Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RionaFjord schreef:*nieuwkomer*
Ik zit al jaren lang te bedenken wat voor een tattoo ik nou zou willen. Deze topic heeft me dan ook enorm veel inspiratie gegeven! Echt super gave tattoo's die hier voorbij komen.
Nu was ik benieuwd of iemand bekend is met Jannes ink uit Leek (Gr.)?
Mijn broer en schoonzus hebben daar hun tattoo's laten zetten, maar ik was benieuwd of iemand van buitenaf ook ervaringen met hem heeft.
Ben benieuwd!
Drunksheep schreef:Je kan zoveel tattoos achter elkaar laten zetten als je wilt, als je het geld maar hebt en de pijn kan hebben haha. Ik heb er bijvoorbeeld eind maart eentje laten zetten en twee weken later nog twee nieuwe erbij.
Ik laat nieuwe zetten als ik geld heb eigenlijk. Vaak een spontane ingeving haha!
Heb trouwens een heel tof idee, maar ik heb geen idee waar ik moet zoeken voor een goede artist. Kan bijna voor elke stijl wel een goede artist vinden, maar ik wil twee woorden laten zetten en zoek dus echt iemand die goed is in script. Hebben jullie tips?
samiratjj schreef:Hallo, ik ben nieuw hier
Lees wel vaker even stilletjes mee.
Ik wil al jaren eentje maar nooit de stap durven zetten.
Nu heb ik al een jaar lang een foto op me telefoon van de tatoeage die ik echt graag wil. Dus ik denk dat ik binnenkort eindelijk de stap ga zetten
Maar nu ben ik nog niet uit over de plek
Ik vind schouderblad heel mooi, maar zo jammer dat je hem zelf dan niet ziet.
Buik ook erg mooi. Maar ik heb een buikje haha.
Jullie tips of voorbeelden voor mij ? ☺️
Het gaat om een kleine tatoeage
Een hart met een hondenpootje er in