[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 12:26

Same here Joolien. En ik vind in veel gevallen het werk van artiesten met een wachtlijst van 100 jaar niet spetterend genoeg om achteraan die rij te gaan staan. Maar dat is weer heel persoonlijk :)) Heb dat ook met Blackbear, goed werk hoor, maar er zijn genoeg artiesten in NL die iets minstens vergelijkbaars kunnen leveren en die niet zo'n moeilijk proces hebben.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 12:28

Dat ook wel een beetje, maar wij moeten vaak ook maanden wachten... tja, wil toch allen door dezelfde artieste en we weten het nu eenmaal.
Kleine dingen gaan gewoon op inloop op zaterdag

Ben niet heel erg kapot van het werk van meneer Kleurplaat, maar heb zeker slechter gezien

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 12:29

Ik vind een lange wachttijd van een goede artist bij een groot stuk zoals een hele sleeve of backpiece wel logisch. Daar moeten ze veel voor vrijplannen.
Voor kleine werkjes die niet zo complex zijn niet, dan ga ik ook en vergelijkbare zoeken :P

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 12:30

Toen ik 2 jaar geleden m'n tattoo bij Robbin liet zetten kon ik een week later terecht, zal nu vast anders zijn :+ Volgens mij had hij laatst op z'n insta stories staan dat hij maart/april (of april/mei?) aan het plannen was, dus het valt wel mee denk ik :j

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 12:31

Ik ben de laatste tijd ontzettend fan van tattoo Henrii! Hij zit hier vlakbij maar heeft ook een lange wachtrij. Later als ik groot ben ga ik ook 1 bij hem laten zetten <3

Enkele voorbeelden <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 12:32

Tyrcanol schreef:
Heeft er iemand ervaring met Onedge tattoo in den haag?

Heb nog steeds niet de juiste shop gevonden voor mijn idee. ;(

Mandy Denise zit bij On Edge, fijne shop, aardige artiesten :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 12:38

Hier ook zo iemand zonder geduld. Een maandje wil ik wel wachten, maar langer dan dat vind ik vaak de moeite niet := Nu ga ik bij een artist waar ik altijd binnen de paar weken terecht kan, wat heel fijn werkt. En ze zit bij mij in de straat, dus gemakkelijker kan niet :Y)

Mijn vriend gaat dan weer naar een artist die wachtrijen van 1,5 jaar heeft. Hij wil absoluut alleen van hem tattoos (zijn chest piece, sleeve en zij staan allemaal vol van zijn werk) en heeft er ook het geduld voor. 2 maanden of 12 maanden wachten maakt voor hem geen verschil. Zijn zij heeft in totaal 2 jaar geduurd. Prima voor hem, hij is ook echt iemand die heel meegaand is en het allemaal niet zo erg vindt, maar zo werkt mijn hoofd niet :')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 12:40

Voor mijn nek en andere kleine dingen heb ik een maand of 2 gewacht.
Mijn zij was wel 7 maanden (en zelfs alleen maar tekst :') )

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 12:41

Voor de piece op mn bovenbeen moet ik bij Joey ook tot 2019 wachten. Maar ik vind zijn werk dusdanig kwalitatief goed dat ik het dat wel waard vind. Maar dat hangt ook weer af van wat je wil laten zetten. Voor bijvoorbeeld die rozen die ik heb laten zetten zou ik niet naar hem gaan. Maar voor realistisch werk wel. En dan wil ik best even wachten :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 12:49

Yasmine schreef:
Hahaha Fabrizio van Temptation Island? Denk dat je je daar mag voorbereiden op lange wachtlijsten. :P

Whats up kleurplaat :+

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 12:52

Ik vindt het wachten ook geen probleem, ik heb wel geduld :) alhoewel niet echt eigenlijk... :+
Ga er gewoon eens binnenlopen, wie weet vallen de wachttijden wel mee (paar maanden vind ik niet abnormaal). Ik wil een groot legpiece en een kleiner stuk in mijn nek...dat kleine stuk zal wel sneller kunnen. Misschien bij Julie of Pommeline :)

Hahahaha Ivy! Vindt het trouwens wel een knappe kleurplaat :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 13:17

Emmaa_ schreef:
Same here Joolien. En ik vind in veel gevallen het werk van artiesten met een wachtlijst van 100 jaar niet spetterend genoeg om achteraan die rij te gaan staan. Maar dat is weer heel persoonlijk :)) Heb dat ook met Blackbear, goed werk hoor, maar er zijn genoeg artiesten in NL die iets minstens vergelijkbaars kunnen leveren en die niet zo'n moeilijk proces hebben.

