Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:'s ochtends doe ik echt alleen als het niet anders kan, ik ontbijt namelijk normaal ook niet en fasted krachttraining vind ik echt niks.
Warboel, dat klinkt vervelend zeg! Fijn om te horen dat het nu weer zo goed gaat, succes/welkom!
Ik deelde vandaag een squatrek met een jongen die ik ken, haalde na zijn set 70kg van de ene kant af waardoor de 70kg aan de andere kant er natuurlijk af lazerde, de hele boel eigenlijk, en met de stang heb ik nog bijna iemand geraakt ookOeps, soepel. Niemand geraakt gelukkig, wel 3x20kg plates op m'n telefoon geland, maar... Nog geen krasje. Snap er niks van!
Maanlicht schreef:Powerliften op een lege maag is echt geen doenEulogy schreef:'s ochtends doe ik echt alleen als het niet anders kan, ik ontbijt namelijk normaal ook niet en fasted krachttraining vind ik echt niks.
Warboel, dat klinkt vervelend zeg! Fijn om te horen dat het nu weer zo goed gaat, succes/welkom!
Ik deelde vandaag een squatrek met een jongen die ik ken, haalde na zijn set 70kg van de ene kant af waardoor de 70kg aan de andere kant er natuurlijk af lazerde, de hele boel eigenlijk, en met de stang heb ik nog bijna iemand geraakt ookOeps, soepel. Niemand geraakt gelukkig, wel 3x20kg plates op m'n telefoon geland, maar... Nog geen krasje. Snap er niks van!
Dat vind ik juist fijn! Daarom ga ik ook het liefst 's ochtends, heb ik nog geen last van al dat voedsel in mijn maag.
Needje schreef:Fasted training lijkt mij sowieso helemaal niet goed. Je spieren hebben voeding nodig.