Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:24

Hhahhaha beschijf je inderdaad geweldig!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:25

Monster_tos schreef:
Heb net dat 10 nog een keer gedaan, en nu ging het super. Dus morgen ochtend meten en dan morgenavond level 2!
Mn linker borst is zichtbaar steviger, mn rechter hangt er maar wat dom naast. Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen:p

Waarom ben ik zo visueel ingesteld, zie het gelijk heel overdreven voor me :')

Sall

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:28

Dat heb ik ook! Ben idd ook erg visueel ingesteld

Pfffffff ik moet een schop onder mijn kont

Niet om te shredden, maar om te koken.
Heb echt geen zin, maar ik heb zo 3 hongerige mannen aan tafel zitten

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:32

Schopt! ( met 1 zwabberende tiet :p ) Voor het shredden waren ze redelijk gelijk, maar nu word het verschil wel echt duidelijk. Hoop dat het nog bij trekt!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:32

_O-

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:33

Ik ga ook.

Ik voel me lui na zondag en gister geen tijd te hebben gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:43

Monster_tos schreef:
Schopt! ( met 1 zwabberende tiet :p ) Voor het shredden waren ze redelijk gelijk, maar nu word het verschil wel echt duidelijk. Hoop dat het nog bij trekt!

_O-

Net de eerste dag van level 2 gedaan. Man wat is dat hard werken. Ben benieuwd hoe ik morgen mijn bed uit kom. :') Maar hij is wel een heel stuk leuker dan level 1 en ben eigenlijk best trots dat ik bijna alles op nathalie haar manier kon doen. :j

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:47

*meldt zich*

Zojuist voor de eerste keer de workout level 1 gedaan. Opdrukken ging (vanaf mijn knieën), beter dan ik had verwacht. Ik kan me namelijk helemaal niet opdrukken. Als gewichtjes gebruik ik dus eerst maar halve liters flesjes water, want meer krijg ik waarschijnlijk toch niet opgetild. O:) En buikspieroefeningen zijn bij mij ook niet altijd een succes. Om de een of andere reden gebruik ik daarbij meer mijn rug- dan mijn buikspieren met rugpijn tot gevolg. Genoeg om aan te werken dus.
Tijdens die boksbewegingen hoor ik trouwens vreemde geluiden uit mijn middenrif komen die mij enigszins verontrusten. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:49

Loes, je ziet echt al goed verschil! Zou je me terug willen PB'en aub? :o

Hier zit dag 28 erop. Nog twee dagen, woei.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:50

Ja lekker dames, nu zie ik ook een paar scheve borsten voor me }:0

Kriebels Rapons, 'niet zo pittig'!! Ik kan me goed voorstellen dat als je flink getraind bent de shred niet heel zwaar is, maar voor degenen die beginnen en nooit zo veel aan dit soort training gedaan hebben is het toch behoorlijk aanpoten hoor :') . Maar wel gaaf dat er dus écht een punt is dat je het eens kunt zijn met Jillian als ze 'this is eaaaaaaaaassssssssy for you' roept, mooi streven :D !

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:52

Monster_tos schreef:
Heb net dat 10 nog een keer gedaan, en nu ging het super. Dus morgen ochtend meten en dan morgenavond level 2!
Mn linker borst is zichtbaar steviger, mn rechter hangt er maar wat dom naast. Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen:p

Hahahaha, you made my day! Ik zie hem gewoon hangen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:09

Ik ben net klaar met dag 9.
opdrukken doe ik eerst met de tenen op de grond en als ik het niet meer trek dan met de knietjes op de grond.
Het valt mij wel op dat ik geen spierpijn in mijn buikspieren heb.

Taar_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:21

Ja, ik doe ook mee! Net begonnen met dag 1 van level 1, en bij gebrek aan gewichten twee blikken kidneybonen uit de kast gepakt. Ging ook best goed :)*
Het half uurtje was zo om, en de oefeningen gingen mij aardig af. Alleen opdrukken is lastig, dan sputteren mijn schouders... |( Kan geen kwaad om naast intensief rijden en af en toe een dag op de fiets naar werk en paard (en dat wil in de winter niet zo vaak lukken met storm en gladheid) er iets bij te doen.
En gupjes.... ik ben bijna 43 jaar!