Precies dat :j

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 13:43

T3mptati0n schreef:
Ik ben de laatste tijd ontzettend fan van tattoo Henrii! Hij zit hier vlakbij maar heeft ook een lange wachtrij. Later als ik groot ben ga ik ook 1 bij hem laten zetten <3

Enkele voorbeelden <3
[ [url=m/uangvT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/hCLGdQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/O4HhTS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kun je lang wachten, jij zal nooit groot worden _O-

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 13:55

Joanne1987 schreef:
T3mptati0n schreef:

Enkele voorbeelden <3
[ [url=m/uangvT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/hCLGdQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/O4HhTS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kun je lang wachten, jij zal nooit groot worden _O-

shhhhhht :+ dromen moet je houden toch :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 13:57

friendly schreef:
Hallo iedereen, heb even een aantal pagina's doorgelezen en foto's bekeken van jullie tattoos. Ik heb eindelijk besloten dat ik een tattoo wil en weet ook wat. Altijd handig. Ik wil namelijk een pootafdruk van mijn kat in de regio sleutelbeen op mijn linkerkant. Een beetje waar je bh zit. Iemand enig idee waar ik een goede artiest kan vinden en hoe ik het beste aan die pootafdruk kan komen? Weet niet of een stijl hierbij van belang is aangezien het een pootafdruk is....?

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 13:58

friendly schreef:
friendly schreef:
Hallo iedereen, heb even een aantal pagina's doorgelezen en foto's bekeken van jullie tattoos. Ik heb eindelijk besloten dat ik een tattoo wil en weet ook wat. Altijd handig. Ik wil namelijk een pootafdruk van mijn kat in de regio sleutelbeen op mijn linkerkant. Een beetje waar je bh zit. Iemand enig idee waar ik een goede artiest kan vinden en hoe ik het beste aan die pootafdruk kan komen? Weet niet of een stijl hierbij van belang is aangezien het een pootafdruk is....?

Ik heb een inktkussentje gebruikt en een paar afdrukken op papier gemaakt. Deze doorgestuurd naar de artiest van keuze (Joe van Acid Tattoo) en eigenlijk samen ook een beetje gekeken welke het mooiste zou worden.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:06

Goede tip. Dank je wel! Zal m eens googlen ook.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:38

Selina schreef:
Warboel schreef:
Ugh ik wil ook graag een nieuwe tattoo, binnenkort Snip Art maar een berichtje doen! Heb al wel wat in m’n hoofd, wil graag op m’n bovenarm een beginnetje maken met een sleeve. Wil sowieso bloemen, maar eigenlijk ook een pony erin. Niet echt een beeltenis van een bepaald paard ofzo. Heb al wat zitten schetsen maar artists zijn daar veeeeeel beter in, maar dan heeft hij iig een ideetje met wat ik in m’n hoofd heb :+

[ [url=m/bIAYVL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zat nog te twijfelen aan bloemen boven de pony ook, maar daar mag hij dan mooi naar kijken :+

Hij lijkt mij ook tof, maar zit hij door z'n deelname aan Ink Masters niet propvol?

Ben net vanochtend bij Robbin geweest, voor een tekenafspraak. Hij heeft zeker gewoon ruimte in zijn agenda... dus voor wie interesse heeft, laat je daar niet door tegenhouden! :)

Mijn afspraak staat voor begin april en vervolg begin mei, dus is prima te doen!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 15:23

Lees verschillende dingen over achteraf smeren.
Waarmee smeren jullie?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 15:40

Hoi!
Ik heb even een vraagje.
Ik zou graag zo een soort tattoo willen. Uiteraard wel gepersonaliseerd natuurlijk. Ik wil hem op mijn bovenarm. Bij welke tattoo artist zouden jullie mij dit aanraden? En hoeveel ga ik hier voor kwijt zijn? Ruimte gaat ongeveer mijn bovenarm zijn :)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 15:52

Prijzen kunnen wij echt helemaal niks over zeggen omdat dat erg shop/artiestafhankelijk is....

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 16:06

Dat is fijn Musli :) Wat ga je laten zetten?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 16:08

Weet iemand ook een goede, vriendelijke en zachthandige artiest in de omgeving Alkmaar die een mooi kattenpootje kan tatoeëren? Heb er totaal geen verstand van en het wordt dan mijn eerste.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 16:17

Loolotte schreef:
Dat is fijn Musli :) Wat ga je laten zetten?

Ik ga een aanpassing/uitbreiding laten doen van een eerdere tattoo (niet van Robbin)..
Benieuwd naar de tekening en het eindresultaat :D

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 16:24

BiBiQ schreef:
Lees verschillende dingen over achteraf smeren.
Waarmee smeren jullie?

Bepathen