Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Achterom schreef:Daar doe je het voor toch? Uiteindelijk gaat het niet alleen om het getal op de weegschaal, maar ook om wat je voelt en ziet!
Renee1991 schreef:Fijn te lezen dat ik niet de enige ben waarbij het niet zo soepeltjes loopt.
san4nie, lastig is dat, dat je zo je best doet maar het eigenlijk heel langzaam gaat. Gelukkig gaat er wel iets af![]()
Hier echt zwaar de balen. Ik ben in de eerste drie-vier maanden 10 kg afgevallen, super blij hoor dat ze er af zijn en er niet weer aankomen, maar sindsdien ben ik blijven hangen rond de 87 kg en lukt het me niet om verder af te vallen. Geen idee waarom niet, want ik heb niets veranderd tov de maanden ervoor. Alleen mijn darmen blijven lastig doen, soms ontzettend last van obstipatie. Waarschijnlijk houd ik dan ook meer vocht vast en val ik dus ook niet af. Het grote nadeel voor mij is dat ik dan gefrustreerd raak en dat uit ik in.... eten. En de laatste tijd (muv bootcamp gister) amper meer gesport. Ik raak dan echt weer in zo'n negatieve spiraal. Echt zonde