Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BritHittepit
BatmanBrit

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-25 17:42

Hij was bijna 14 jaar (volgens de gegevens van het asiel en zijn paspoort) het huis is leeg zonder hem..

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-25 20:01

BritHittepit schreef:
Hij was bijna 14 jaar (volgens de gegevens van het asiel en zijn paspoort) het huis is leeg zonder hem..

Heel veel sterkte , jullie hebben echt geen geluk

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-25 21:10

Och, …. heel erg verdrietig maar als asieldier een gouden mandje krijgen en dan 14 mogen worden, is wel erg mooi. (Maar dat maakt het verdriet niet minder natuurlijk)

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-25 14:55

We hebben assen bij mijn schoonvader gelegd, een deel mee naar huis in een urne en we hebben een poot en neusafdruk en ook nog een doosje met plukjes haar…

We gaan hem bijzetten in ons rauwhoekje, hij was mijn schoonvaders vriend ook en dan hebben wij een mooi plaatsje voor onze overleden familieleden <3

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 18:07

Heel veel sterkte met dit enorme verlies..

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 18:11

Mooi gebaar

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-25 20:04

Mijn wereld nog maar eens ingestort… vol verdriet, kwaadheid en teleurgesteld…

Ook nog gevallen tijdens het rijden… en dan deze mail… Afbeelding

Heel twijfelachtig dat ze de verslagen en formulieren, lezen en kunnen interpreteren…

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 22:25

Wat een bizarre motivatie.
Je past niet in een bepaald hokje, omdat je gehandicapt bent door een progressieve ziekte. Daarmee ben jij niet minder beperkt.
Stel nou dat ze jou te hoog inschatten, omdat jij daarna achteruit gaat qua gezondheid, heeft daar niemand last van, behalve jij.
Wat een ontzettend starre mindset, met een wonderlijke visie op gezondheid en beperking..
Jij bent ontzettend moedig.
Misschien is het toch nog mogelijk om in beroep te gaan.
Een knuffel voor nu. :(:)

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 23:13

(Je naam staat wel voluit in de mail. Dat is mss toch niet zo handig?)

Heuh, wat raar ?! Dus als iemand een progressieve ziekte heeft, kan die niet beoordeeld worden omdat die niet stabiel is dan? Bestaan er dan geen tussentijdse evaluaties??

Heb je je pijn gedaan?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 05:55

Sterkte Britt. Heel verdrietig want dit meedoen gaf je juist zoveel moed en deed je goed. Verder ga ik mee met mijn voorgangers.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 11:33

Dag Britt, stap hier mee naar Unia. Zij gaan dit met jou bekijken en zien of ze jou kunnen helpen hiermee. Jij hebt rechten waar hier nu geen rekening mee gehouden worden. Laat je ondersteunen. Sterkte want dit is wel een heel bittere pil.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-25 19:46

Ik heb contact met hun gehad, sinds ik via social media dit ook gepost heb.

Ik ga nu duidelijk 1 verslag afleveren van de arts in Leuven waar alles instaat, een tweede opinie van een classificatie arts vragen.

Ik geef nog niet op en ga hiermee aan de slag!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 20:13

Pff wat een tegenvaller

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-25 21:20

BritHittepit schreef:
Ik heb contact met hun gehad, sinds ik via social media dit ook gepost heb.

Ik ga nu duidelijk 1 verslag afleveren van de arts in Leuven waar alles instaat, een tweede opinie van een classificatie arts vragen.

Ik geef nog niet op en ga hiermee aan de slag!

Goedzo!
Je heet niks voor niks brithittepit!!!!!
Niet opgeven

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-25 17:29

Vandaag is mijn oude wow passend gemaakt op het paard, eergisteren ben ik er wel weer afgevallen, zie goed blauw want hij is met omdraaien op mijn bovenbeen gaan staan, verder geen schade en rijden vandaag ging ook zo goed als pijnloos dus ook dat houdt ons niet tegen en met mijn eigen zadel hoop ik net wat beter te zitten!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-25 09:14

Na de zadelfitting overviel al de stress me…

Ik voelde me gisteren in eens ziek, lijf was moe, geen eetlust,… en heel verdrietig om onze hond, heel het g-sport gegeven heeft er toch weer ingehakt…

mijn lijf riep even HALT

na de vakantie is het wassen, wassen, wassen… overal terug routine in krijgen en dan loop ik mezelf voorbij…

misschien ook omdat ik zo niet te veel moet nadenken…

Komen weer spannende tijden aan, mijn man wil een nieuw hondje, heel fijn natuurlijk maar bij de asielen werken ze met een hele procedure, vragenlijsten,… wat ik begrijp maar mezelf onrustig maakt omdat je weer in onzekerheid leeft of je een kans maakt…

mijn controle scan komt eraan, we denken dat alles goed is en dit kan mijn stabiliteit in de ziekte bewijzen voor de g-sport maar het is sowieso al een moeilijke periode want 3 jaar geleden was dit de periode dat herval werd ontdekt, toen voelde ik me ook goed en nu hangt er weer iets vanaf wat ik zo graag wil…

