[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:12

Winner91 schreef:
Net 2 blokjes chocola gesnoept, voor het eerst in 3 weken buiten het boekje. :o

Was het lekkerder dan voor het dieeten of minder lekker?

Winner91

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:36

Lekkerder! Omdat ik er meer naar verlangde, haha.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:51

Even een vraagje (sorry offtopic) voor de verpleegkundigen en ervaringsdeskundigen hier: hoe gaan het mij lukken om pillen in te nemen en binnen te houden terwijl ik nog steeds heel misselijk ben?

Heb nog niet eens een slokje water kunnen drinken := Bah, dadelijk kan ik terug naar het zh omdat ik mijn medicatie niet eens kan nemen.

*gaat toch weer plat liggen*

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:53

Toch nemen en afwachten..?

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 22:04

Mereltje: thnx, tuurlijk weet ik dat zelf ook wel maar beetje bevestiging van een ander is soms wel fijn :). Vooral omdat mensen snel zeggen: ga maar trainen en je spieren sterker maken.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 22:25

Yeah goed bezig Winner! :D

SdaphneS, wat fijn dat het beter met je gaat. :)

Blackdancer, welkom! Kan me voorstellen dat je inderdaad in zo’n gastgezin niet alles voor het zeggen hebt, maar heel goed dat je erop wilt letten!

Welkom Sakkia (volgens mij ken ik jou uit het SB topic, toch? :D)

En welkom LillLady! :)

Ik weeg me inderdaad wel elke ochtend, dit puur voor mezelf :)

*Geeft Nynke1 een schop ;) *

Hier inderdaad ook iemand met knie problemen (intussen 3x aan geopereerd). Ik zou als ik jou was inderdaad niet gaan sporten. Ik zelf zit bijvoorbeeld regelmatig op de hometrainer, ik wandel veel met mijn hond en ik rij paard, dit zijn dingen die erg goed gaan met mijn knie. :) Zou eerst maar even afwachten wat ze in het ziekenhuis zeggen.

Safiera, yeah wat goed dat je uit het ziekenhuis bent! Maar wat naar dat je zo beroerd bent :(:). Je kan proberen je medicatie te nemen, maar wel vervelend dat je je zo voelt! Misschien even bellen naar diegene die dit hebben voorgeschreven, misschien dat ze een ander merk voor je hebben waar je minder beroerd van wordt?

Welkom Veronique en Essie! :)

Vandaag goede dag gehad. Op het werk trakteerde ze ook brownies en boterkoek, maar heb niets gehad :D.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 06:00

Essie73 schreef:
Beste allemaal,

Ik kom me hier ook aanmelden. Ik wil Uhhhhh 25 kilo afvallen. heb dus wel wat voor de boeg. Nu hoor en zie ik veel goede resultaten van het cambridge dieet. Wat ik me echter afvraag of er ook mensen ervaring hebben over hoe het daarna gaat? Als je weer normaal (echt normaal, dus niet vet en veel) gaat eten, blijven de kilo's er dan af?

Gr Esther

Ik ben bezig met Cambridge en ken meerdere mensen die nadien goed op gewicht zijn gebleven. Uiteraard wel met een ander leefpatroon dan voorheen, maar dat is ook logisch.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 06:01

Safiera schreef:
Even een vraagje (sorry offtopic) voor de verpleegkundigen en ervaringsdeskundigen hier: hoe gaan het mij lukken om pillen in te nemen en binnen te houden terwijl ik nog steeds heel misselijk ben?

Heb nog niet eens een slokje water kunnen drinken := Bah, dadelijk kan ik terug naar het zh omdat ik mijn medicatie niet eens kan nemen.

*gaat toch weer plat liggen*

Met de dokter overleggen of je ze in rectale- vorm kan krijgen?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 09:23

Safiera, hoe gaat het nu? heb je het een beetje binnen kunnen houden?

Sporten met een kapotte knie zou ik niet doen nee :n Misschien dat je wel kunt wandelen? Krachttraining voor je armen en je buik kun je ook doen en misschien kun je op yoputube een manier vinden hoe je ook je bovenbenen en billen kunt trainen zonder dat je je knie te veel belast. Daar moet vast wel een maniertje voor zijn.

Ik ga vanavond weer shredden. Ik ben benieuwd of ik net zo veel spierpijn krijg als de vorige keer. Ik moet gewoon strakker in die bikini dit jaar....

Gisteren wel gezondigd. Op maandagavond ga ikaltijd even naar mijn ouders en dan zetten ze altijd alleen maar lekkere dingen op tafel en drink ik een wijntje. Nou ja heb de schade wel kunnen beperken denk ik.
Vanavond ga ik weer meten en morgenvroeg wegen en dan is dat mijn vertrekpunt :j

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 09:26

Wat is dat shredden? Doe je dat elke dag 30 dagen achter elkaar of ook rust dagen ertussen?
En echt 10x hetzelfde filmpje?

