Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 19:24

Leverage schreef:
Oogschaduwbasis :) Vind die van Catrice erg fijn!

Nog bedankt voor de tip,
spul werkt echt super! +:)+

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 19:48

Emmaa_ schreef:
Die zou ik ook voor eeuwig op m'n nachtkastje zetten <3
Wat een mooie roze kleur trouwens, hoe heet deze?

Yves Saint Laurent Rouge volupte shine nummer 6 en hoe die heet kan ik niet zo gauw vinden :')

Morrow_Less

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 09:08

En nu, waar is die te koop ! ? :P

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:10

In de parfumerie. :) (die ysl verkopen dan, maar dat hebben volgensmij alle parfumerieën wel)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:29

Ja ici paris en douglas verkopen ze sowieso :)

(wacht wel op korting hoor!! zonder korting zijn de geloof ik 33 euro ofzo)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 13:58

Zo een prijs had ik wel verwacht eigenlijk. Het is immers een luxe merk :)

Ik hoop binnenkort een bestelling te kunnen doen voor gezichtsverzorging, ook leuk voor de blog.
Ik ben van mening dat als je verzorging goed zit je geen/veel minder make-up nodig hebt om je huid er gezond te laten uitzien.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:04

Ik ben zo ontzettend slecht met verzorging :=

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:05

Ieder zijn ritueeltje zeker :P

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:19

Ik dwing mezelf nu iedere avond mn visa pure te gebruiken met mn vichy fasewash. Was voorheen altijd lui maar het is maar een minuutje en reinigt echt goed dus vind dat ik t moet doen voor mn onzuivere huid :P

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:26

Oh hoe bevalt die ?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:56

Ben ik ook benieuwd naar. Mijn huid is een stuk beter als ik het goed verzorg. Maar de Visapure/Clarisonic is zo duur!!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 15:18

Kom misschien omdat m'n huid me niet staft.. :=
Heb de micro delivery peal maar echt nog maar 2 keer gebruikt in een ruim half jaar tijd, vergeet regelmatig m'n makeup eraf te halen. Heb geen stappenplan maar gewoon alleen micellaire reiniger en dan crème.. Gut weet t andere altijd zo goed uit te leggen..

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 17:57

Visa Pure is echt heel fijn :j Je hebt een fris, gereinigd gevoel nadat het klaar is. Het is maar een minuutje totaal dus je staat niet uren te klooien met facewash e.d :P Als ik erna een tonic erover heen doe komt er ook totaal geen make up meer vanaf waar dat wel was toen ik het nog met m'n handen deed :) En m'n huid verbetert er écht heel erg van. Kan 'm iedereen aanraden!
Ik heb 'm destijds met een Vogue abonnement aangeschaft dus toen was ie minder duur. Maar kost idd veel geld.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 18:19

Ik gebruik wel elke dag facewash, maar ben ook wel heel erg benieuwd naar die visa pure. Maar vooral wat het op lange termijn doet. En dan bedoel ik langer dan 6 maanden. Wat mij inderdaad tegenhoudt het te kopen is de prijs. Behoorlijk duur..... en is het dan de bedoeling dat je de borstels vervangt na een bepaalde periode. Lijkt me niet echt schoon om altijd dezelfde te blijven gebruiken.

Ik haal mijn makeup eraf met facewash, en daarna reinig ik mijn huid met een milk die ik heel even in laat trekken. Dit verwijder ik dan weer met een tonic. Voor mijn ogen gebruik ik een creme oogmakup verwijderaar. Dit werkt voor mij het beste. Als ik het een paar dagen oversla verander ik in een eng pukkelmonster. }:)
Ik gebruik ook producten voor de vette huid.

Mijn man moet de komende maanden iedere week enkele dagen naar Engeland voor zijn werk...... in Nottingham......waar een sephora zit....... O:) O:)
Ik ben al druk bezig met een :list:

Nu hopen dat hij wat meeneemt. Hij vindt mijn makeup manie maar onzin. :=

Mijn lijstje:

Nars Albatross
Naked Palette 3
Nars Orgasm
kat von D eyeliner pen (die met dat kwastje _/-\o_ _/-\o_ )
Collection 2000 concealer
Bare minerals foundation (de gewone, echt mijn holy grail)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 18:30

Ik baal echt dat ze Kat von D d'r makeupline niet in NL verkopen ):

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 18:41

Ik heb de BareMinerals minerale foundation, wat is die ontzettend fijn! Alleen heb ik de allerlichtste kleur, wat op het moment net te licht is voor mijn huid. Moet nog even een betere kleur kopen, alleen via internet is het wel lastig.

