3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jaimy10

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 22:21

Ik doe aan bodybuilding :D niet gewoon krachttraining hihi!

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 23:16

Meiden, ik blijf even weg denk ik.
Het is af met mijn vriend, en ga even nergens op letten. Sporten zal ook even niet lukken denk ik.
Net een grote doos ijs gekocht.
En veel voorgemaakte maaltijden, gewoon om zeker te zijn. Het is hier even hel.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 23:23

Aria_zz schreef:
Het is af met mijn vriend, en ga even nergens op letten. Sporten zal ook even niet lukken denk ik.

Ohh wat ontzettend klote zeg.. Heel veel sterkte, mijn inbox staat open! :(:)

Mijn ex heeft me vandaag verteld een nieuwe relatie te hebben. Wel netjes dat hij het mij persoonlijk verteld maar het is nog niet eens een maand uit.. Hij vond het ook snel maar ziet het als de enige manier om door te gaan met zijn leven (??). Heb hem veel succes gewenst, denk dat het feit dat ie al graag kinderen had gehad by now ook wel meespeeld. Vind het wat ongezond maar dat moet ie natuurlijk zelf weten verder.

Ik reageer morgen weer uitgebreid.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 23:41

Frummels schreef:
Sharon: Ik snap het wel hoor. Het is ook vervelend als je zelf steeds tijd steekt in het teruglezen van andermans posts en probeert zo veel mogelijk te reageren en anderen dat (structureel) niet doen. Zoals ik hierboven al zei, denk dat iedereen wel eens mindere momenten heeft maar het moet natuurlijk niet standaard zo zijn.
En super goed bezig, weer wat eraf! Kan me voorstellen dat je daar heel blij mee bent!
Geniet lekker van het uit eten gaan. Weet je al waar je heen gaat? Ik kijk soms vooraf al op het menu op de website, dan kan ik een beetje schatten wat ik naar binnen werk die avond, haha. Al moet ik zeggen dat ik 9 van de 10 keer gewoon kies wat ik lekker vind, jammer dan. De rest van de dag eet ik dan gewoon wat magerder dan normaal. :j

Ja klopt, ach was ook even een momentje van mij dat ik me er gewoon aan stoorde :+ ja zo blij met mn gewicht op dit moment! Heb me na het weekend nog niet weer gewogen trouwens haha, durf ik nog niet, dus doe ik gewoon vrijdag weer. Ik ben naar een steakhouse geweest en ben tapas wezen eten, zo lekker!

Net lijstje was dat! Wat gebruik je voor de yoga thuis?

_KellyAV schreef:
Ik snap wat je bedoeld Sharon, maar nu het gezegd is kunnen we er misschien allemaal op letten :)
Wat goed dat je weer bent afgevallen! En veel plezier met uit eten gaan :D

Inderdaad! En wat ik heb meegelezen gaat het ook echt al een stuk beter, echt top!

Wel gek dat je honger had inderdaad, ik vond het een prima lijstje, misschien toch iets tussendoor erbij pakken?

Kiwi_ schreef:
Bedankt allemaal!

Ik ben 1,5 jaar geleden van een hele actieve naar een kantoorpand gegaan met de nodige snoepjes en traktaties, en dat merk ik helaas (hallo 7 kilo!). Ongeveer 6 weken geleden is de knop echt omgegaan en ben ik gestopt met snoepen en meer gaan bewegen. Heel af en toe een minder moment, maar het gaat best redelijk gelukkig! Ik ben inmiddels weer 2 kilo kwijt! Ik weeg nu 76,5 kilo, en wil eigenlijk graag naar de 68/70.

Ik bewonder jouw discipline Sharon! Wandel je gewoon alleen door de stad?

Wat lief van je zeg! :D ik woon in een dorp en ga dan inderdaad gewoon alleen een rondje lopen, soms ook in de avond samen met mn vriend, ligt er eventjes aan. Ik heb op dit moment ook weer een fiets, dus wellicht ga ik in de toekomst ook weer een beetje fietsen, voelt wat minder awkward :+

Goed dat je begonnen bent en ik zag dat je voetbalt, wat leuk! Ik wil ook weer beginnen eigenlijk (dat roep ik al een paar jaar :P ) heb het 1,5 jaar terug opgepakt en een jaar terug heb ik mn enkelbanden gescheurd doordat ik een duel verkeerd inschatte, zo balen was dat.. maar nu ''durf'' ik nog niet echt weer, wellicht over een tijdje! Je hebt hetzelfde doel ongeveer als ik en we hebben bijna hetzelfde gewicht ook, grappig!

