Ik ben nog even aan het bedenken waar ik zondag wil/ga wandelen. Morgen naar Haarzuilens.
BeFunny
Geplaatst: 12-05-23 15:37
@Marlinde mooie foto.
@Pien wat een mooie foto's en ook die rodondenderon? Echt fleurig jou omgeving
Ik ben ook aan het bedenken voor een leuke NS trail voor zondag. Zaterdag gaan we naar Hilversum de hondjes en ik. En die krijgen zondag vrij. Misschien ga ik wel naar de rading of Zeist. Even hopen dat mijn trail schoenen dan droog zijn.
gaucho
Geplaatst: 12-05-23 16:14
Faringo en ik hebben ons net ingeschreven voor de Veluwezoom walk van 34 km op 16 juli
Bootsiebob
Geplaatst: 12-05-23 16:24
Oh wow, wat een afstand gaucho en Faringo!
Pien prachtig In Engeland en België ook altijd zoveel draden op mijn foto’s
Wat een geweldige natuurfoto’s van o.a. Moonsparkle. Heerlijk buiten en precies goed, afgelopen nacht regen en nu komend weekend mooi weer.
Ik zou maandag naar Zwitserland gaan met de trein, hoor ik gisteren dat ze in heel Duitsland staken. Na 2 keer 45 minuten telefonisch in de wacht bij NS International heb ik maar geannuleerd en nu ga ik dinsdag met het vliegtuig. Alle zitplaatsen op treinreizen van aanstaande zondag waren namelijk al bezet. Had echt stress erbij want wil zowel moederdag als mijn verjaardag graag daar vieren. Maar dan vieren we met mijn moeder wel dinsdag Heb een berg cadeautjes, die allemaal in het koffer moeten haha