En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bentotoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 21:43

DonDon schreef:
Ik heb zoals meerdere alleen mee gelezen. Ik heb hier werkelijk waar geen woorden voor.. Tranen in mijn ogen. Wat moet ik nu schrijven, want het zijn maar woorden. Wij loggen weer uit en gaan weer verder met ons leven. Maar nu, als je dit dan leest. Een geliefd iemand op bokt grappig en vol karakter. Het is verschrikkelijk en zo oneerlijk. Dit nieuws is een nachtmerrie die werkelijkheid is geworden. Ik wens jou en je gezin, vrienden en geliefden heel erg veel sterkte toe. Ik heb meer dan respect voor jou hoe je hier mee om gaat. Weet dat heel veel mensen aan je denken en van je houden. Je bent een prachtmens en dat zal niemand vergeten.

Hier sluit ik me volledig bij aan, geen woorden voor Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 21:46

Opeens zoveel pagina's erbij... en helaas, wat een rotnieuws :( Ik lees altijd stilletjes mee. Vol bewondering over jou optimisme en strijdkracht. Dat dit nieuws ooit zou komen, wisten we allemaal. Maar wat hadden we allemaal gehoopt dat het nog maanden liefst jaren zou duren. Wat is dit toch ontzettend oneerlijk.

Er zijn gewoon geen woorden voor.. heel heel veel sterkte :(:)

silverwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 21:47

Stille meelezer en sprakeloos bij je laatste update...wat verschrikkelijk oneerlijk.
Ik wens jou,en de geliefden om je heen heel veel sterkte en kracht toe..

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 21:50

Volkomen kak ....
Wat moet je hier dan nog tiepen ...

Heel veel kracht en liefde voor de tijd die komen gaat , ik heb je topic vol bewondering gevolgd
Bewondering voor de kracht, liefde en positiviteit die je uitstraalt in je Posts
Je realisme , je humor
Ik gun je nog minstens 80 jaar om alles wat je nog zou kunnen meemaken , mee te mogen maken
Maar ... oliebol zeg
Wat is dit kl#te...

Muga

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 21:55

Stiekem hoop ik bij elke nieuwe post, dat het er 1 van jou is waarin het blijkt dat ze zich vergist hebben.... Maar dat is helaas niet realistisch.
Ik weet echt gewoon niet wat te zeggen. Al vanaf je bericht vanmiddag spookt het door m'n hoofd. Woorden schieten echt te kort. Wat is dit toch een verschrikkelijk nieuws.
Ik hoop zo dat jullie nog een paar mooie momenten samen kunnen delen. Mochten we daar op een manier aan mee kunnen helpen, hoor ik het graag!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 21:56

.......

Ook ik lees net als vele mee op de achtergrond, maar kan ook dit bericht niet laten gaan..

Wat een nieuws.. Onvoorstelbaar hoe sterk jij bent en hoe je het allemaal doet, deze strijd is niet eerlijk..

Gezien de laatste updates die je gaf, was ik al wel een beetje bang voor deze wending. Maar toch komt het zo onverwacht.

Geniet van je gezin, je man en kinderen en van je familie.
Je bent een topper en dat zal nooit veranderen!

Alle woorden zijn zo moeilijk te vinden.. Sterkte!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 21:56

De zoveelste stille meelezer, maar potverdorie wat is het toch oneerlijk :n
Sprakeloos. Je sterkte wensen dekt bij lange na de lading niet, maar ik weet de woorden niet te vinden.
Ik hoop dat jullie de kracht kunnen vinden om nog van elkaar te genieten tot in het oneindige. Y;(

Lieve quera, ik gun je de wereld, de bewondering die ik voor jou en je gezin heb is onwijs. Wat ben je een mooi mens.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:01

xSwanHeart schreef:
Wat een bericht...
Ik lees al vanaf het begin mee en weet eigenlijk nooit wat ik moet zeggen, maar ik kan dit bericht ook niet gewoon voorbij laten gaan. Wilde je laten weten dat ik aan jou en je gezin denk Y;( Geniet van elkaar zolang het kan (en voel je naar ons niets verplicht)!