Aria_zz schreef:
Sharon, met leren is het erg moeilijk, ik merk dat ook telkens. Mijn kinesiste vertelde me dat zij elke avond ging lopen toen ze blokte voor de examens, ik moet daar telkens aan denken en wanneer ik blok heb is dat toch een motivatie :+ maar je berekend het allemaal wel netjes, goed dat je ook niet onder je calorieën gaat.

Ja met leren is het inderdaad moeilijk haha! Het rekenen is wel echt een puzzel, maar ik vind het fijn dat het uiteindelijk allemaal met elkaar klopt :j

Jij bent ook wel goed bezig hoor! Nette lijstjes, maar ook ruimte voor wat lekkers, dat zijn de beste lijstjes haha! Geniet nog even, wanneer kom je terug?

_Ilsee_ schreef:
Sharon, ik probeer een beetje het zelfde toen doel als jij (negatief energiebalans van 500/750cal creëren)

Goed bezig, al vind ik 750 persoonlijk wel erg veel, maar ligt er misschien ook helemaal per persoon :) Wat een verschil is dat zeg in calorieën die je verbrand! Wow! Wel leuk om dat te tracken vind ik :j

__Sannne schreef:
Ben het wel met je eens hoor Sharon, vind dit topic juist zo fijn omdat het echt gezellig is en iedereen met elkaar meeleeft enzo. En dan heb je soms mensen tussendoor die enkel hun lijstje plaatsen, of nergens op reageren en dat vind ik wel een beetje jammer. Maar buiten dat vind ik de sfeer en instelling in dit topic wel echt super gezellig!

Gelukkig maar, stel ik me tenminste niet aan :P ik vind het hier ook echt heel erg leuk en gezellig inderdaad!

Lekker bezig met fietsen ja, echt goed! Bamischijven zijn inderdaad echt zo lekker, ik snap dat je die gewoon hebt gehad haha. Waar ben je uiteindelijk wezen eten?

Ilse: ooh zo lekker pannenkoeken, ik ben jaloers, ik ga ze binnenkort ook maar weer even maken, heb ik ook lekkere tussendoortjes!

Aria: lekker, gewoon een rustig dagje, ik heb dat ook wel eens, schrik dan gewoon van mn aantal stappen haha

Kiwi: net lijstje hoor, was het uitgaan leuk? Braaf aan de water gegaan? :Y) haha nee gekheid hoor. Ik heb zeker het idee dat mn fitbit klopt, ik ga ervoor om een halve kilo per week af te vallen en als ik alles dus bereken en me daar aan houdt, klopt het zeker!

Aria: wat klinkt je studie interessant zeg! Waar wordt ie gegeven?

Jaimy: welkom!

Black_Kelpie: wat zijn dat nked repen? Balen dat je, je niet fijn voelde, soms is dat gewoon zo en dan moet je daar even aan toegeven, hoe stom dat ook voelt..

Jaimy: ik vind een fitbit zo de moeite waard! Fijn dat ie er inmiddels is, bevalt ie? Ik heb ook de charge 2 :)

Aria: waar luister je boeken? Lijkt mij ook wel heerlijk voor bij het lopen!

Kimmie: ik heb er ook moeite mee, ik ben nu een bijleespost aan het maken van 3 of 4 dagen, maar hee het wordt heel erg gewaardeerd, dus daarom steek ik er even een kwartier/halfuurtje in :)

Marlinde: ooooh die recepten zijn zo niet mijn ding! :Y) maar leuk dat je ze plaatst, misschien heeft iemand er wat aan :)

Kelly: je ''uiteten'' eten klinkt goed zeg en ook knap dat je, je eraan hebt kunnen houden! *\o/* succes met werken! En een dagje rustig aan is ook helemaal niet erg, gewoon even zo laten, wat je zelf zegt, morgen weer een dag!

Black_Kelpie: lekker bezig! Was de superbowl leuk?

