Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SusanH schreef:Ik zou dat zelf echt zonde vindenfijn dat het er wel weer snel af gaat. Bij mij gaan de laatste kilo's echt tergend langzaam. Ben wel weer iets kwijt dus lijk van mij plateau af te zijn. Hopelijk gaat er nog een beetje af. Ook al ben ik heel blij met het resultaat tot nu toe, zou zo graag de 75 kg halen.
SusanH schreef:Ik zou dat zelf echt zonde vindenfijn dat het er wel weer snel af gaat. Bij mij gaan de laatste kilo's echt tergend langzaam. Ben wel weer iets kwijt dus lijk van mij plateau af te zijn. Hopelijk gaat er nog een beetje af. Ook al ben ik heel blij met het resultaat tot nu toe, zou zo graag de 75 kg halen.
blubblabhoi schreef:Ik heb een BMI van 34.4 dus het is helaas niet zo dat ik niks meer hoef af te vallen. Heb nog een lange weg te gaan![]()
Gemiddeld 0,5 kg per week is opzich wel oké. Maar van die 9 kg zijn er 5 kg in de eerste maand afgegaan.. Afgelopen 3 maanden heb ik dus over 4 kg gedaan en dat demotiveerd helaas een beetje![]()
Het gaat niet geleidelijk aan, ik sta 4 weken stil en dan 'ineens' gaat er 1 kg af en dan begint het weer opnieuw.