Hier wil ik me ook bij aansluiten.. Y;(

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:02

Ok, poging 3 om iets te typen zonder het topic met tranen in mn ogen weer weg te klikken ;(
Ik was hier zoooo bang voor ;(
Heb vanaf het begin je topic dagelijks gevolgd, regelmatig geprobeerd te reageren en ben zo geschrokken van je laatste updates...
Ik heb helaas 2x van heel dichtbij meegemaakt wat een falende lever kan veroorzaken en zag dit al de verkeerde kant op gaan.... dus kon maar beter zwijgen en hopen op verbetering..tegen beter weten in ;(

Ik heb er geen woorden voor, tis niet eerlijk. De ziekte is niet eerlijk en het is gewoon niet eerlijk dat je jouw jonge gezinnetje straks moet achterlaten.
Ik hoop dat je nog wat tijd gegund is. Tijd om nog wat herinneringen te maken, te genieten van je meiden, je gezin en alle lieve mensen om je heen.
Je bent een topper! Altijd vol energie, positiviteit, strijdlust en humor.
Je bent een bijzonder persoon Ro, bedankt dat we jouw knorretjes mochten zijn!

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:02

Oh Roby wat een afschuwelijk nieuws voor jullie! Ik wens jullie heel erg veel sterkte de komende tijd en hoop dat jouw resterende tijd zo pijnloos mogelijk mag zijn met nog mooie herinneringen met al je geliefden. Ik ben er stil van...

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:06

Lieve Ro,

Na mn baas, mwah.. afgekat te hebben ben ik een rondje buiten gaan lopen.
Misselijk heb ik net staan strijken, denkend aan ons gesprek zaterdag.
En zoals we beiden eerlijk zijn heb ik je de vraag gesteld: ben je bang voor de dood?
Heel resoluut zei je; nee!

Ik kan jou niet vertellen hoe ontzettend veel respect ik voor je hebt want goddomme, wat ben jij intens sterk.
En nogsteeds.. met lede ogen en een machteloos gevoel kijken we vanaf de zijlijn en wat zouden we bergen willen verzetten om jou langer bij ons te houden, maar bovenal bij je man en je dochters.

Ik weet niet wat ik tegen je kan zeggen, niets maakt dit beter.
Ik beloof je wel dat als ik iets voor je kan doen, wat dan ook.. ik er alles aan zal doen om dat voor elkaar te krijgen.
Kroelen met een pony, die naar jou toekomt, met je komen kletsen, of gewoon een scheldpaal zijn, je chocola brengen... noem maar op..
.. en met mij, heel bokt.

Echt lieve Ro...
Ik kan oprecht zeggen dat je een voorbeeld voor me bent en ik je bewonder. Dat je écht in mn hartje zit.

En nu ga ik aan de wijn, op jou Ro!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:12

Vumana89 schreef:
Lieve Ro,

Na mn baas, mwah.. afgekat te hebben ben ik een rondje buiten gaan lopen.
Misselijk heb ik net staan strijken, denkend aan ons gesprek zaterdag.
En zoals we beiden eerlijk zijn heb ik je de vraag gesteld: ben je bang voor de dood?
Heel resoluut zei je; nee!

Ik kan jou niet vertellen hoe ontzettend veel respect ik voor je hebt want goddomme, wat ben jij intens sterk.
En nogsteeds.. met lede ogen en een machteloos gevoel kijken we vanaf de zijlijn en wat zouden we bergen willen verzetten om jou langer bij ons te houden, maar bovenal bij je man en je dochters.

Ik weet niet wat ik tegen je kan zeggen, niets maakt dit beter.
Ik beloof je wel dat als ik iets voor je kan doen, wat dan ook.. ik er alles aan zal doen om dat voor elkaar te krijgen.
Kroelen met een pony, die naar jou toekomt, met je komen kletsen, of gewoon een scheldpaal zijn, je chocola brengen... noem maar op..
.. en met mij, heel bokt.

Echt lieve Ro...
Ik kan oprecht zeggen dat je een voorbeeld voor me bent en ik je bewonder. Dat je écht in mn hartje zit.

En nu ga ik aan de wijn, op jou Ro!