Hier sporten op de Wii. Gisteren 71,9 en vandaag weer 71,9kg.
Dat vind ik beter dan aankomen, haha

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 09:31

@Sakkia, wat is schredden?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 09:32

Ja er zijn 3 filmpjes voor elke level 1.
Je doet elke level 10 dagen en daarna ga je over naar de volgende level :j
Ik ben al een keer t/m dag 8 gekomen en toen brak ons poezebeest zijn poot en had ik even andere zorgen. Maar goed ik wil het nu toch eigenlijk ook wel weer oppakken.......
Er loopt op MW ook een topic over volgens mij.

Het is voor mij ideaal want het duutr maar een half uurtje en ik doe het gewoon thuis en spring daarna direct onder de douche of laat tijdens het shredden alvast het bad vollopen :')

*edit* even linkje naar het topic
[MW] 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 09:50

Ja had hem al gevonden, maar het werkt dus wel echt?
Ik doe sporten op de Wii en dat is ook 30 minuten en echt zweten, daarna gelijk douchen dus vindt het heerlijk maar dit doe ik 4x per week en ik zou niet elke avond willen sporten..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 10:53

Ja het werkt echt en je merkt ook dat (na de hevige spierpijn) je op dag 4 al veel meer kan dan toen je begon.
Ik was echt al veel cm kwijt na de eerste week en was zp'n 2 kilo afgevallen ;)

Het is een nadeel dat het echt elke dag moet idd, maar het is maar 30 dagen en daarna ga ik ook over op iets anders.

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 11:14

Nou super knap van je, het ziet er erg intensief uit. Op tellsel heb je ook zo'n trainingsprogramma van 60 dagen wat ook zo heftig is..

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 11:20

Ik ben zelf voor de lichtere versie gegaan. Dat shredden trekken mijn knieën nu nog niet. Toen kwam ik de chair-workout tegen. Viel nog vies tegen eigenlijk. Deze maar eerst een periode doen (=10 dagen), daarna kijk ik wel weer hoe ik verder ga.

http://www.youtube.com/watch?v=aN40iWW1QYE

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 11:41

SAKKIA schreef:
Safiera, hoe gaat het nu? heb je het een beetje binnen kunnen houden?

Lief dat je het vraagt. Hield niks binnen, zelfs geen slokje water. Uiteindelijk op de HAP beland, waar ze me na veel gedoe en wachten iets tegen de misselijkheid gaven. Moet nu weer wachten op iemand die me kan vertellen wat ik moet doen met de 'overgeslagen' dosis medicijnen.
Pff, dacht ik klaar te zijn met het zh en vandaag lekker te kunnen sporten -O-

Dat shredden heb ik wel eens bekeken, maar ik denk dat ik de oefeningen verkeerd zou uitvoeren? Heb dan liever begeleiding op de sportschool.
Maar dat is ieder voor zich.

Wat wel leuk is, is dat vanavond een goede vriend van me op bezoek komt. :) En ik heb door deze misselijkheid een excuus om niks lekkers te hoeven eten +) Haha, let's look at the bright side.

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 12:35

Heb een heerlijke fruit smootie gemaakt. :)

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 12:36

Lekker! wat voor fruitsmooty?

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 12:38

Uhm, sinasappel, kiwi en rood fruit uit de vriezer van de ah een handje, wat yohurt en een schepje suiker omdat die anders te zuur was.. Allemaal in de blender en klaar

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 12:39

Ik vind kiwi niet lekker. haha Ik zag laats ook op tv dat je zelf banaan ik kan vriezen en dan blenden met ander fruit.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 12:45

Als je het eerst invriest, verlies je dan niet de vitamines?

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 12:52

nee volgens mij niet, ik gevroren groenten verliezen volgens mij ook geen vitamines als het binnen 4 uren word ingevroren.

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 13:29

Je behoud gewoon de vitamines als je het invriest.

Vandaag ga ik niet sporten. Maar probeer me er aan te houden om, om de dag te gaan sporten.

@Bonjoy hoe gaat het nou met jou en het lijnen? voorheen dat ik in het topic zat was jij natuurlijk ook al bezig. Ben wel benieuwd hoe het nu verloopt want je deed cambrigde toch?

En hoe gaat het met jou hannaaapje? nog veel afgevallen en hoeveel moet je nog?

Ik kom even een inhaalslag doen, de verloren tijd goed maken :P hahaha.
Me vriend heeft wel iets heel leuks bedacht. Bij iedere 5kg die ik afval krijg ik een cadeautje. Bij de eerste 5kg mag ik een nieuw lekker luchtje uitzoeken. De 2e 5kg mag ik een nieuwe rijbroek uitzoeken en bij de 3e 5kg neemt ie me een weekend mee naar paris (wat ik al heel lang graag wil). :D :D :D Nou ik ben nu gemotiveerd hoor :+ hahaha.

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 13:46

O deed mijn vriend dat ook maar!! Dan zou het bij mij wel heel hard gaan, hihi