Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Nu inmiddels er onder gelukkig. Wil nu nog 20kg
. Uitdaging....
. 
Only2Bianca schreef:Nog steeds leuk (en knap!) om te lezen hoe goed jullie bezig zijn - goed zo iedereen!
Hier even een paar mindere dagen, te druk, te veel afspraken en te weinig tijd voor de dingen waar ik blij van word... maar:
[ [url=m/NPchlU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog steeds de motivatie om door te gaan! Weer even een weekje ‘streng’ vanaf morgen.
Vanmiddag wel nog even rennen want mijn nieuwe gympies staan nog in de doos, pas 1x gebruikt deze week! #foei!!
Bananenbrood recept met chocolade ziet er heeeerlijk uit zeg! #kcalbommetje
. En heb nee gerecht tegen de frietjes (zelfs toen ze alsnog op tafel werden gezet) *trots*. Had mezelf twee glazen wijn belooft, dat zijn er door het lange zitten en bijkletsen vier geworden *schaam*. Morgen weer wegen, hopelijk valt het mee. Verder de hele week goed m’n best gedaan.
dat is pas zelfbeheersing!
Beetje jammer maar he. Ik heb gisteren ook in de auto zitten wachten tot mn vriend zn patat kreeg en vervolgens thuis salade met kip/ananas/huttenkase gemaakt. Wij kunnen friet weerstaan evdpanne!
MerleSimone schreef:Ceffyl is je bananenbrood gelukt?
Maar met paarden is het een stuk leuker en voor hen misschien ook wel goed, in ieder geval voor de 4 jarige voor wat gehoorzaamheid.
Kijk nu al naar de lunch van morgen uit
Ceffyl schreef:Oooh mijn gezonde bananenbrood is heerlijk gewordenKijk nu al naar de lunch van morgen uit