Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liespower94 schreef:Jeetje en ik zit te denken alleen al aan een marathon maar 96 km, echt super, super knap.
Het gevoel dat je spijt hebt kan ik begrijpen, aan de andere kant, je hebt naar je lijf geluisterd en de gevolgen op zo’n moment kunnen heel groot zijn als je zo’n inspanning levert.
Niks anders dan respect!
Leuk Gem!
Lekker dat iedereen zo aan het lopen is!
Ik ga zo een nieuwe route van 13 proberen, vrijdag dan nog een blokje om van 11 en dan zondag eens een nieuwe afstand, namelijk 19 proberen
Gem schreef:liespower94 schreef:Jeetje en ik zit te denken alleen al aan een marathon maar 96 km, echt super, super knap.
Het gevoel dat je spijt hebt kan ik begrijpen, aan de andere kant, je hebt naar je lijf geluisterd en de gevolgen op zo’n moment kunnen heel groot zijn als je zo’n inspanning levert.
Niks anders dan respect!
Leuk Gem!
Lekker dat iedereen zo aan het lopen is!
Ik ga zo een nieuwe route van 13 proberen, vrijdag dan nog een blokje om van 11 en dan zondag eens een nieuwe afstand, namelijk 19 proberen
Zou je niet wat meer herstelloopjes van ca 5K inbouwen? Je loopt zo wel veel langere afstanden per week en je voert het nog steeds op. Als je vier keer p/w loopt, zou ik daarvan twee korte, langzame herstelloopjes doen.
Vandaag wederom een heerlijk dagje. Vanmorgen een paar uur werken op de boerderij, vanmiddag Nova ingespannen voor een koetsrondje door het bos met een vriend en mijn hond Nore mee. En vanaaf FunRun met de loopgroep. Ik wilde graag een kort rondje (5 - 6K) en dan donderdag (zelf) weer een keer een langere van ca 15 of 16K. Was eigenlijk de hele weg dollen en flauwekul uitkramen, erg gezellig. Het laatste stukje begon het te regenen, dus even gas gegeven.