Ik ben dus weer goed tegen de lamp gelopen, fysiek en psychisch… al gevoel verbergen, dat komt er toch eens uit… here it is…

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 13:20

:(:) het waren ook weer allemaal spannende dingen die je hebt meegemaakt. Logisch dat je voelt dat je tegen de lamp loopt voor je gevoel. Heel benieuwd of je een leuke hond vindt.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 10:11

BritHittepit schreef:
Na de zadelfitting overviel al de stress me…

Ik voelde me gisteren in eens ziek, lijf was moe, geen eetlust,… en heel verdrietig om onze hond, heel het g-sport gegeven heeft er toch weer ingehakt…

mijn lijf riep even HALT

na de vakantie is het wassen, wassen, wassen… overal terug routine in krijgen en dan loop ik mezelf voorbij…

misschien ook omdat ik zo niet te veel moet nadenken…

Komen weer spannende tijden aan, mijn man wil een nieuw hondje, heel fijn natuurlijk maar bij de asielen werken ze met een hele procedure, vragenlijsten,… wat ik begrijp maar mezelf onrustig maakt omdat je weer in onzekerheid leeft of je een kans maakt…

mijn controle scan komt eraan, we denken dat alles goed is en dit kan mijn stabiliteit in de ziekte bewijzen voor de g-sport maar het is sowieso al een moeilijke periode want 3 jaar geleden was dit de periode dat herval werd ontdekt, toen voelde ik me ook goed en nu hangt er weer iets vanaf wat ik zo graag wil…

Ik ben dus weer goed tegen de lamp gelopen, fysiek en psychisch… al gevoel verbergen, dat komt er toch eens uit… here it is…

Ik weet niet waar jullie aan het kijken zijn voor een hondje, maar asiel waar wij onze hond (en katten) vandaan hebben hebben we geen "hele vragenlijsten" voor gekregen.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 20:07

Niet onlogisch Brit dat je nu efkes een “patat” krijgt. Niet te streng voor jezelf! Je hebt forse verliezen gehad, diep teleurgesteld geweest en een nieuwe uitdaging is met de grond gelijk gemaakt en dan heb ik het niet eens over je gezondheid.

Je zou ev fokkers van rassen die je leuk vindt kunnen aanschrijven? Die hebben of weten soms wel herplaatsers . Niet dat die fokkers niet kritisch zijn, maar asielen zijn soms gewoon onredelijk.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-25 20:41

We hebben gekozen om bij een fokker te gaan kijken omdat een bepaald ras ons aansprak en we de eerste afwijking van een asiel al hadden gehad…

En we hebben een hondje gekozen maar intussen is mijn hondje ziek geworden, dus hopelijk is ie snel genezen!

We hebben een standaard american bully gekocht bij een fokker, geen broodfokker!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-25 20:39

Ik heb het zooooooo gehad |(

Mijn hondje is opgenomen in de dierenkliniek, hij wil niet eten, wat hij eet, geeft hij over… eerste dachten ze van de pancreas maar zijn bloed was goed, ze gaan hem extra ontwormen in geval dat hij toch een wormeninfectie heeft… hij mag misschien morgen naar huis…

Heel dat gedoe was al heel aangrijpend omdat we onze oudere hond daar hebben verloren… ik reed huilend naar huis…

Om daar een boom te zien liggen over de weg, een boom uit onze tuin… brandweer gebeld en dan de schade opmeten… haag, omheining, poort,… allemaal beschadigd…

Het lijkt gewoon niet te stoppen… emotioneel ben ik echt aan mijn einde en mijn lichaam begint ook op te geven…

En financieel is dit allemaal een heel zure appel…

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-25 20:50

Ach Britt, het zit je allemaal echt niet mee momenteel :(:) ik lees al mee vanaf het begin en vind je zo dapper en sterk!

Maar is jullie nieuwe pupje al bij jullie? Ik dacht dat hij nog bij de fokker zat. Zijn er meer puppy’s uit het nest ziek? Wat een gedoe en spanning zeg! Terwijl zo’n nieuw beestje juist voor veel ontspanning en plezier zou moeten zorgen :(:)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-25 20:59

Ach jeetje.....

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-25 21:48

Het is niet de pup die ziek is, die zit inderdaad nog bij de fokker

Mijn hondje, Sjareltje, de mini schnauzer is ziek… hij is 6j en is al van 8 weken bij ons

Het nieuwe pupje komt normaal zaterdag

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-25 22:41

Pff zit jullie niet mee !

1 tip voor de verzekering, hou jullie uren ook bij dat jullie bezig zijn met opruimen.
Daar krijgen jullie ook een vergoeding voor.