Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fjordjes schreef:Zijn jullie eigen huisarts eigenlijk ervan op de hoogte dat je een glp1 traject volgt?
Ik heb mijn arts er nog niet van op de hoogte gesteld. Zou misschien wel handig zijn
secricible schreef:Bedoel je geen GLI opisop?
Zonnetje81 schreef:Jennyj01 schreef:Dat zal bij het gros van de gebruikers ook zo zijn. Dat is namelijk wat het lichaam wil. Dat wil terug naar de oude situatie. Als je dan de rem van de eeetlust haalt. Of te wel de medicatie stopt. Dan komt dat terug. En kom je in de oude situatie terecht die niks met wilskracht te maken heeft. De disbalans komt terug met alle bijkomende klachten. Dit is ook de reden waarom veel mensen het medicijn in een onderhoudsdosering moeten blijven gebruiken.
Dan zeg je dat je het ook zonder medicatie had gekunnen. Voelt tegenstrijdig. Dus ben ik niet mee eens.
ikkeniet schreef:Vanmorgen mij eerste prik gezet.
Was nog beter te doen, dan de injecties die ik vroeger moest zetten bij een migraine aanval.
Maar wat doen jullie met de gebruikte naalden? Waar hebben jullie een naaldencontainer vandaan gehaald? Ga daar zo ook even de huisarts over bellen.