Na een verregende stadswandeling in Utrecht gisteren ( photo challdenge, teamuitje) vandaag weer lekker met de hond op pad. Twee reeën en een eekhoorntje gespot. Superleuk.
Gezellig Gaucho en MarlindeRooz, mooi. Wilde Jex ook echt het water in of was het alleen pootje baden?`
Gezellig zo'n rondje Jojoleine
Mooi daar Lizard!
Even niet gewandeld de laatste paar dagen. iets teveel dingen buiten rond huis en stallen te doen voor en na het werk. Maar fijn dat jullie mooie foto's plaatsen Nala komt wel aan haar beweging ,die hobbelt lekker overal mee
Mooi SusanH!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 11-05-23 07:12
Ik wandel wel, maar merk dat het icm wat intensiever rijden en een natte wei uitmesten ( en de weides bij ons op stal zijn echt heel groot) best pittig is. Want het huishouden en werk gaat ook door.
Noordje ja gezellig is dat he met een hond. Coco helpt ook graag mee in en om het huis.
Jojoleine je hoeft niet altijd ver te gaan om een mooi rondje te maken.
Hoog Buurlo ook maar eens heen ziet er mooi uit hoor dames. Dn leuk samen.
Pien jij hebt leuke dames op de foto. Ze hebben het heel leuk samen volgens mij. En ze vonden het ook leuk om jou te zien
Jojoleinee, faringo,en pien,leuke foto's van iedereen!
Polly staat er ook weer op.
BeFunny
Geplaatst: 11-05-23 17:54
Jojoleine en Faringo leuke foto's Gaucho mooi bos en gezellig met Marlinde gewandeld .
Susan jou wandeling ziet er niet uit als een stadswandeling,zo mooi groen
Lizard ook jij had weer een mooie wandeling gemaakt
Pien, wat een leukerd die Pollie En wat staan jullie er samen onwijs leuk op
Zelf heb ik wel gewandeld, geen foto's gemaakt. Dinsdag hardgelopen met een loopgroep waar ik nu bij loop, dinsdag was de tweede keer. En daar straks precies in echt een mega plensbui zelf weer een rondje gedaan van bijna 9 km. Maar het bleef regenen dus ik was echt zeik en zeiknat zelfs mijn ondergoed en ik had mijn trail schoenen aangetrokken die zijn waterdicht. Maar dat gaat niet op als je door diepe plassen loopt.dus die stonden ook vol water
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 11-05-23 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt