duurde bij mij wel een tijd, maar dan met klantenservice gemaild en kreeg onmiddellijk respons met uitleg. Waren blijkbaar storingen, wat aangekondigd was op de site maar had ik overgekeken. Prima service in mijn ervaring:) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Wij doen (of nouja deden) dat regelmatig met de bekenden uit ons HK Topic van nagellak. Scheelt echt heel veel!
. Nadeel van BB is wel dat je alleen met creditcard kunt betalen .Voor mij geen probleem, maar ik weet dat niet iedereen een creditcard heeft liggen. Daarom hadden we 'm ook gezamelijk gedaan.

DnT schreef:Shampoo kan ik daar niet kopen, alles is voor extra volume

DnT schreef:Er zijn ook wel genoeg verzorgende shampoo's, zoals die je allemaal opnoemt, maar die passen niet bij mijn haartype en toen ik ze ging proberen in de winkel, met een medewerker, kreeg ik te horen dat ze allemaal toch "voor wat lekkere extra volume" zorgen.
Staat er misschien niet, maar is wel zo, is me nu al in 3 verschillende winkels verteld en dat wil ik gewoon niet.
Volgens een medewerker in Amsterdam is er eigenlijk maar 1 shampoo geschikt voor mijn haar en die vond ik stinken.
Dus gewoon geen Lush shampoo voor mij
Aussie heb ik geprobeerd... brrrr...
Touw...


DnT schreef:Rituals gebruik ik nu.
Bevalt in principe goed, maar ik moet toegeven dat ik het idee dat het feit dat mijn haar nu zo heerlijk aanvoelt meer komt door mijn haarolie dan door mijn shampoo
Hij ruikt in ieder geval zalig
), maar wel echt oranje oranje.