Heel mooi geschreven en zo waar, ik sluit me er helemaal bij aan. Wij drinken in principe door de week weinig of geen wijn (en dat in het land waar de rode wijn uit de kraan komt), maar vandaag is de uitzondering op de regel. Even bij komen van je bericht en veel denken we aan je.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:14

Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik weet niet goed wat te zeggen, zo ontzettend oneerlijk en tegelijk zoveel respect voor hoe jij je iedere keer staande hebt gehouden in deze strijd. Heel veel sterkte voor jou en je gezin en familie.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:14

xSwanHeart schreef:
re
Wat een bericht...
Ik lees al vanaf het begin mee en weet eigenlijk nooit wat ik moet zeggen, maar ik kan dit bericht ook niet gewoon voorbij laten gaan. Wilde je laten weten dat ik aan jou en je gezin denk Y;( Geniet van elkaar zolang het kan (en voel je naar ons niets verplicht)!

Ook ik sluit me hierbij aan... Volgens mij heb ik nooit eerder gereageerd, maar ik wens jullie nog veel liefdevolle momenten toe!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:23

Jeetje Quera wat een heftig bericht. Ik heb in je topic niet altijd meegelezen omdat ik t zo confronterend vond omdat je ook een jong gezin hebt. Mijn grootste angst wordt bij jou werkelijkheid. Wat verschrikkelijk dat je dit moet doormaken. Ik had gehoopt dat je nog tijd was gegeven om meer herinneringen te maken met je meiden. Sterkte!
Laatst bijgewerkt door miccamaaike op 05-11-19 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:23

Godver zeg, wat een poedersuiker...
Kippenvel over heel m'n lijf... hoe oneerlijk kan het leven zijn...
Heel veel sterkte voor jou en je familie.

Fris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:24

Ik ben vanaf dag 1 een meelezer geweest maar wil even zeggen dat ik aan jou en je gezin denk. Geniet van alle mooie momenten samen, het is niet eerlijk. Y;(

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:25

Hier nog een stille meelezer. Net als jijzelf dacht ik je de laatste tijd zo beroerd was door de chemo. Wat een klap om de werkelijke reden te lezen.
Lieve enorm sterke vrouw, ik wil jou, je meisjes, hubbie en familie heel veel sterkte wensen.

_Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:27

10 nieuwe pagina's terwijl ik gister nog had bij gelezen beloofd niet veel goeds...
;(
Niet voor te stellen hoe dit voor je moet zijn. Ik denk aan je lieve vrouw.

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:27

Ook hier een stille meelezer.. als je ziet dat er ineens bijna 10 pagina’s bij zijn dan hoef je bijna niet verder te lezen..

Wat een strijd en wat ben jij sterk, ik heb er ook nu echt geen woorden voor, maar ik hoop dat je toch nog snel in het Hospice terecht kan en dat je nog even intens kan genieten van je lieve meisjes, man, ouders, zusje en iedereen waar je zoveel om geeft.

HorseChica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:29

Hier nog een trouwe stille meelezer die helaas niets anders kan doen dan jou en je mooie meiden, partner en andere dierbaren veel sterkte wensen voor alles wat nu is en wat komen gaat.... Y;(

Wat een gigantisch zwaar kl#ten nieuws!!!!
Ik had jullie zoveel meer gegund.

Gambler21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:29

Lieve dappere vrouw, wat is deze strijd oneerlijk. Ik wens jou, jouw gezin en familie heel veel kracht toe. Er word aan jullie gedacht!

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:32

Gvd kak k*t en oliebol.
Ik ben ook een stille mee lezer, en je hebt nog nooit van me gehoord.
Maar de tranen rollen over mijn wangen, hoe verschrikkelijk oneerlijk.

Ik wil jou je man je kindjes je familie en al je dierbaren heel veel kracht, liefde en sterkte wensen.

claudiadvx

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:34

Heel veel sterkte quera Y;(

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:35

Ook hier een stille meelezer... begin van de week klikte ik je topic weer aan na virtuele bloemetje. Niet wetende dat dit je volgende update zou zijn.

Lieve quera, heel veel sterkte en moed met alles wat nog komen gaat. Dikke knuffel!