[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 16:55

Mijn ringetje is eindelijk verwisseld voor de goede, kreeg complimenten over de genezing aangezien 'ie er nog maar 4 maanden in zit en gewoon helemaal genezen is. Dat is wel fijn om te horen! Had dus ook helemaal niet door dat het nieuwe sieraad er al in zat :')

Weer blij met m’n oortje:
Afbeelding

Met Black Friday ga ik los wat betreft nieuwe sieraden, heb iig een paar mooie weights van Buddha op het oog <3

Air schreef:
En dat is nr. 2! Deze was wel echt een stuk pijnlijker, maar aardige gast en goed advies gekregen mbt. plek en nazorg. Hij zei alleen wel dat ik over 2 maanden terug mag komen voor een ringetje.. ik neem aan dat jullie ook door piercers zelf de piercing niet eerder laten vervangen dan 6 maanden?

[ [url=m/adOZEd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oef, dikke kans dat 'ie met 2 maanden nog verre van genezen is. En een ring gaat dat echt niet bevorderen. Zou het gewoon door een kundige piercen laten checken tegen de tijd dat jij denkt dat 'ie rustig is. En denk dat dat minimaal 3-6 maanden kan duren.

Gefeliciteerd trouwens met je nieuwe piercing *\o/*

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 22:03

Ja dat idee had ik dus ook :) Mijn tragus is nu 2,5 maand en wel heel braaf.. echt 0,0 problemen mee gehad maar dat zal ik ook weer afkloppen als ik de ervaringen hier lees. :P
Thanks!

Mooi daithsieraad!

Celestial

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 08:12

Hoi! :) Ik ben al een hele tijd aan het zoeken, maar ik kan helaas de piercing die ik graag wil nergens vinden :( Mijn eisen zijn een Nederlandse site, goud, 6 mm lengte en maximaal 15 euro p.s.

Afbeelding

Heeft iemand de gouden tip?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 10:49

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 14:11

Celestial schreef:
Hoi! :) Ik ben al een hele tijd aan het zoeken, maar ik kan helaas de piercing die ik graag wil nergens vinden :( Mijn eisen zijn een Nederlandse site, goud, 6 mm lengte en maximaal 15 euro p.s.

[ [url=m/DdDrd7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Denk niet dat je dit op een Nederlandse site kan vinden, ken ook alleen maar merken die dit soort ends produceren en dat is allemaal goud of titanium. Dus sowieso niet onder de 15 euro.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 19:21

Heb met black friday twee paar ear weights besteld <3

Een paar van Buddha Jewelry Organics:
Afbeelding

En een paar met quartz van Oracle Body Jewelry:
Afbeelding
Afbeelding

Stonden allebei al heel lang op mijn wishlist en met flinke korting kunnen kopen nu. Helemaal blij, kan niet wachten tot alles er is.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 20:00

Ik heb ook ingeslagen op crazy factory :D

Heb wat kortere staafjes en labretjes voor mijn inner conch, in de hoop dat het werkt :=

Hij is nu na bijna 2 jaar nog dagelijks ontstoken door wildvlees groei. Heb het idee dat hij ook veel te veel beweegt door het lange staafje

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 02:36

Mooi jouw oor DS! En die sieraden <3

Ik heb een vochtbult bij mijn septum |(

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 02:25

Drunksheep schreef:
Celestial schreef:

[ [url=m/DdDrd7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Denk niet dat je dit op een Nederlandse site kan vinden, ken ook alleen maar merken die dit soort ends produceren en dat is allemaal goud of titanium. Dus sowieso niet onder de 15 euro.

Hmm, dat verklaart wel waarom het niet lukte. Bedankt! :)

Mloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 12:47

Vraagje; ik ben gisteren geopereerd. Er is een incisie bij mijn navel gemaakt waardoor ik mijn navelpiercing voorlopig niet terug in kan doen.
Wat is jullie ervaring hoe snel dit dicht groeit? Ik heb de piercing al 17 jaar en mag de piercing ca 2 weken niet in hebben.

