Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 01:10

Ik vind beautybay ook fijn :) duurde bij mij wel een tijd, maar dan met klantenservice gemaild en kreeg onmiddellijk respons met uitleg. Waren blijkbaar storingen, wat aangekondigd was op de site maar had ik overgekeken. Prima service in mijn ervaring:)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 01:11

Oh, dat vind ik meevallen! Uurtje parkeren in Den Haag kost ook 5 euro. Plus de rest wat je nog meegrist tijdens het teruglopen naar de auto _O-.

Had het toevallig pas ook ergens gelezen dat iemand het uit Engeland bestelde, vandaar dat ik het me afvroeg. Vind zelf Lush niet zo fijn dus zal er niet zo snel meer iets van kopen. Maar groepsbestellingen vanuit het buitenland zijn sowieso altijd stuk voordeliger :j. Wij doen (of nouja deden) dat regelmatig met de bekenden uit ons HK Topic van nagellak. Scheelt echt heel veel!

Alpha H is een merk voor gezichtsverzorging die werkt met hoge percentages glycolzuur.
Die bestelling was samen met nog een paar meiden hoor :D. Nadeel van BB is wel dat je alleen met creditcard kunt betalen .Voor mij geen probleem, maar ik weet dat niet iedereen een creditcard heeft liggen. Daarom hadden we 'm ook gezamelijk gedaan.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 01:14

Ik ben gek op Lush :+: #LushAddict :')

Ah oke zie het net op de site langskomen :) Alleen jammer dat ze van Anastasia nog de oude kleuren hebben.
Laatst bijgewerkt door Djilna op 23-12-14 01:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 01:16

Ik vind Lush altijd zo lekker ruiken, maar ik heb daar een keer een dure bodylotion gekocht die na 1,5 week al ging stinken en er heel raar/klonterig uitzag. -O- Vast pech, maar nodigt zeg maar niet uit om er meer te kopen :+

Djilna

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 01:17

Oh raar idd! Ik heb nu diverse dingen, sommige al vanaf juni (bodyconditioner voor onder de douche bijv) en dat is allemaal nog goed. Maar ik snap dan wel dat je er niet heel blij van wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 01:18

Ik had het vast terug kunnen brengen maar het was me te ver rijden :') Ik heb ook zo'n showerjelly? gehad die echt heel lekker ruikte, per ongeluk weg gegooid (samen met mijn Ole Henriksen cleanser en Purity cinnamon buns showergel :=) tijdens de verhuizing. -O-

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 01:34

Oef zonde, van alle 3!

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 01:35

Anthea schreef:
Ik had het vast terug kunnen brengen maar het was me te ver rijden :') Ik heb ook zo'n showerjelly? gehad die echt heel lekker ruikte, per ongeluk weg gegooid (samen met mijn Ole Henriksen cleanser en Purity cinnamon buns showergel :=) tijdens de verhuizing. -O-

:=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 02:07

Wat zonde!

Oeff ik ben opnieuw verliefd.. Op de everything nice van too faced. Pigmentatie schijnt niet zo goed te zijn maar dat is juist wel wat voor mij omdat ik van subtiel hou. Wat een onwijs gave kleurtjes <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 10:18

Ik heb toevallig net een paar dingetjes bij Lush gekocht :')
Loop er altijd naar binnen omdat het zo lekker ruikt, maar vind vind veel producten niet fijn.

Heb nu een lipscrub en een LE douchegel gekocht.
Kon de geur van de douchegel niet weerstaan :')

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 10:41

Ik ben echt verslaafd aan de producten van de lush! Ik heb shampoo 'Big' van daar en conditioner 'Jungle'. Verder heb ik nog wat zeepjes liggen, ik gebruik nu vooral de Parsley Porridge. Die is echt heerlijk! Mijn haren zijn lekker zacht maar hebben toch volume. En ik ruik de hele dag lekker <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 10:42

Shampoo kan ik daar niet kopen, alles is voor extra volume -O-

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 10:46

DnT schreef:
Shampoo kan ik daar niet kopen, alles is voor extra volume -O-

Nee hoor! Ze hebben geloof ik meer voor je haar te verzorgen dan voor extra volume. In big zit echt zeezout, dat voel je meteen als je het vastpakt. Het ziet een beetje uit als rijstpudding. Maar er komt zo'n lekkere mediterraanse limoen geur vanaf die in je haar blijft hangen. Mijn haren zijn vrij gezond en ik heb graag volume in mijn haar omdat ik het altijd los draag. Ik doe wel altijd in het onderste gedeelte van mijn haren veel conditioner en als ik uit de douche ben nog wat argan olie. Zo blijven mijn haren toch verzorgd. Ze pluizen ook echt veel minder dan toen ik nog 'normale' shampoo gebruikte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 10:52

Ik heb in meerdere vestigingen gevraagd en allemaal zeggen ze in eerste instantie dat het verzorgend is, maar dan komt altijd het standaard zinnetje "en het geeft toch ook een beetje extra volume" om de hoek kijken.

