Ze mogen best nog wat leuke liquid sand kleurtjes uitbrengen van mij hoor Of ECHTE neons
Skessa_
Geplaatst: 11-04-15 12:40
Of een gave glitter collectie ala Burlesque!
Ideeen genoeg
Yv_
Geplaatst: 11-04-15 12:43
Absoluut waar Tazzey . Voor de nailarters is het wel echt heel gaaf: zoveel mogelijkheden ermee! Maar ik ben daar gewoon te ongeduldig voor en die lakjes over je hele nagel ziet er niet uit, dus ik skip waarschijnlijk.
Jaa neons net als de Poptastic Collection van Color Club, van Foxy Mama zeg maar. Die zijn zóóóóó gaaf . En ook écht BOOOOM neon!
Hoe gebruik je die sheer tintjes dan voor nail art? Over wit ofzo? Ik kan me er weinig voorstelling bij maken haha! Ik weet nog wel die vorige collectie die jij had Tazz, die ook zo sheer was..
Ja ik ben tot nu toe tevreden over die gel set Yv! Ik heb net gedoucht en mijn nagels zijn super slap, dus met douchen worden ze nog slapper en dan heb ik daarna vaak chips, maar alles zit er nog perfect op.
Tazzey
Geplaatst: 11-04-15 12:49
Dit zijn de sheer tints, dus hetzelfde idee als de Color paints.
Die kun je dus ook op dezelfde manier gebruiken.
Welke collectie bedoel je? Ik heb wel de Muppets most wanted gehad vorig jaar dat was de soft shade van OPI.
Siggislief
Geplaatst: 11-04-15 12:51
Kwam van de week achter dat er op 1 vinger er opeens een flinke barst door de Acryl zit en het brokkelt zelfs aan de zijkanten af.
Ik doe er niets vreemds mee, ik werk wel met paarden 4 dagen per week maar heb nergens aan gestoten (kan best wel zo zijn maar heb niets gevoeld).
Komende Woensdag heb ik weer een afspraak staan.
Skessa_
Geplaatst: 11-04-15 12:52
Die electric night vind ik ook nog niet echt neons. CG heeft er die nog veel feller zijn!
Ik bedoel echt BOEM in je face. En dat is op swatches niet echt terug te zien bij die.
Ja heb ze ook gezien Tazzey! Aan de ene kant vind ik ze gaaf, aan de andere kant heb ik het idee dat ik naar de collectie van vorig jaar zit te kijken.. Heb ik de laatste tijd wel vaker met China Glaze. Zit wel heel erg te twijfelen over die roze met oranje glitter.. Aan de ene kant supergaaf, aan de andere kant: layeren.. Heb ik geen geduld voor
Normale merken mogen van mij ook met zulke lakjes aan komen, ondanks dat ik helemaal niet zo in de ban van lineaire holo's ben, vind ik deze wel echt retegaaf!
Die OPI paints heb ik al heel veel voorbij zien komen, ondanks dat ze beter gepigmenteerd zijn dan de sheer tints laat ik ze lekker staan. Niks voor mij
De ChG Electric Nighst vind ik ook geen neons, maar 1 of 2 zijn neon, de rest is gewoon lekker fel. Maar ze zijn wel gaaf
Tazzey
Geplaatst: 11-04-15 13:12
Heb je ze al gezien, en dan niet op de foto?
Dat zijn toch echt neons. Op de foto niet zo heel goed te zien maar ze zijn het echt wel.
Nou, ik zat ff te googlen op voorgaande neons van chg en kwam die weer tegen.. Die staan echt al zoooo lang op mijn twijfellijst.. En ik dacht roze, sanne, hebbuh . Helaas