Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Monster_tos schreef:Heb net dat 10 nog een keer gedaan, en nu ging het super. Dus morgen ochtend meten en dan morgenavond level 2!
Mn linker borst is zichtbaar steviger, mn rechter hangt er maar wat dom naast. Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen:p
Monster_tos schreef:Schopt! ( met 1 zwabberende tiet :p ) Voor het shredden waren ze redelijk gelijk, maar nu word het verschil wel echt duidelijk. Hoop dat het nog bij trekt!
Monster_tos schreef:Heb net dat 10 nog een keer gedaan, en nu ging het super. Dus morgen ochtend meten en dan morgenavond level 2!
Mn linker borst is zichtbaar steviger, mn rechter hangt er maar wat dom naast. Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen:p
Taar_tje schreef:Ja, ik doe ook mee! Net begonnen met dag 1 van level 1, en bij gebrek aan gewichten twee blikken kidneybonen uit de kast gepakt. Ging ook best goed
Remember schreef:Ja lekker dames, nu zie ik ook een paar scheve borsten voor me![]()
Kriebels Rapons, 'niet zo pittig'!! Ik kan me goed voorstellen dat als je flink getraind bent de shred niet heel zwaar is, maar voor degenen die beginnen en nooit zo veel aan dit soort training gedaan hebben is het toch behoorlijk aanpoten hoor. Maar wel gaaf dat er dus écht een punt is dat je het eens kunt zijn met Jillian als ze 'this is eaaaaaaaaassssssssy for you' roept, mooi streven
!
Chanen schreef:.
Tijdens die boksbewegingen hoor ik trouwens vreemde geluiden uit mijn middenrif komen die mij enigszins verontrusten. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Chanen schreef:.
Tijdens die boksbewegingen hoor ik trouwens vreemde geluiden uit mijn middenrif komen die mij enigszins verontrusten. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?