Big moet ik helemaal niet hebben, ik zou juist graag een shampoo zien die het volume uit mijn haar haalt, maar iedereen kijkt me altijd aan alsof ik gek ben geworden als ik dat zeg :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 11:00

Misschien is aussie iets voor jou? :) hoorde ik altijd erg goede verhalen over van vrouwen met een onhandelbare bos haar toen ik nog bij de drogist werkte, staan ook altijd goede reviews over op makeupalley :) of ben ik de enige die die site gebruikt? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 11:01

Er zijn ook wel genoeg verzorgende shampoo's, zoals die je allemaal opnoemt, maar die passen niet bij mijn haartype en toen ik ze ging proberen in de winkel, met een medewerker, kreeg ik te horen dat ze allemaal toch "voor wat lekkere extra volume" zorgen.

Staat er misschien niet, maar is wel zo, is me nu al in 3 verschillende winkels verteld en dat wil ik gewoon niet.
Volgens een medewerker in Amsterdam is er eigenlijk maar 1 shampoo geschikt voor mijn haar en die vond ik stinken.

Dus gewoon geen Lush shampoo voor mij ;)

Aussie heb ik geprobeerd... brrrr...
Touw...

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 11:05

DnT schreef:
Er zijn ook wel genoeg verzorgende shampoo's, zoals die je allemaal opnoemt, maar die passen niet bij mijn haartype en toen ik ze ging proberen in de winkel, met een medewerker, kreeg ik te horen dat ze allemaal toch "voor wat lekkere extra volume" zorgen.

Staat er misschien niet, maar is wel zo, is me nu al in 3 verschillende winkels verteld en dat wil ik gewoon niet.
Volgens een medewerker in Amsterdam is er eigenlijk maar 1 shampoo geschikt voor mijn haar en die vond ik stinken.

Dus gewoon geen Lush shampoo voor mij ;)

Aussie heb ik geprobeerd... brrrr...
Touw...

Hmmm.. Dat is wel jammer dan! Aussie vond ik zelf ook niks. Vond het enorm duur voor eigenlijk een 'normale' shampoo. Had wel een lekker geurtje! Mijn haren werden er of enorm vettig, of -zoals je dat mooi omschrijft- touw droog van inderdaad. Over de shampoo's van rituals hoor ik ook goede dingen, maar dat zal je vast al overwogen hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 11:06

Rituals gebruik ik nu.
Bevalt in principe goed, maar ik moet toegeven dat ik het idee dat het feit dat mijn haar nu zo heerlijk aanvoelt meer komt door mijn haarolie dan door mijn shampoo :')

Hij ruikt in ieder geval zalig <3

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 11:07

Oh hihi echt lastig haar dan :D en dove nourishing oil versie?
Ik ben gezegend met haar dat het op drogisterij shampoo net zo goed doet dan op kappers shampoo :) dus ik kan eigenlijk niet met je praten daarover haha
Welke rituals variant heb je nu? Ruikt heerlijk altijd inderdaad :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 11:09

Ja, heb echt mega veel, dik en springend haar dat de neiging heeft droog, pluizig en statisch te zijn -O-

Dove kan ik niet tegen, krijg ik altijd uitslag van.

Enige shampoo die wel heel fijn is, is Head&Shoulders, maar dat wil ik gewoon eigenlijk liever niet gebruiken.
Is nogal agressief...

Heb nu Briliant Bliss shampoo en Shikakai conditioner.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 11:11

DnT schreef:
Rituals gebruik ik nu.
Bevalt in principe goed, maar ik moet toegeven dat ik het idee dat het feit dat mijn haar nu zo heerlijk aanvoelt meer komt door mijn haarolie dan door mijn shampoo :')

Hij ruikt in ieder geval zalig <3

Hahahaha! :+
Zolang het zo goed gaat, toch?

Ben echt al super lang opzoek naar een oranje-rode lipstick, ik dacht dat ik die gevonden had in Doutzen's Red van L'oreal, maar toen ik hem opdeed was hij nog steeds echt enorm rood. Iemand tips? Mac heeft ook geen 'echte' oranje-rode kleur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 11:15

Ik zag wel iemand bij de Mac counter met echt een oranje lipstick op.
Super gave kleur (stond haar alleen voor geen meter := ), maar wel echt oranje oranje.

En natuurlijk weet ik geen naam :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 11:15

Oeh lastig, head en shoulders moet je inderdaad proberen te vermijden :)! Zolang het goed gaat op rituals? Mooi excuus toch :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 11:30

DnT schreef:
Ik zag wel iemand bij de Mac counter met echt een oranje lipstick op.
Super gave kleur (stond haar alleen voor geen meter := ), maar wel echt oranje oranje.

En natuurlijk weet ik geen naam :')

Morange?