Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Same here Joolien. En ik vind in veel gevallen het werk van artiesten met een wachtlijst van 100 jaar niet spetterend genoeg om achteraan die rij te gaan staan. Maar dat is weer heel persoonlijkHeb dat ook met Blackbear, goed werk hoor, maar er zijn genoeg artiesten in NL die iets minstens vergelijkbaars kunnen leveren en die niet zo'n moeilijk proces hebben.
T3mptati0n schreef:Ik ben de laatste tijd ontzettend fan van tattoo Henrii! Hij zit hier vlakbij maar heeft ook een lange wachtrij. Later als ik groot ben ga ik ook 1 bij hem laten zetten
Enkele voorbeelden
[ [url=m/uangvT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hCLGdQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/O4HhTS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joanne1987 schreef:T3mptati0n schreef:Ik ben de laatste tijd ontzettend fan van tattoo Henrii! Hij zit hier vlakbij maar heeft ook een lange wachtrij. Later als ik groot ben ga ik ook 1 bij hem laten zetten
Enkele voorbeelden
[ [url=m/uangvT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hCLGdQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/O4HhTS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kun je lang wachten, jij zal nooit groot worden
friendly schreef:Hallo iedereen, heb even een aantal pagina's doorgelezen en foto's bekeken van jullie tattoos. Ik heb eindelijk besloten dat ik een tattoo wil en weet ook wat. Altijd handig. Ik wil namelijk een pootafdruk van mijn kat in de regio sleutelbeen op mijn linkerkant. Een beetje waar je bh zit. Iemand enig idee waar ik een goede artiest kan vinden en hoe ik het beste aan die pootafdruk kan komen? Weet niet of een stijl hierbij van belang is aangezien het een pootafdruk is....?
friendly schreef:friendly schreef:Hallo iedereen, heb even een aantal pagina's doorgelezen en foto's bekeken van jullie tattoos. Ik heb eindelijk besloten dat ik een tattoo wil en weet ook wat. Altijd handig. Ik wil namelijk een pootafdruk van mijn kat in de regio sleutelbeen op mijn linkerkant. Een beetje waar je bh zit. Iemand enig idee waar ik een goede artiest kan vinden en hoe ik het beste aan die pootafdruk kan komen? Weet niet of een stijl hierbij van belang is aangezien het een pootafdruk is....?
Selina schreef:Warboel schreef:Ugh ik wil ook graag een nieuwe tattoo, binnenkort Snip Art maar een berichtje doen! Heb al wel wat in m’n hoofd, wil graag op m’n bovenarm een beginnetje maken met een sleeve. Wil sowieso bloemen, maar eigenlijk ook een pony erin. Niet echt een beeltenis van een bepaald paard ofzo. Heb al wat zitten schetsen maar artists zijn daar veeeeeel beter in, maar dan heeft hij iig een ideetje met wat ik in m’n hoofd heb![]()
[ [url=m/bIAYVL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zat nog te twijfelen aan bloemen boven de pony ook, maar daar mag hij dan mooi naar kijken
Hij lijkt mij ook tof, maar zit hij door z'n deelname aan Ink Masters niet propvol?