Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hahahaha ...

Kan niet wachten. Straks 2 ovens, waaronder een combi stoom oven dus dat wordt nog gezonder eten
En met een vriezer kan ook weer lekker smoothies maken. Hoewel ik ook wel kan wennen aan warme havermout s ochtends met dit weer.
morgen zien of ik bijtijds op kan om even te wandelen in de frisse lucht want dit is echt niet lekker 

aan de inzet ligt het in ieder geval niet. 
Dit gaat wel spierpijn worden. Wel lekker om te merken dat ik zo veel meer conditie en kracht heb opgebouwd, eerder had ik na een kwartier al op apegapen gelegen denk ik.
gaucho schreef:Dat klinkt als een plan Musli
Zo, gisterenavond mijn 2e lesje PT bij een nieuwe sportschool, en ze had er een flink stapje bovenop gegooid tov de vorige keerDit gaat wel spierpijn worden. Wel lekker om te merken dat ik zo veel meer conditie en kracht heb opgebouwd, eerder had ik na een kwartier al op apegapen gelegen denk ik.
en ook op een hartslag waar ik voorheen alleen van kon dromen. Echt zo'n gigantisch groot verschil.
gaucho schreef:[ [url=m/gQQXHc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OsQKlM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bxgfWy.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
nu ff snel naar PT
. Kan me echt nergens toe zetten, ben echt extreem moe (slaap ook heel slecht) en voel me meh.. wat natuurlijk lekker een cirkel is, want ik voel me dik, lelijk en propperig..
Hormonaal dipje wellicht? Hopelijk voel je je snel beter. Even lief zijn voor jezelf.Es_ther schreef:gaucho schreef:[ [url=m/gQQXHc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OsQKlM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bxgfWy.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
nu ff snel naar PT
Mooie keuken zeg!
Ik zit echt in een eet/beweging dip. Kan me echt nergens toe zetten, ben echt extreem moe (slaap ook heel slecht) en voel me meh.. wat natuurlijk lekker een cirkel is, want ik voel me dik, lelijk en propperig..
Conclusie: ik ben niet zo blij met mezelf
mijn man z'n motto is: zonder zin kan het ook
beetje cheesy, maar het werkt wel
zou het helpen om lekker even te wandelen? Niks forceren maar wel je hoofd leegmaken en bewegen. 
eerst dacht ik echt oooh min 5 zou al zo fijn zijn. En nu is er 18 kilo af en denk ik pfff, nog wel 7 te gaan.
ik houd het niet altijd bij. Hier gaat 'ie weer goed, ik had een poosje dat ik baalde van 'alles' (corona, de wereld, etc.) en echt bezig zijn met afvallen me niet lukte. Ik ben wel blijven bewegen en ben niet veel gaan eten ofzo en vanmorgen na weken weer op de weegschaal gestaan... gewoon een kilo kwijt. Dat motiveert natuurlijk, dus nu ga ik weer actief aan de slag