Kiwi: wel genoten van het lekkere eten op de verjaardag? :) net lijstje heb je vandaag! Sterkte met de broodjes van morgen, ik heb helaas geen tips voor je :n

Aria: je verdarrie.. heel veel sterkte :(:) mijn pb box staat ook voor je open als je wilt!

Sanne: klinkt voor mij een beetje als een rebound.. hoe voel je, je erbij?

Zooooo mn bijleespost is klaar :Y) ik had even geen zin in het topic, want ik was toch uiteten haha. Hele weekend overdag normaal gegeten en met het uiteten gewoon lekker gegeten, niet overdreven veel, maar ik heb ook niet opgelet. Vandaag had ik een hele vreemde dag, ik had ook totaal geen honger, dus veel te weinig gegeten, niet echt een goed voorbeeld.. Morgen maar weer normaal doen en normaal eten! Ik ga vrijdag weer op de weegschaal staan en eerder niet, want ik hoop dat ik deze week alsnog afval :D Fijne avond allemaal en als mn bijleespost warrig is, snap ik dat helemaal, maar ik wilde wel zo veel mogelijk op iedereen reageren :j

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 00:29

BK, ik herken de struggle, ben met oud en nieuw verhuist naar een appartement op verdieping 6, 6 trappen. Heerijk met een hoekbank en geen lift :') iedereen was ook helemaal nat van het zweet haha.

Aria, wat ontzettend naar.. denk goed om jezelf! En neem de tijd om het te verwerken.

Sharon, ik moet ook wel eerlijk zeggen de negatieve balans van 750 houd ik ook alleen aan als ik echt hoog in calorieverbruik ga. Dus rond de 3700. Als ik een rustige dag heb en dus "maar" 2100 verbrand doel ik daar ook niet op dan ben ik tevreden als ik op de 1700cal inname zit.

Ik vind het tracken ook zo leuk. Eigen vind ik het vooral interessant om te zien of de 7000cal = 1kg stand houd. Ik kan dat alleen nog niet vaststellen haha ik ben niet altijd even constant geweest met mijn fitbit dragen/eten invoeren. Maar ga dat de komende tijd wel echt in de gaten houden!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 07:57

Ahhh Aria wat rot, sterkte! :(:)

Dat was het even voor nu (wilde hier even op reageren masr heb mn handen even te vol), straks meer :Y)

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 08:33

Aria en Sanne beide klote... Knuffel :(:)

Sharon hij bevalt top! +:)+

Fijne dag allemaal!

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 08:43

Nee Aria wat ontzettend naar zeg! :(:) gewoon doen wat goed voelt en waar jij zin in hebt. Dat stomme dieet komt wel weer! Heel veel sterkte :*

Jeetje sanne.. Dat is ook heftig! Ik zou dat ook echt niet leuk vinden. Klinkt voor mij ook een beetje als een rebound.

Gefeliciteerd Ilse! Y)(^) fijne dag vandaag.

Dankje Jaimy! :* ik maak me ook te druk denk ik haha

Kiwi, dankjewel! Ik was ook echt een beetje trots op mezelf. Het zal vast vocht zijn ja. Vrijdag pas weer wegen, en nu gewoon tot die tijd me er keurig aan houden. Hopelijk zakt het dan.
Ik had vorige maand ook dat ik 3 van de 4 weken goed afval en dus 1 week niet. Misschien is dat "normaal" bij mij, en zit ik nu in die week. Die patronen moet ik nog leren kennen :)

Klinkt alsof je een heerlijk weekend gehad hebt Sharon! En over dat ik zo'n honger had; ik denk dat het kwam omdat ik de hele week vrij was, en die vrijdag een vroege dienst had. Dus moest ik ineens om 6.15 ontbijten. Morgen heb ik een slaapdienst en daar hoort dan donderdag een ochtend dienst bij. Ik heb nu breakers gekocht, de high proteïn versie. Dus die neem ik vroeg in de ochtend en dan later nog iets anders. Kijken of dat wat is!