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 13:12

Hier ook weer even wat aanpassingen gedaan. Industrial is eruit omdat die bleef irriteren met het opzetten en afzetten van mijn motorhelm. Smiley ook weg omdat in me eraan ergerde dat dat ding nooit recht hing met het balletje naar beneden :+ .
Wel een ring erbij aan de andere kant van m’n lip.
Afbeelding

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 13:40

Mloez schreef:
Vraagje; ik ben gisteren geopereerd. Er is een incisie bij mijn navel gemaakt waardoor ik mijn navelpiercing voorlopig niet terug in kan doen.
Wat is jullie ervaring hoe snel dit dicht groeit? Ik heb de piercing al 17 jaar en mag de piercing ca 2 weken niet in hebben.

Na zo’n lange tijd is er zelfs een kans dat dit niet meer dichtgroeit. Ik denk in jouw geval dat je jezelf hier niet echt druk over hoeft te maken.:)
En dat hij er na twee weken makkelijk weer in kan.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 16:30

Lous schreef:
Mloez schreef:

Na zo’n lange tijd is er zelfs een kans dat dit niet meer dichtgroeit. Ik denk in jouw geval dat je jezelf hier niet echt druk over hoeft te maken.:)

Ik heb mijne in 2006 laten zetten, in 2007 uitgedaan en hij is nooit meer dichtgegroeid. Loop nu dus al jaren met een stom gaatje :+ Denk ook dat je er niet bang voor hoeft te zijn dat het dichtgroeit.

@Noblesse: Staat je mooi zo! :)

Miray

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 22:29

Noblesse wat voor smiley piercing had jij erin zitten?

Ik stoorde aan 't balletje van mijn smiley piercing. Het drukte behoorlijk in mijn tandvlees en dat ding hing altijd scheef. Ik dacht het mooi op te lossen door een maatje kleiner te nemen en het balletje te laten vervangen naar eentje met een platte achterkant. Nou zie je de piercing helemaal niet meer zitten ook niet als extreem breed lach en stiekem vind ik dat best jammer -O-

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 00:18

Lous schreef:
Mloez schreef:

Scheelt echt per persoon. Ik had 'm 14 jaar en moest toen geopereerd worden. Ik mocht 'm ook 2 weken niet in. Had verwacht dat dat geen probleem was. Gaatje was niet dicht maar piercing kon er niet meer door.. Is toen' opgerekt' door de piercer. Voelde er overigens niks van maar toch.

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 22:47

Afbeelding
Ik heb vanmiddag m’n daith laten zetten *\o/*
Ik ben er ZO blij mee, vond het wel even een nare prik maar nu al bijna geen last meer van. De piercer zei ook dat het niet nodig was om uit te leggen hoe de naverzorging moet, aangezien al m’n andere piercings er zo goed uit zien dus ik moest gewoon doen wat ik bij die ook heb gedaan, meteen een ego boost gekregen :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 22:56

Gefeliciteerd met je aanwinst! Ziet er goed uit :D

Strawberry3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:54

Hoi! Ik had even een vraagje, ik heb vorig jaar december een tragus laten zetten en ze kreeg hem er best moeizaam doorheen voor me gevoel. Deed ook best pijn. Maar hij is nu nog steeds ontstoken..rondom rood en een bultje. Kan ik dat nu nog fixen met zoutoplossing of juist iets anders? Twijfel zelfs om hem eruit te halen maar hij is zo gaaf

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 00:17

Met wat voor materiaal is het gepiercet?

Strawberry3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 00:19

Drunksheep schreef:
Met wat voor materiaal is het gepiercet?

Dat durf ik niet te zeggen.. het is een roze piercing met aan beide kanten een bolletje

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 00:05

Ik zou eens kijken naar een titanium labretje met een platte achterkant. Voor de rest afblijven.

Maar voor passender advies zou ik naar een goede piercer gaan.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 00:14

Hoe doen jullie dat met tragus? Wilde mn oordopjes in doen maar ging toch niet zo gemakkelijk als gedacht... :=

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 09:45

Hebben jullie ook dat als je “het maandelijkse feestje” of verkouden bent de piercings wat gaan irriteren?

Ik ben nu aan het “feest vieren” en mn neuspiercing is erg rood/geïrriteerd en wat pussig :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:21

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-08-22 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Evi84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 15:54

Kunnen jullie met een daith nog oortjes indoen?