Heb je Appelscha al eens gelopen, Lies? Alvast veel plezier!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vinted werkt alleen goed (in mijn ervaring) met gericht zoeken. Dus ik hou een lijstje bij van items die ik wel zou willen of in de gaten wil houden voor als iets aan vervanging toe is. En bij schoenmerken moet je wel een beetje weten hoe ze vallen qua maat. Ik zocht nu ook gericht op een aantal la sportiva schoenen die ik interessant vindt (akasha, mutant en ultra raptor ii, die laatste 2 zou ik op den duur een paar van willen voor in de bergen). Soms staat er weinig op en soms opeens een nieuw paar voor niet veel geld!
Met mijn collega’s was het wel ontzettend gezellig allemaal!

Gaat er wel weer af.

echt echt echt niet met de afstand bezig te zijn. Eigenlijk moet ik dan ook elke keer een andere rondje verzinnen... Anders komt de streber in mijn naar boven
. Maar rust is geboden. Dus ga denk ik voor de derde keer starten met les 1
. Heb alleen wel een mega knoop in mijn rechterkuit. Misschien als gevolg van de klachten die ik had of juist oorzaak van de klachten? Geen idee. Weet wel dat ik mezelf weer ga mishandelen met de massage gun en foamroller. Overigens ook mijn linker bil weer even bewerken met de foamroller, links liep gister tegen het einde iets minder soepel.
Supervixen schreef:Zand storten tegen de modder bij een trailrun?![]()
Zoiets heb ik nog nooit gehoord. Klinkt inderdaad als een trail voor weglopers ja. Wel fijn dat je je tempo zo mooi vast kon houden.

En zelfs richting het einde toen het iets meer verspreid was qua mensen had ik nog moeite om voorbij sommigen te komen in de laatste kilometer, er werd niet echt sociaal gelopen of rekening gehouden met anderen.

Wat gaan jullie snel!! Ik zag ook wat vragen: ik train niet voor de Stevensloop, maar de CPC in Den Haag. De 10km heb ik daar al een paar keer gehad maar nu eens de halve marathon proberen. Ik volg het Run2Day schema al een tijdje en dat bevalt erg goed. Motivatie is wel een ding, kou vind ik niet erg, maar dat gure natte weer daarentegen...
Ik heb wel eens Mud masters gedaan, de foto's lijken meer op dát parcours dan op een trail run 
Ach ja, voor mij niet een loop om nogmaals aan mee te doen, in ieder geval! Maar ik heb al wat collega's enthousiast gekregen voor andere trailrunevenementen.
Net ook stortregen, maar die lijkt nu wel voorbij.