Vandaag weer een drukke dag, straks met paardlief naar de tandarts en vanmiddag een avonddienst.
Lijstje vandaag:
O: havermout pap met appel, rozijnen en kaneel.
T: plakje bananenbrood
L: 2 boterhammen filet american, 2 boterhammen met rookvlees en gekookt ei
T: Griekse yoghurt met banaan
A: op m'n werk, dus ik geloof gebakken aardappeltjes, broccoli en een boomstam. Bakje kwark
T: 2 mandarijntjes en havermoutreep

Ik heb iets over, maar heb de boter waarin ik het eten maak niet meegerekend. Dus ik zal wel goed uitkomen :)

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 08:54

Hmmm je lunch is simpel maar zo lekker Kelly <3
Je kan t hoor meis lekker doorgaan!

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 09:07

Zit op dit moment vooral in de meeleesmodus, beetje te druk om op iedereen te reageren..

Maar wil wel graag even Aria veel sterkte wensen :(:)
Logisch dat je nu wat anders aan je hoofd hebt.
Bij mij heeft het wel heel erg geholpen om te gaan sporten toen mijn relatie uitging.

Klinkt inderdaad als een rebound Sanne..
Hoop dat je, je er niet rotter door voelt..

De rest reageer ik later even op, ga weer aan het werk :+

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 09:48

Zo, even wat uitgebreider:

Jaimy een fitbit, gaaf he?? :D Ik ben er ook zo blij mee, het motiveert me echt om meer te bewegen, maar ik vind het vooral ook interessant om te zien wat voor impact bepaalde dagen hebben op mn verbruik, bijvoorbeeld een dag thuis waarbij ik een paar keer op en neer moet naar school, het huishouden doe etc (dan zit ik altijd rond de 15000 stappen en boven de 3000 kcal) of een dag zittend werk waarbij ik 's avonds wel ga sporten (dan zit ik veel lager).

Ik zag lekkere recepten voorbij komen van Marlinde, misschien daar maar eens wat van proberen :D

Kelly, wat knap dat je je met uit eten aan je plan had gehouden. Ik switch vaak op het laatste moment toch nog naar iets ongezonders :o
En rustig aan meid als je zo moe ben, geef jezelf de kans te herstellen :)

Sanne, dat is wel heel snel... Hopelijk heeft het niet teveel impact op jou :(:)

Sharonnn respect voor je bijleespost _/-\o_ Heerlijk dat je gewoon lekker genoten hebt met uit eten gaan, moet ook gewoon kunnen.

Bij mij staat het afvallen enzo even op een laag pitje. Ik probeer wel mn best te doen, maar het wil allemaal niet zo erg op het moment. Ik kan nog steeds niet knap sporten, dus ik houd het voor nu bij wandelen en fietsen. Alles vreet energie dus ik ben ook constant heel moe.
Gisteren weer bij de huisarts geweest. Longen klinken schoon, maar hij zag wel hoe benauwd ik ben, dus ik moet voor een longfunctietest. Pas toen hij dat noemde viel er een kwartje bij me... Ik had vroeger vaak bronchitis, en er is ook ooit al een longfunctietest bij me gedaan, die was toen niet heel best (diagnose chronische bronchitis), ik moest medicatie gebruiken. Alleen was ik toen nog een eigenwijze puber, na een paar maanden vond ik dat dat allemaal niet nodig was, ben ik ermee gestopt en heb ik er voor mn gevoel nooit meer last van gehad. Mn huisarts wees me er gisteren op dat chronische bronchitis niet overgaat (waarom ik dat nou nooit zelf bedacht heb :roll: ) dus het kan een beetje 2 kanten op. Als mn longfunctie goed is, was de diagnose indertijd onjuist. Of mn longfunctie is niet zo goed, en dan heb ik een verklaring voor jarenlang kwakkelen, vaak ziek, altijd moe etc...
Test is volgende week, ben benieuwd...

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 10:05

Heb ik ook vaak hoor laura! Maar voordat ik weg ging heb ik een ontbijt koekje gegeten, of nouja nadat ik terug kwam van stal. Een uurtje later zou ik weg gaan. Dus ik denk dat dat ook geholpen heeft!

Ben benieuwd naar die test! Zou je dan weer die medicatie krijgen?

