens de seks xD).

Ik zei dat je gewoon beetje moet opletten dan en het is niet gevaarlijk maar goed.. heh..

brenpasbeau

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 21:55

Indra schreef:
Inderdaad surface sternum. En ik vond hem helemaal niet pijnlijk! Het piercen niet en erna ook niet, ja oké je moet hem de eerste dagen niet stoten.

Hoe lang heb je hem gehad Rianneke?

wat is een surface sternum

Myryana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 23:01

Moet je even omhoog scrollen..

Afbeelding

en

Afbeelding

Dus een staafje tussen de borsten

Dreamer_S

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 23:48

FF HEEL BELANGRIJK!

Kan een tongpiercing binnen een paar uur dichtgegroeit zijn? ik heb hem er nu een paar uur uit omdat ik m'n balletje per ongeluk doorgeslikt heb en geen ander bij me had. nu krijg ik hem er echt met geen mogelijkheid meer in.. prik ik gewoon verkeerd of kan die echt al dicht zijn?

brenpasbeau

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 00:45

Silvaantje schreef:
FF HEEL BELANGRIJK!

Kan een tongpiercing binnen een paar uur dichtgegroeit zijn? ik heb hem er nu een paar uur uit omdat ik m'n balletje per ongeluk doorgeslikt heb en geen ander bij me had. nu krijg ik hem er echt met geen mogelijkheid meer in.. prik ik gewoon verkeerd of kan die echt al dicht zijn?

ja die kan met 15 min al dicht zijn

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 11:51

Zelfs m'n navelpiercing kreeg ik er na ruim twee uur met geen mogelijkheid meer in. Je tong dus zeker.

Charlotte89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:46

pascha7 schreef:
Silvaantje schreef:
FF HEEL BELANGRIJK!

ja die kan met 15 min al dicht zijn

Ik krijg hem na 3 maanden er nog doorheen
Vandaag er maar weer eens ingedaan, overigens is het wel bij iederene verschillend. Ik zou hem toch even proberen door te drukken, op gegeven moment schiet hij er ineens in. Maar als je het niet durft, voor de zekerheid even naar de piercer terug

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:01

Ooooh ik wil ook zo graag een surface!
Zoo mooi!
Maar lees nu dattie heel snel uitgroeid.. Jammer.. Maar denk toch dat ik hem ooit eens neem

Dreamer_S

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 12:47

Hm ik heb alles geprobeerd maar ik krijg het echt met geen mogelijkheid meer voor elkaar..
ik laat hem wel weer opnieuw zetten.. zucht.. weer 70 euro lichter + een week dikke tong..

Dreamer_S

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 14:28

ik héb hem opnieuw laten zetten en 't deed meer zeer dan de eerste keer..
ik ga maar eens aan de pijnstillers,want dit is echt rampzalig..
de eerste keer was het minder erg. het bloedde ook onwijs en dat had ik de eerste keer ook niet..

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 22:15

Komt omdat er dan daar littekenweefsel zit.. Had ik ook met mn navelpiercing. Ook twee keer laten zetten en deed de tweede keer meer pijn. Pijnstillers verdunnen vaak je bloed. Niet doen dus.

Linde90

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 08:52

Heb gisteravond een piercing aan de zijkant van mn lip laten zetten, een knopje, vind hem echt supergaaf

Gelukkig ziet alles er netjes uit en heb ik er geen last van, maar heeft toch nog iemand tips?

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 11:56

Nou als het er netjes uit ziet en je hebt er geen last van zou ik gewoon de instructies van je piercer opvolgen en er verder niet aan zitten ofzo..