niet gewoon krachttraining hihi! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
niet gewoon krachttraining hihi! Aria_zz schreef:Meiden, ik blijf even weg denk ik.
Het is af met mijn vriend, en ga even nergens op letten. Sporten zal ook even niet lukken denk ik.
Net een grote doos ijs gekocht.
En veel voorgemaakte maaltijden, gewoon om zeker te zijn. Het is hier even hel.
Frummels schreef:Sharon: Ik snap het wel hoor. Het is ook vervelend als je zelf steeds tijd steekt in het teruglezen van andermans posts en probeert zo veel mogelijk te reageren en anderen dat (structureel) niet doen. Zoals ik hierboven al zei, denk dat iedereen wel eens mindere momenten heeft maar het moet natuurlijk niet standaard zo zijn.
En super goed bezig, weer wat eraf! Kan me voorstellen dat je daar heel blij mee bent!
Geniet lekker van het uit eten gaan. Weet je al waar je heen gaat? Ik kijk soms vooraf al op het menu op de website, dan kan ik een beetje schatten wat ik naar binnen werk die avond, haha. Al moet ik zeggen dat ik 9 van de 10 keer gewoon kies wat ik lekker vind, jammer dan. De rest van de dag eet ik dan gewoon wat magerder dan normaal.
ja zo blij met mn gewicht op dit moment! Heb me na het weekend nog niet weer gewogen trouwens haha, durf ik nog niet, dus doe ik gewoon vrijdag weer. Ik ben naar een steakhouse geweest en ben tapas wezen eten, zo lekker! _KellyAV schreef:Ik snap wat je bedoeld Sharon, maar nu het gezegd is kunnen we er misschien allemaal op letten
Wat goed dat je weer bent afgevallen! En veel plezier met uit eten gaan
Kiwi_ schreef:Bedankt allemaal!
Ik ben 1,5 jaar geleden van een hele actieve naar een kantoorpand gegaan met de nodige snoepjes en traktaties, en dat merk ik helaas (hallo 7 kilo!). Ongeveer 6 weken geleden is de knop echt omgegaan en ben ik gestopt met snoepen en meer gaan bewegen. Heel af en toe een minder moment, maar het gaat best redelijk gelukkig! Ik ben inmiddels weer 2 kilo kwijt! Ik weeg nu 76,5 kilo, en wil eigenlijk graag naar de 68/70.
Ik bewonder jouw discipline Sharon! Wandel je gewoon alleen door de stad?
ik woon in een dorp en ga dan inderdaad gewoon alleen een rondje lopen, soms ook in de avond samen met mn vriend, ligt er eventjes aan. Ik heb op dit moment ook weer een fiets, dus wellicht ga ik in de toekomst ook weer een beetje fietsen, voelt wat minder awkward
) heb het 1,5 jaar terug opgepakt en een jaar terug heb ik mn enkelbanden gescheurd doordat ik een duel verkeerd inschatte, zo balen was dat.. maar nu ''durf'' ik nog niet echt weer, wellicht over een tijdje! Je hebt hetzelfde doel ongeveer als ik en we hebben bijna hetzelfde gewicht ook, grappig! Aria_zz schreef:Sharon, met leren is het erg moeilijk, ik merk dat ook telkens. Mijn kinesiste vertelde me dat zij elke avond ging lopen toen ze blokte voor de examens, ik moet daar telkens aan denken en wanneer ik blok heb is dat toch een motivatiemaar je berekend het allemaal wel netjes, goed dat je ook niet onder je calorieën gaat.