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 10:09

Bedankt voor de berichtjes iedereen, en voor de open pb boxen :*
Sanne, dat is ook naar. Wel erg snel inderdaad. Moet erg dubbel voelen. Knuffel van mij ook :(:)

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 10:13

Ja, ik vermoed dat ik dan inderdaad weer medicatie krijg. Weet eigenlijk niet precies hoe dat inmiddels is, vorige keer is alweer bijna 20 jaar geleden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 10:50

Hoi meiden, ik ben hier de laatste tijd een beetje afwezig geweest maar dat komt omdat ik ben verhuisd naar Zuid-Afrika en nu even aan het settelen ben haha :)) Met eten is het nog erg moeilijk als ik eerlijk ben, het is hier overdag echt heel erg heet (30+) en ik moet daar echt nog even aan wennen. Lunch eten gaat nog wel, maar het avondeten is hier in de dining hall vrij vroeg (tussen kwart over 5 en half 7) en omdat het dan nog echt heet is buiten heb ik vaak gewoon nog geen honger. Heb dus nu al meerdere keren het avondeten overgeslagen, net als het ontbijt. Niet super gezond maar moet echt nog ff m'n draai vinden, heb het zo warm de hele tijd :')

Ik heb maar een beetje globaal bijgelezen (sorry :o ) maar Aria, wat heftig :(:) Veel sterkte lieverd, en ook hier kan je altijd even komen babbelen als je daar behoefte aan hebt. Sanne, jij ook.. Nieuwe relatie lijkt me toch wel even een flinke klap in je gezicht.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 11:41

Ilse, klinkt als een ontzettend leuke baan zeg! Gefeliciteerd trouwens! *\o/*

Kiwi, je smoothie klinkt echt heerlijk! Leuk avondje uit gehad? Succes met de lunch vandaag!

Welkom terug Jaimy! Leuk dat je een fitbit hebt aangeschaft, ik gebruik mijne nou al meer dan een jaar intensief en blijf het zo'n fijn ding vinden!

BK, mijn ex deed ook rugby, vind het een prachtige sport maar als hij speelde vond ik het toch altijd wel een beetje eng haha.

Je opleiding klinkt echt super interessant Aria! Nogmaals veel sterkte met alle oliebol nu.. Het is zo zo zo ontzettend poedersuiker..

Kimmie goed voor jezelf zorgen hoor! Stress is niet goed.

Klinkt lekker Kelly, je uit eten lijstje! Wel jammer dat het als een verloren dag voelt voor je, af en toe genieten mag echt hoor! Ook als je af wil vallen!

Sharonn, weet niet of het echt een rebound is maar snel is het wel. Zag het net ook op FB voorbij komen dus zo officieel is het al. Heb er gemixte gevoelens bij, aan de ene kant heb ik zoiets van 'moet ie lekker zelf weten' aan de andere kant vind ik het wel een beetje lastig aangezien het zo ontzettend snel is en aan de andere kant hoop ik dat hij een beetje op zichzelf past want ik geef uiteraard nog wel veel om hem. Maar ik zei ook tegen m'n zus; ik kan me hier wel poedersuiker om gaan voelen, maar daar heb ik alleen mezelf mee en dat is niet eerlijk. Ben mentaal door zoveel oliebol geweest de afgelopen maand met de hele break up en de verhuizing enzo, dit kan ik ook wel aan, dit kan er ook wel bij haha. - Mooie bijleespost trouwens!

Jeetje Laura, wat vervelend allemaal! Hoop dat je snel medicijnen krijgt en het dan weer beter gaat.

Welkom terug Emma! Hoe is de verhuizing gegaan? Jaa aan het weer moet je wel echt wennen! Hoe bevalt het tot nu toe?

--

Hier echt een super leuk weekend gehad, zaterdag en zondag uiteten, best veel maar wel de rest van de dagen rustig aan gedaan. Had zo'n leuk weekend gehad en dan was het nieuws gisteren wel even een klap in m'n face ja. Heb erna de hele dag met flinke hoofdpijn op bed gelegen en lekker veel geslapen, even opladen en er weer tegen aan. Mocht na alles wel eventjes vond ik. Nu niet te veel aan denken, lekker op mezelf focussen en weer door. Als het goed is krijg ik dit weekend mijn racefiets weer en kan ik daar weer lekker mee aan de slag. :) qua eten gaat het wel oke, eet sowieso al veel beter dan toen ik op mijzelf woonde (haha), ik kom er wel!

