Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aria_zz schreef:Meiden, ik blijf even weg denk ik.
Het is af met mijn vriend, en ga even nergens op letten. Sporten zal ook even niet lukken denk ik.
Net een grote doos ijs gekocht.
En veel voorgemaakte maaltijden, gewoon om zeker te zijn. Het is hier even hel.
Frummels schreef:Sharon: Ik snap het wel hoor. Het is ook vervelend als je zelf steeds tijd steekt in het teruglezen van andermans posts en probeert zo veel mogelijk te reageren en anderen dat (structureel) niet doen. Zoals ik hierboven al zei, denk dat iedereen wel eens mindere momenten heeft maar het moet natuurlijk niet standaard zo zijn.
En super goed bezig, weer wat eraf! Kan me voorstellen dat je daar heel blij mee bent!
Geniet lekker van het uit eten gaan. Weet je al waar je heen gaat? Ik kijk soms vooraf al op het menu op de website, dan kan ik een beetje schatten wat ik naar binnen werk die avond, haha. Al moet ik zeggen dat ik 9 van de 10 keer gewoon kies wat ik lekker vind, jammer dan. De rest van de dag eet ik dan gewoon wat magerder dan normaal.
_KellyAV schreef:Ik snap wat je bedoeld Sharon, maar nu het gezegd is kunnen we er misschien allemaal op letten
Wat goed dat je weer bent afgevallen! En veel plezier met uit eten gaan
Kiwi_ schreef:Bedankt allemaal!
Ik ben 1,5 jaar geleden van een hele actieve naar een kantoorpand gegaan met de nodige snoepjes en traktaties, en dat merk ik helaas (hallo 7 kilo!). Ongeveer 6 weken geleden is de knop echt omgegaan en ben ik gestopt met snoepen en meer gaan bewegen. Heel af en toe een minder moment, maar het gaat best redelijk gelukkig! Ik ben inmiddels weer 2 kilo kwijt! Ik weeg nu 76,5 kilo, en wil eigenlijk graag naar de 68/70.
Ik bewonder jouw discipline Sharon! Wandel je gewoon alleen door de stad?
Aria_zz schreef:Sharon, met leren is het erg moeilijk, ik merk dat ook telkens. Mijn kinesiste vertelde me dat zij elke avond ging lopen toen ze blokte voor de examens, ik moet daar telkens aan denken en wanneer ik blok heb is dat toch een motivatiemaar je berekend het allemaal wel netjes, goed dat je ook niet onder je calorieën gaat.
_Ilsee_ schreef:Sharon, ik probeer een beetje het zelfde toen doel als jij (negatief energiebalans van 500/750cal creëren)
__Sannne schreef:Ben het wel met je eens hoor Sharon, vind dit topic juist zo fijn omdat het echt gezellig is en iedereen met elkaar meeleeft enzo. En dan heb je soms mensen tussendoor die enkel hun lijstje plaatsen, of nergens op reageren en dat vind ik wel een beetje jammer. Maar buiten dat vind ik de sfeer en instelling in dit topic wel echt super gezellig!
Emmaa_ schreef:Tot nu toe super fijn, heb eerst een week vakantie gevierd en dat was echt super fijn, nog even met m'n pa hangen. Zit nu sinds zondagmiddag op de uni, gister hele drukke dag voor intro gehad en toen 's avonds een super dikke migraine aanval gehad waar ik nu nog steeds mee zit. Heel vervelend, want voel me ineens ook heel erg alleen en zielig
jaimy10 schreef:Is dat weetabix wat??)
Kiwi_ schreef:Haha Black Kelpie, workout 2.0 dus. Hopelijk geen Youp van ‘t Hek taferelen :’)
Aria_zz schreef:Meiden, ik blijf even weg denk ik.
Het is af met mijn vriend, en ga even nergens op letten. Sporten zal ook even niet lukken denk ik.
Net een grote doos ijs gekocht.
En veel voorgemaakte maaltijden, gewoon om zeker te zijn. Het is hier even hel.
__Sannne schreef:Mijn ex heeft me vandaag verteld een nieuwe relatie te hebben. Wel netjes dat hij het mij persoonlijk verteld maar het is nog niet eens een maand uit.. Hij vond het ook snel maar ziet het als de enige manier om door te gaan met zijn leven (??). Heb hem veel succes gewenst, denk dat het feit dat ie al graag kinderen had gehad by now ook wel meespeeld. Vind het wat ongezond maar dat moet ie natuurlijk zelf weten verder.
_sharonnn schreef:Black_Kelpie: wat zijn dat nked repen? Balen dat je, je niet fijn voelde, soms is dat gewoon zo en dan moet je daar even aan toegeven, hoe stom dat ook voelt..
Dat zijn repen gemaakt met rauwe noten, dadels en andere prut. Zonder toegevoegde rotzooi. Lekker als tussendoortje![]()
Black_Kelpie: lekker bezig! Was de superbowl leuk?
Ik vind het wel lollig om te kijken, vooral vermakelijk hoe enorm groot dat evenement is in Amerika en alle spektakel er omheen. En ik probeer er nog steeds een beetje wijs uit te worden![]()
Emmaa_ schreef:Hoi meiden, ik ben hier de laatste tijd een beetje afwezig geweest maar dat komt omdat ik ben verhuisd naar Zuid-Afrika en nu even aan het settelen ben hahaMet eten is het nog erg moeilijk als ik eerlijk ben, het is hier overdag echt heel erg heet (30+) en ik moet daar echt nog even aan wennen. Lunch eten gaat nog wel, maar het avondeten is hier in de dining hall vrij vroeg (tussen kwart over 5 en half 7) en omdat het dan nog echt heet is buiten heb ik vaak gewoon nog geen honger. Heb dus nu al meerdere keren het avondeten overgeslagen, net als het ontbijt. Niet super gezond maar moet echt nog ff m'n draai vinden, heb het zo warm de hele tijd