_Ilsee_ schreef:Sharon, ik probeer een beetje het zelfde toen doel als jij (negatief energiebalans van 500/750cal creëren)
Wat een verschil is dat zeg in calorieën die je verbrand! Wow! Wel leuk om dat te tracken vind ik
__Sannne schreef:Ben het wel met je eens hoor Sharon, vind dit topic juist zo fijn omdat het echt gezellig is en iedereen met elkaar meeleeft enzo. En dan heb je soms mensen tussendoor die enkel hun lijstje plaatsen, of nergens op reageren en dat vind ik wel een beetje jammer. Maar buiten dat vind ik de sfeer en instelling in dit topic wel echt super gezellig!
ik vind het hier ook echt heel erg leuk en gezellig inderdaad!
haha nee gekheid hoor. Ik heb zeker het idee dat mn fitbit klopt, ik ga ervoor om een halve kilo per week af te vallen en als ik alles dus bereken en me daar aan houdt, klopt het zeker!
maar leuk dat je ze plaatst, misschien heeft iemand er wat aan
succes met werken! En een dagje rustig aan is ook helemaal niet erg, gewoon even zo laten, wat je zelf zegt, morgen weer een dag!
net lijstje heb je vandaag! Sterkte met de broodjes van morgen, ik heb helaas geen tips voor je
mijn pb box staat ook voor je open als je wilt!
ik had even geen zin in het topic, want ik was toch uiteten haha. Hele weekend overdag normaal gegeten en met het uiteten gewoon lekker gegeten, niet overdreven veel, maar ik heb ook niet opgelet. Vandaag had ik een hele vreemde dag, ik had ook totaal geen honger, dus veel te weinig gegeten, niet echt een goed voorbeeld.. Morgen maar weer normaal doen en normaal eten! Ik ga vrijdag weer op de weegschaal staan en eerder niet, want ik hoop dat ik deze week alsnog afval
Fijne avond allemaal en als mn bijleespost warrig is, snap ik dat helemaal, maar ik wilde wel zo veel mogelijk op iedereen reageren
iedereen was ook helemaal nat van het zweet haha.
gewoon doen wat goed voelt en waar jij zin in hebt. Dat stomme dieet komt wel weer! Heel veel sterkte 
fijne dag vandaag.
ik maak me ook te druk denk ik haha

Ik ben er ook zo blij mee, het motiveert me echt om meer te bewegen, maar ik vind het vooral ook interessant om te zien wat voor impact bepaalde dagen hebben op mn verbruik, bijvoorbeeld een dag thuis waarbij ik een paar keer op en neer moet naar school, het huishouden doe etc (dan zit ik altijd rond de 15000 stappen en boven de 3000 kcal) of een dag zittend werk waarbij ik 's avonds wel ga sporten (dan zit ik veel lager).

Heerlijk dat je gewoon lekker genoten hebt met uit eten gaan, moet ook gewoon kunnen.
) dus het kan een beetje 2 kanten op. Als mn longfunctie goed is, was de diagnose indertijd onjuist. Of mn longfunctie is niet zo goed, en dan heb ik een verklaring voor jarenlang kwakkelen, vaak ziek, altijd moe etc...
Met eten is het nog erg moeilijk als ik eerlijk ben, het is hier overdag echt heel erg heet (30+) en ik moet daar echt nog even aan wennen. Lunch eten gaat nog wel, maar het avondeten is hier in de dining hall vrij vroeg (tussen kwart over 5 en half 7) en omdat het dan nog echt heet is buiten heb ik vaak gewoon nog geen honger. Heb dus nu al meerdere keren het avondeten overgeslagen, net als het ontbijt. Niet super gezond maar moet echt nog ff m'n draai vinden, heb het zo warm de hele tijd
) maar Aria, wat heftig
Veel sterkte lieverd, en ook hier kan je altijd even komen babbelen als je daar behoefte aan hebt. Sanne, jij ook.. Nieuwe relatie lijkt me toch wel even een flinke klap in je gezicht.
qua eten gaat het wel oke, eet sowieso al veel beter dan toen ik op mijzelf woonde (haha), ik kom er wel!
