Ik heb het rondje auto wassen etc net gedaan. Nog even de Bever in geweest voor Gaiters en spray voor mijn schoenen en toen had ik ook ineens nieuwe schoenen.
Nu nog ff de was vouwen en dan vanmiddag een groter rondje wandelen met Jex.
Wat mooi Lizard, die sneeuw past helemaal bij dat dorpje. Jojo, Susan en Faringo ook nog een frisse neus gehaald. Lekker. Gaucho, veel plezier met je nieuwe schoenen.
Ik heb net 8km hardgelopen, toch nog even bewogen vandaag.
gaucho
Geplaatst: 04-01-25 18:39
Tof Lizard!
Hier ging het net regenen toen ik aan wandelen toe was. Toch maar op pad gegaan met de regenjas aan en het viel allemaal goed mee. Wel grijs en blubber.
Nou grijs maar toch mooi gaucho. Respect dat je in de regen ging
En Goof hardgelopen, knap!
Gaucho toffe schoenen
Lizard erg mooi weer, heerlijk wandelen daar en leuk om de Eifel eens in winterkleed te zien.
Ik zag nog meer moois maar reageer morgen even daarop. Vandaag via Appenzell naar mijn ouders gegaan en daar een half uurtje gewandeld. Wat was het koud (-15 in de nacht, -10 overdag)!
Mooie wandel schoenen hoor Gaucho Jojoleinee ah de kat mee op grote hoogte prachtig Lizard wat een prachtige wandeling. Goof toch nog aan de ren en SusanH en faringo ook op pad . Ik was met pony in de bak aan de bak, Lil lekker thuis gelaten met de regen. Vanmiddag met haar het bos in maar geen foto's van.
X2305
Geplaatst: 04-01-25 22:00
Susan jij had inderdaad wel een bijzondere zon, haha. Althans, het heeft wel een bijzondere sfeer aan je foto’s gegeven!
Lisard wat een geweldige foto’s. Prachtig die waterval. Waren de paden goed te doen?
Goof goed bezig 8km. Waar loop je dan? In het bos/dorp/stad/park?
Gaucho balen van de regen. Wij hadden hier vandaag alleen een heel klein buitje. Je moet je er vaak even overheen zetten, maar als je eenmaal loopt gaat het wel.
Bootsiebob wat een temperaturen…. Dan zou ik wel even moeten slikken hoor. Vanmorgen was het hier 1,5 graad toen ik ging wandelen.
X2305
Geplaatst: 04-01-25 22:03
Ik heb trouwens als soort van ‘doel’ voor dit jaar om minimaal 50 nieuwe wandelroutes te lopen. Ik merk dat ik snel voor dezelfde plekken hier kies, terwijl er op een kleine afstand met de auto nog zoveel andere mooie plekken zijn. Toch kies ik er dan vaak voor om maar dezelfde routes te lopen (dat zijn sowieso al 6 verschillende plekken met hele leuke routes dus ik mag echt niet klagen haha). Alle routes die ik al eens gelopen heb tellen dus niet mee. De eerste had ik al gemaakt op nieuwjaarsdag net bij ons over de grens.
Nu is het een klein beetje valsspelen want de honden gaan ook mee naar Spanje van de zomer dus daar is het elke dag nieuw maar ik hoop hiermee wat extra motivatie te hebben om nieuwe plekken te ontdekken in Nederland zelf. Er is zoveel moois!
lizard
Geplaatst: 04-01-25 22:04
x2305,in het dorp was nogal wat hoogte verschil. En de trappen waren spekglad.
Bij de waterval heb ik het t bredere pad genomen,want het smalle pad was ook niet te doen.
Edit ,dat is een leuke motivatie.
Laatst bijgewerkt door lizard op 04-01-25 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt
X2305
Geplaatst: 04-01-25 22:05
Ik vond het er al wat spannend uitzien haha. Nu ben ik soms (vaak) best wel onhandig, zeker met twee blije honden aan de riem
gaucho
Geplaatst: 04-01-25 22:17
Wat een leuk doel 2305
Ik ben 3 jaar geleden in Apeldoorn komen wonen dus nog druk bezig met alle wandelroutes hier verken maar ik herken wel dat ik voor het gemak voor een zelfde route kies. Misschien ook weer wat vaker een andere route kiezen.
X2305
Geplaatst: 04-01-25 22:21
Ja ik dus drie jaar geleden hier in de omgeving van Nijmegen haha! En er zijn best veel losloop gebieden dus dan denk ik ‘ oh ik pak die route wel’. Maar super zonde want er zijn zoveel mooie plekken, ook gewoon nog steeds in de buurt (en verder weg uiteraard ook). Dus bij elke nieuwe route ga ik het opschrijven zodat ik hopelijk aan het einde van het jaar 50 nieuwe routes heb gelopen, haha. Gewoon lekker veel op pad en genieten! Er zijn zo veel dagen dat ik hier in de buurt kan lopen…
Athelas
Geplaatst: 04-01-25 22:32
Gaucho, wat een weer... Lizard, echt prachtige foto's Jojoleinee, haha geniaal! De katten op het paard SuzanH, aparte zon inderdaad. Faringo, mooi.
De rest ook allemaal mooie foto's! Ik zag noorderlicht voorbijkomen, en veel mooie foto's uit de Alpen
Er ligt hier een heel dun laagje sneeuw. Helaas gaat de sneeuw al over in regen dus zal er niet lang liggen, maar toch leuk om even sneeuw gezien te hebben