Leverage schreef:OogschaduwbasisVind die van Catrice erg fijn!
Nog bedankt voor de tip,
spul werkt echt super!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
linoleum schreef:Ik heb de BareMinerals minerale foundation, wat is die ontzettend fijn! Alleen heb ik de allerlichtste kleur, wat op het moment net te licht is voor mijn huid. Moet nog even een betere kleur kopen, alleen via internet is het wel lastig.
Ik haal al mijn make-up er altijd af Vichy micellaire reiniger, echt heerlijk spul. Toner van Clinique (3 stappen systeem) en daarvan ook dagcreme voor type 3. En facewash Purity made simple van Philosophy. Gebruik alle producten al meerdere jaren en zijn echt mijn favorieten. Als ik paar dagen oversla, dan is mijn huid gelijk veel minder zuiver (pukkeltjes) en gevlekter.
Morrow_Less schreef:Zo een prijs had ik wel verwacht eigenlijk. Het is immers een luxe merk
Ik hoop binnenkort een bestelling te kunnen doen voor gezichtsverzorging, ook leuk voor de blog.
Ik ben van mening dat als je verzorging goed zit je geen/veel minder make-up nodig hebt om je huid er gezond te laten uitzien.
Sharmila schreef:Ideaal zeg....als ik nivea soft op mijn gezicht smeer ga ik gelijk als een gek glimmen.
Nee ik gebruik al jaaaaaaren de tea tree lijn van the body shop. En sinds een paar maanden af en toe ook die van de tuinen. Merk dat die ook wel redelijk goed gaat.