Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
PowerReiner schreef:Dan is het misschien niet de artiest voor jou. Heb info over hem gelezen dat hij namelijk geen ontwerpen maakt, per definitie niet. Als iemand wel komt met een ontwerp oid gaat hij daarmee praten en vaak krijgt hij dan alsnog vrije hand.
Hij werkt ook uit vrije pols, met heel af en toe een kleine schets. Als hij zich aan een ontwerp moet houden doet hij het al niet omdat hij onder het tattoeeren kijkt hoe alles met elkaar uitkomt. Halverwege een tattoo kan het dus zomaar zijn dat de plannen worden omgegooid.
Als jij over een ontwerp na moet denken en niet op de dag zelf kan beslissen al, hoe moet het dan als er ineens wordt gewijzigd>? Dan trek je dat niet.
Voor mij zou het fantastisch zijn, ik zit er serieus over na te denken een volgende tattoo door hem te laten zetten, juist om deze reden en dat hij goed kijkt of iets past en naar overloop.
PowerReiner schreef:Dan is het misschien niet de artiest voor jou. Heb info over hem gelezen dat hij namelijk geen ontwerpen maakt, per definitie niet. Als iemand wel komt met een ontwerp oid gaat hij daarmee praten en vaak krijgt hij dan alsnog vrije hand.
Hij werkt ook uit vrije pols, met heel af en toe een kleine schets. Als hij zich aan een ontwerp moet houden doet hij het al niet omdat hij onder het tattoeeren kijkt hoe alles met elkaar uitkomt. Halverwege een tattoo kan het dus zomaar zijn dat de plannen worden omgegooid.
Als jij over een ontwerp na moet denken en niet op de dag zelf kan beslissen al, hoe moet het dan als er ineens wordt gewijzigd>? Dan trek je dat niet.
Voor mij zou het fantastisch zijn, ik zit er serieus over na te denken een volgende tattoo door hem te laten zetten, juist om deze reden en dat hij goed kijkt of iets past en naar overloop.
Eilish schreef:PowerReiner schreef:Dan is het misschien niet de artiest voor jou. Heb info over hem gelezen dat hij namelijk geen ontwerpen maakt, per definitie niet. Als iemand wel komt met een ontwerp oid gaat hij daarmee praten en vaak krijgt hij dan alsnog vrije hand.
Bedankt voor je reactie. Als ik dit zo lees is hij inderdaad niet de juiste artiest voor mij, helaas. Want ik vind zijn werk wel prachtig. Maar ik zou hem niet echt de vrije hand kunnen geven. Hij mag het ontwerp maken, maar ik wil het wel ver van te voren kunnen zien en evt laten aanpassen.
Dus dat wordt verder zoeken
Emmaa_ schreef:Ik zou ook niet zo snel iemand laten 'freestylen' op mijn lichaam. Ik vond het juist heel prettig bij mijn eerste tattoo dat er een afdruk op mijn rug gemaakt werd zodat ik voordat er naalden aan te pas kwamen kon zien hoe het eruit zou gaan zien. Eigen inbreng van een artiest kan ik absoluut waarderen, daarom laat ik mijn complete ontwerp nu ook over aan de artist die hem gaat zetten... Maar ik wil wel van tevoren zien hoe het gaat worden en als ik het er niet mee eens ben dan komt het dus niet op mijn lijf.
_Micha_ schreef:Belsje, weet je wat voor stijl je wil? Wil je de boom realistisch, in kleur, grafisch, abstract, old school? Als je dat weet kan er beter advies worden gegeven.
Tinkerloos schreef:Dan ga je naar de shop waar je de tattoo wil laten zetten en dan vertel je dit verhaaltje aan de artiest die er dan een ontwerp van maakt,en als jij dat nou mooi vind dan word het gezet.
Dat dus.
Jezzi schreef:Iemand enig idee hoelang de wachtlijst bij sailors & crooks op het moment ongeveer is?
Belsje schreef:Tinkerloos schreef:Dan ga je naar de shop waar je de tattoo wil laten zetten en dan vertel je dit verhaaltje aan de artiest die er dan een ontwerp van maakt,en als jij dat nou mooi vind dan word het gezet.
Dat dus.
Ow ... En qua kosten? Want ja ze tekenen, passen aan, maar stel dat die artiest er echt niet in slaagt iets op papier te krijgen wat ik wil?
Ik ben hier echt niet in thuis, zoveel is wel duidelijk denk ik
Thx!