Ik haal al mijn make-up er altijd af Vichy micellaire reiniger, echt heerlijk spul. Toner van Clinique (3 stappen systeem) en daarvan ook dagcreme voor type 3. En facewash Purity made simple van Philosophy. Gebruik alle producten al meerdere jaren en zijn echt mijn favorieten. Als ik paar dagen oversla, dan is mijn huid gelijk veel minder zuiver (pukkeltjes) en gevlekter.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 18:46

ik maak mijn gezicht schoon met niveau cleansing milk en een tonic. Ik gebruik zowel s' avonds [na het reinigen] als s' ochtends de niveau soft als gezichtscrème. Deze is ideaal voor mij, aangezien ik een hele makkelijke huid heb en je lekker lang kan doen met zo'n pot. Heb amper puistjes.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:21

Ideaal zeg....als ik nivea soft op mijn gezicht smeer ga ik gelijk als een gek glimmen.

Nee ik gebruik al jaaaaaaren de tea tree lijn van the body shop. En sinds een paar maanden af en toe ook die van de tuinen. Merk dat die ook wel redelijk goed gaat.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:22

linoleum schreef:
Ik heb de BareMinerals minerale foundation, wat is die ontzettend fijn! Alleen heb ik de allerlichtste kleur, wat op het moment net te licht is voor mijn huid. Moet nog even een betere kleur kopen, alleen via internet is het wel lastig.

Ik haal al mijn make-up er altijd af Vichy micellaire reiniger, echt heerlijk spul. Toner van Clinique (3 stappen systeem) en daarvan ook dagcreme voor type 3. En facewash Purity made simple van Philosophy. Gebruik alle producten al meerdere jaren en zijn echt mijn favorieten. Als ik paar dagen oversla, dan is mijn huid gelijk veel minder zuiver (pukkeltjes) en gevlekter.

Je hebt een website.....weet even niet meer welke en daar kan je heel goed op terugvinden welke kleur het beste bij je past. Zo heb ik mijn kleur gevonden namelijk. Ik ga het even uitzoeken!

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:23

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:32

Dankje Sharmila! Ik zal eens even kijken!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:33

Haha dan kom ik dus precies uit op de kleur die ik nu heb en me te licht is :P

Denk dat ik dan een kleur donkerder ga in zelfde koele ondertoon. Het is natuurlijk heel makkelijk te mengen die poeders.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:37

Morrow_Less schreef:
Zo een prijs had ik wel verwacht eigenlijk. Het is immers een luxe merk :)

Ik hoop binnenkort een bestelling te kunnen doen voor gezichtsverzorging, ook leuk voor de blog.
Ik ben van mening dat als je verzorging goed zit je geen/veel minder make-up nodig hebt om je huid er gezond te laten uitzien.

Ik verkoop ook gezichts verzorging misschien een kijkje waard :-)

Het is via de site van www.jafra.nl maar als je wat besteld wil hebben kan ik dat voor je doen.
Het zijn super mooie producten en niet op dieren getest, geen parabenen erin.
En voor elk huid type is er wat.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 20:07

Sharmila schreef:
Ideaal zeg....als ik nivea soft op mijn gezicht smeer ga ik gelijk als een gek glimmen.

Nee ik gebruik al jaaaaaaren de tea tree lijn van the body shop. En sinds een paar maanden af en toe ook die van de tuinen. Merk dat die ook wel redelijk goed gaat.

Ja mijn huid gaat er ook van glimmen, maar ik heb een super goede matte foundation [rimmel stay matte] en ik poeder het altijd af met een transparante poeder van MAC. Dus dan is dat geen enkel probleem. (:

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 13:13

Ik heb gister naked 3 in het echt gezien. Mijn vriend was erbij dus kon niet uitgebreid gaan staan swatchen maar er zaten wel echt mooie kleurtjes bij. :) Ik twijfel een beetje of ik hem zal kopen, aangezien ik 1 en 2 al heb en weet niet of het echt een goede aanvulling is. :P Misschien koop ik dan liever nog wat MAC kleurtjes. :))
Qua huidverzorging gebruik ik volgensmij best veel dingen. Gebruik nu voor makeup eraf halen een gezichtwash van lush, dan nog reinigen met een reiniger van clinique (de mildste van het 3-stappensysteem), dan toner van Lancaster en overdagserum van Paula's choice en clinique cityblock. 's Avonds gelexfoliant van PC en crème van Yes to Carrots.