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:24

Taar_tje schreef:
Ja, ik doe ook mee! Net begonnen met dag 1 van level 1, en bij gebrek aan gewichten twee blikken kidneybonen uit de kast gepakt. Ging ook best goed :)*

Haha, creatief! Maar houdt dat niet lastig vast? Ik heb frisdrankflesjes gebruikt, die lijken bij stukken makkelijk vasthouden. ;)
Laatst bijgewerkt door Chanen op 30-01-13 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:24

Remember schreef:
Ja lekker dames, nu zie ik ook een paar scheve borsten voor me }:0

Kriebels Rapons, 'niet zo pittig'!! Ik kan me goed voorstellen dat als je flink getraind bent de shred niet heel zwaar is, maar voor degenen die beginnen en nooit zo veel aan dit soort training gedaan hebben is het toch behoorlijk aanpoten hoor :') . Maar wel gaaf dat er dus écht een punt is dat je het eens kunt zijn met Jillian als ze 'this is eaaaaaaaaassssssssy for you' roept, mooi streven :D !

Dat komt wel hoor.
Aanhouder wint.

Maar zo is het met alles.
De eerste keer hardlopen kon ik ook niet ver rennen, nu kan ik vrolijk door rennen zonder moeite.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:25

Chanen schreef:
.
Tijdens die boksbewegingen hoor ik trouwens vreemde geluiden uit mijn middenrif komen die mij enigszins verontrusten. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Ik heb het ook. Niet bij de boksbewegingen van 30 day shred, maar bij de buikspieren van 6w6p waarbij je je romp van links naar rechts beweegt in een razend tempo :P
Ik denk niet dat het erg is hoor :) Ik heb er in iedergeval geen last van verder.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:26

Dag 22 zit erop! Ik heb vandaag voor het eerst sinds ik aan het shredden ben weer eens in de bak gereden (ik train altijd buiten) en kon merken dat ik mijn lichaam beter onder controle had en meer symmetrisch ben geworden in mijn spieren! Echt superfijn! :D

Ik ben trouwens (bijna) 33.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:27

Zo dat was dag 25. In het kader van alleen thuis zijn, heb ik vandaag eens in de woonkamer geshred. Mijn honden keken me aan van >;)
Helemaal toen ik hun schapenkleedje inpikte om sit ups op te doen _O-

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:29

Goed bezig allemaal :D

Rare geluiden rond het middenrif heb ik nog niet gemerkt. Vandaag wel last gehad van mijn bovenste buikspieren. Heb nu dag 28 erop zitten. Tijd voor een lekker glas water :)) en lekker serie kijken. Op mijn yogabal :))
(wist niet dat ik zo kon zweten!)
Laatst bijgewerkt door Winged op 30-01-13 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:29

Wauw, wat een resultaat Loes! :) Knap.

Ik wil morgen voordat ik ga beginnen ook opmeten, vind het alleen zo moeilijk om te bepalen waar precies. En of ik dat dan volgende keer weer op precies dezelfde plek doe... daar nog tips voor?

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:30

Hier dag 19 achter de rug, ik begon met wat tegenzin maar het ging allemaal vrij soepeltjes *\o/* En dat terwijl ik ongesteld ben := Ik wild de yoga meltdown er achteraan doen maar kreeg tijdens de warming-up daarvan (meer een cooling down nu :=) buikkrampen, dus eerst maar even rustig aan doen, misschien vanavond nog :)

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:33

Oh, ik heb ook geen last van mijn middenrif. En ik had het al wel eens eerder gemerkt, wanneer ik fanatiek met mijn bovenlichaam van links naar rechts beweeg inderdaad, maar het was nog nooit zo heftig als nu. Zal vast geen kwaad kunnen, als ik niet de enige ben die er last van heeft. Ik vind het alleen zo akelig klinken. :=

Vreemd genoeg voel ik die eerste workout vooral in mijn benen, terwijl ik altijd het idee heb gehad dat die spieren het beste getraind waren. En dat terwijl een halfuur eigenlijk niet eens zo lang is. Zal mij benieuwen hoe (en of) ik morgen uit bed kom.

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:41

Pfoee, ik vanavaond toch zooo lekker gegeten! Pannenkoeken met hete kip, made by mijn vader! :9 Klein nadeel is alleen dat ik nog moet shredden en ik nog steeds barstensvol zit. :') Om 21 ga ik shredden, volle buik of geen volle buik. :))

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:47

Chanen schreef:
.

Dat heb ik ook ja. Maar volgens mij is dat dat de lucht uit je longen wordt gedrukt omdat snelle bewegingen maakt met je bovenlichaam.

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:55

Ik hoor geen rare geluiden dan behalve mijn eigen gehijg en daar ben ik inmiddels aan gewend. :D

De push ups blijven voor mij echt te zwaar, mijn schouders trekken dat echt niet....Verder gaat alles geweldig lekker, moet me echt inhouden anders doe ik het meerdere keren per dag en dat gaat me zeker opbreken. :+