Emmaa_ schreef:Tot nu toe super fijn, heb eerst een week vakantie gevierd en dat was echt super fijn, nog even met m'n pa hangen. Zit nu sinds zondagmiddag op de uni, gister hele drukke dag voor intro gehad en toen 's avonds een super dikke migraine aanval gehad waar ik nu nog steeds mee zit. Heel vervelend, want voel me ineens ook heel erg alleen en zielig
Het komt allemaal wel goed hoor, maar moet gewoon even flink wennen en dat had ik niet helemaal verwacht aangezien ik normaal overal m'n draai wel snel vind.
ik snap dat je het tracken leuk vindt, ik vind het ook super tof!
net lijstje hoor, succes en werkse vandaag!
wat naar zeg dat het nog steeds niet lekker gaat.. ik hoop dat je snel uitsluitsel hebt!
dikke knuffel in ieder geval! Fijn dat je weekend wel goed was en dat je binnenkort je racefiets hebt, tijd om je zinnen weer lekker te verzetten! Zet hem op, want dat kun jij
daarom ook besloten om 1 keer per week een dag mee te helpen op stal, om er even uit te zijn, maar ook een beetje ritme weer opbouwen (ik heb op dit moment, naast school, geen verplichtingen) daarnaast wil ik 2 keer per week gaan sporten en dat is voor nu wel weer genoeg, maar ik ben super gemotiveerd om het allemaal aan te pakken!
hele fijne dag allemaal, het is hier in ieder geval lekker weer!
jaimy10 schreef:Is dat weetabix wat??)
Met fruit en noten, vult als een tierelier. En heul veul vezels, nooit verkeerd.Kiwi_ schreef:Haha Black Kelpie, workout 2.0 dus. Hopelijk geen Youp van ‘t Hek taferelen :’)
Aria_zz schreef:Meiden, ik blijf even weg denk ik.
Het is af met mijn vriend, en ga even nergens op letten. Sporten zal ook even niet lukken denk ik.
Net een grote doos ijs gekocht.
En veel voorgemaakte maaltijden, gewoon om zeker te zijn. Het is hier even hel.
Lief voor jezelf zijn nu, en niet op je calorieën letten. Maar probeer wel te blijven eten, dat deed ik niet en dat helpt ook niet bepaald. __Sannne schreef:Mijn ex heeft me vandaag verteld een nieuwe relatie te hebben. Wel netjes dat hij het mij persoonlijk verteld maar het is nog niet eens een maand uit.. Hij vond het ook snel maar ziet het als de enige manier om door te gaan met zijn leven (??). Heb hem veel succes gewenst, denk dat het feit dat ie al graag kinderen had gehad by now ook wel meespeeld. Vind het wat ongezond maar dat moet ie natuurlijk zelf weten verder.
Zegt ook wel wat als hij een vrouw nodig heeft om fatsoenlijk te kunnen leven. _sharonnn schreef:Black_Kelpie: wat zijn dat nked repen? Balen dat je, je niet fijn voelde, soms is dat gewoon zo en dan moet je daar even aan toegeven, hoe stom dat ook voelt..
Dat zijn repen gemaakt met rauwe noten, dadels en andere prut. Zonder toegevoegde rotzooi. Lekker als tussendoortje![]()
Black_Kelpie: lekker bezig! Was de superbowl leuk?
Ik vind het wel lollig om te kijken, vooral vermakelijk hoe enorm groot dat evenement is in Amerika en alle spektakel er omheen. En ik probeer er nog steeds een beetje wijs uit te worden![]()
En over je latere post; 800 kcal voor je avondeten valt toch aardig mee? Ligt misschien aan mij, maar ik vind het niet idioot veel
Emmaa_ schreef:Hoi meiden, ik ben hier de laatste tijd een beetje afwezig geweest maar dat komt omdat ik ben verhuisd naar Zuid-Afrika en nu even aan het settelen ben hahaMet eten is het nog erg moeilijk als ik eerlijk ben, het is hier overdag echt heel erg heet (30+) en ik moet daar echt nog even aan wennen. Lunch eten gaat nog wel, maar het avondeten is hier in de dining hall vrij vroeg (tussen kwart over 5 en half 7) en omdat het dan nog echt heet is buiten heb ik vaak gewoon nog geen honger. Heb dus nu al meerdere keren het avondeten overgeslagen, net als het ontbijt. Niet super gezond maar moet echt nog ff m'n draai vinden, heb het zo warm de hele tijd
Daar wil ik echt nog eens naartoe. Wat ga je daar doen? (Of heb ik dat ergens gemist?
)