Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

BritHittepit schreef:Ik heb contact met hun gehad, sinds ik via social media dit ook gepost heb.
Ik ga nu duidelijk 1 verslag afleveren van de arts in Leuven waar alles instaat, een tweede opinie van een classificatie arts vragen.
Ik geef nog niet op en ga hiermee aan de slag!
het waren ook weer allemaal spannende dingen die je hebt meegemaakt. Logisch dat je voelt dat je tegen de lamp loopt voor je gevoel. Heel benieuwd of je een leuke hond vindt. BritHittepit schreef:Na de zadelfitting overviel al de stress me…
Ik voelde me gisteren in eens ziek, lijf was moe, geen eetlust,… en heel verdrietig om onze hond, heel het g-sport gegeven heeft er toch weer ingehakt…
mijn lijf riep even HALT
na de vakantie is het wassen, wassen, wassen… overal terug routine in krijgen en dan loop ik mezelf voorbij…
misschien ook omdat ik zo niet te veel moet nadenken…
Komen weer spannende tijden aan, mijn man wil een nieuw hondje, heel fijn natuurlijk maar bij de asielen werken ze met een hele procedure, vragenlijsten,… wat ik begrijp maar mezelf onrustig maakt omdat je weer in onzekerheid leeft of je een kans maakt…
mijn controle scan komt eraan, we denken dat alles goed is en dit kan mijn stabiliteit in de ziekte bewijzen voor de g-sport maar het is sowieso al een moeilijke periode want 3 jaar geleden was dit de periode dat herval werd ontdekt, toen voelde ik me ook goed en nu hangt er weer iets vanaf wat ik zo graag wil…
Ik ben dus weer goed tegen de lamp gelopen, fysiek en psychisch… al gevoel verbergen, dat komt er toch eens uit… here it is…
ik lees al mee vanaf het begin en vind je zo dapper en sterk!