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 11:48

Hoop dat je snel weer opknapt Lau! :(:)

Lekker Em, logisch dat je moet wennen. Je vind vast snel je draai lieverd..

Fijn dat je weekend verder lekker was Sanne! Wat je zegt focus op jezelf, laat hem maar even voor wat het is... Moeilijk maar uiteindelijk het beste..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 11:53

Tot nu toe super fijn, heb eerst een week vakantie gevierd en dat was echt super fijn, nog even met m'n pa hangen. Zit nu sinds zondagmiddag op de uni, gister hele drukke dag voor intro gehad en toen 's avonds een super dikke migraine aanval gehad waar ik nu nog steeds mee zit. Heel vervelend, want voel me ineens ook heel erg alleen en zielig :o

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 12:05

Oh wat vervelend Emma, dan kan je je inderdaad heel alleen voelen als je zo ver weg zit.

Dankje Jaimy!

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 12:12

Emmaa_ schreef:
Tot nu toe super fijn, heb eerst een week vakantie gevierd en dat was echt super fijn, nog even met m'n pa hangen. Zit nu sinds zondagmiddag op de uni, gister hele drukke dag voor intro gehad en toen 's avonds een super dikke migraine aanval gehad waar ik nu nog steeds mee zit. Heel vervelend, want voel me ineens ook heel erg alleen en zielig :o

Je hebt me nummer :+:

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 12:17

Ahh wat naar Emma! Kan me voorstellen dat je je dan alleen voelt! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 12:18

Thanks lieverds <3 <3 Het komt allemaal wel goed hoor, maar moet gewoon even flink wennen en dat had ik niet helemaal verwacht aangezien ik normaal overal m'n draai wel snel vind.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 12:27

Ilse: ja precies, snap ik wel, als je in ieder geval maar niet onder je bmr komt, ben je al een heel eind :) ik snap dat je het tracken leuk vindt, ik vind het ook super tof!

Jaimy: fijn om te horen!

Kelly: ja echt een heel fijn weekend, al was ik wel steeds heel moe, maar dat is ook niet raar haha. Ah vandaar dat je inderdaad honger had, klinkt heel logisch! Ik heb breakers gekocht als tussendoortje, ook de high proteïne, naast dat ze goed zijn voor de eiwitten, zijn ze ook erg lekker :j net lijstje hoor, succes en werkse vandaag!

Laura: haha het was even werk, maar het is weer gelukt! Ja, ik kan er ook niet zo goed tegen dat ik het dan toch niet allemaal kan tellen en invoeren enzo, dus dan is het loslaten wat makkelijker, voorheen ging ik de hele dag door dan vreten, maar dat heb ik nu niet gedaan, dus ik ben best wel een beetje trots op mezelf! :D wat naar zeg dat het nog steeds niet lekker gaat.. ik hoop dat je snel uitsluitsel hebt!

Emma: hooi! Ik hoop dat je snel je draai daar kan vinden, ik heb ook altijd moeite met eten als het erg warm is.

Sanne: ik snap inderdaad wat je bedoelt en inderdaad als je ervan gaat balen of iets, heb je jezelf daar 2 keer mee :(:) dikke knuffel in ieder geval! Fijn dat je weekend wel goed was en dat je binnenkort je racefiets hebt, tijd om je zinnen weer lekker te verzetten! Zet hem op, want dat kun jij :j

Zo, ik mag nu weer lekker back on track, was ik natuurlijk al, maar ik ga vandaag EIN-DE-LIJK weer sporten en ik heb er erg veel zin in, ik ben erg benieuwd wat ik nu eigenlijk verbrand met zo'n work-out. School begint volgende week ook weer, maar ik hoef maar 2 uurtjes per week naar school :+ daarom ook besloten om 1 keer per week een dag mee te helpen op stal, om er even uit te zijn, maar ook een beetje ritme weer opbouwen (ik heb op dit moment, naast school, geen verplichtingen) daarnaast wil ik 2 keer per week gaan sporten en dat is voor nu wel weer genoeg, maar ik ben super gemotiveerd om het allemaal aan te pakken!

