Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:Wat prairy zegt. Ik was, zo lang ik niet mocht kauwen, echt de hele dag aan het zorgen dat ik genoeg binnen kreeg. Met een kantoorbaan zou dat te regelen zijn geweest, met fysiek werk waarbij je ook nog met hygiëne regels te maken hebt, denk ik dat je je herstel behoorlijk in de weg zit. Als je al overeind blijft. Dus ik zou uit gaan van meer dan die twee weken, eerder 6. Onverwacht eerder weer beginnen is altijd makelijker dan onverwacht langer er uit liggen.
_Fleurtjuhh_ schreef:Lalidan schreef:Wat prairy zegt. Ik was, zo lang ik niet mocht kauwen, echt de hele dag aan het zorgen dat ik genoeg binnen kreeg. Met een kantoorbaan zou dat te regelen zijn geweest, met fysiek werk waarbij je ook nog met hygiëne regels te maken hebt, denk ik dat je je herstel behoorlijk in de weg zit. Als je al overeind blijft. Dus ik zou uit gaan van meer dan die twee weken, eerder 6. Onverwacht eerder weer beginnen is altijd makelijker dan onverwacht langer er uit liggen.
Even vervelend om te lezen, maar wel goed om realistisch te zijn/blijven natuurlijk. Ik word al snel naar als ik te weinig eet, dus genoeg binnen krijgen kan dan idd wel een dagtaak gaan worden. Maar word ook niet gelukkig van een tijd thuis zitten. Hopelijk kan ik een middenweg vinden dat ik paar uurtjes per dag naar werk kan voor de kantoortaken en contactmomenten.
Summerfly, had jij er niet zo veel last van, van het weinig kunnen eten? Wel chill dat jij je zo snel al weer oké voelde!
Summerfly schreef:Alvast heel veel succes Fleurtjuhh! Komt echt goed
Wat ik nog aanraders vind zijn appelmoesjes, vla en knijpfruit voor tussendoor, en maaltijdshakes vond ik ook heel fijn om te hebben, die maakte ik aan met volle melk ipv water. Niet vreselijk lekker maar heeft wel de vitamines en mineralen die je nodig hebt. Ik vond zelf het proefpakket van yfood prettig, kan je alle smaakjes proberen en je krijgt er een shaker bij, maar je hebt ook nog andere merken.
En als je nog niet mag kauwen maar wel weer vaster voedsel mag: potje refried beans, even in de oven met kaas en dan met sour cream en guacamole. Dat was goddelijk na al die blender zooi