Okee mn lijstje voor vandaag:
O: cornflakes met melk
T: granenbiscuits
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: breaker high protein
A: pasta met saus en kipfilet
B: 30 minuten cardio, 30 minuten kracht en wellicht vanavond nog even een rondje wandelen

Mn avondeten is echt zoveel calorieën, echt 800 kcal oeps :+
Totaal voor vandaag: 1694 dus 2194 te verbranden, let's go! Mocht nou blijken dat mn energiebalans teveel is, eet ik er nog wat bij :) hele fijne dag allemaal, het is hier in ieder geval lekker weer!

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 12:44

Lekker bezig Sharon! Ook lekker op stal helpen, voor idd ritme. Lekker actief :D

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 19:31

jaimy10 schreef:
Is dat weetabix wat??)

Ik vind het lekker door de yoghurt :j Met fruit en noten, vult als een tierelier. En heul veul vezels, nooit verkeerd.

Kiwi_ schreef:
Haha Black Kelpie, workout 2.0 dus. Hopelijk geen Youp van ‘t Hek taferelen :’)

Viel mee :')

Aria_zz schreef:

Sterkte meis :(:) Lief voor jezelf zijn nu, en niet op je calorieën letten. Maar probeer wel te blijven eten, dat deed ik niet en dat helpt ook niet bepaald.

__Sannne schreef:
Mijn ex heeft me vandaag verteld een nieuwe relatie te hebben. Wel netjes dat hij het mij persoonlijk verteld maar het is nog niet eens een maand uit.. Hij vond het ook snel maar ziet het als de enige manier om door te gaan met zijn leven (??). Heb hem veel succes gewenst, denk dat het feit dat ie al graag kinderen had gehad by now ook wel meespeeld. Vind het wat ongezond maar dat moet ie natuurlijk zelf weten verder.

Da's vlot werk -O- Zegt ook wel wat als hij een vrouw nodig heeft om fatsoenlijk te kunnen leven.

_sharonnn schreef:
Black_Kelpie: wat zijn dat nked repen? Balen dat je, je niet fijn voelde, soms is dat gewoon zo en dan moet je daar even aan toegeven, hoe stom dat ook voelt..

Dat zijn repen gemaakt met rauwe noten, dadels en andere prut. Zonder toegevoegde rotzooi. Lekker als tussendoortje :j

Black_Kelpie: lekker bezig! Was de superbowl leuk?

Ik vind het wel lollig om te kijken, vooral vermakelijk hoe enorm groot dat evenement is in Amerika en alle spektakel er omheen. En ik probeer er nog steeds een beetje wijs uit te worden :+

Goeie bijleespost ook _/-\o_ En over je latere post; 800 kcal voor je avondeten valt toch aardig mee? Ligt misschien aan mij, maar ik vind het niet idioot veel :D

Laura, chronische bronchitis is niet niks, ik duim voor je dat de diagnose destijds niet goed was. Mijn broertje had er vroeger ook veel last van (niet chronisch dan) maar die is het helemaal ontgroeid gelukkig.

Emmaa_ schreef:
Hoi meiden, ik ben hier de laatste tijd een beetje afwezig geweest maar dat komt omdat ik ben verhuisd naar Zuid-Afrika en nu even aan het settelen ben haha :)) Met eten is het nog erg moeilijk als ik eerlijk ben, het is hier overdag echt heel erg heet (30+) en ik moet daar echt nog even aan wennen. Lunch eten gaat nog wel, maar het avondeten is hier in de dining hall vrij vroeg (tussen kwart over 5 en half 7) en omdat het dan nog echt heet is buiten heb ik vaak gewoon nog geen honger. Heb dus nu al meerdere keren het avondeten overgeslagen, net als het ontbijt. Niet super gezond maar moet echt nog ff m'n draai vinden, heb het zo warm de hele tijd :')

Zuid Afrika <3 Daar wil ik echt nog eens naartoe. Wat ga je daar doen? (Of heb ik dat ergens gemist? :o )

Migraine sucks, hopelijk gaat dat snel over.

Zo... ik ben weer bij volgens mij *\o/*

Lijstje voor vandaag;

O; yoghurt met Cruesli VolVezel, lijnzaad, banaan, noten
L; boterhammen met pindakaas en extra pure hagelslag :Y)
T; appel
A; lasagne, die ik nú uit de oven ga halen :evaw: