Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 13:46

Toch probeer ik altijd in verhouding te kijken. :o Maar hij steekt echt uit, alsof ik constant net heb gegeten. En dan zie ik duidelijk die blubberende putjes...
Nou ja...misschien gewoon veel geduld hebben.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 13:51

Sintara schreef:
ingedebruijn schreef:
Hahaha ik heb nog nooit mensen elkaar zien achtervolgen in de sportschool dus denk niet dat je weg hoeft te rennen. Toch veel plezier!

Nee maar het idee dat het kon als het nodig is is wel veilig ofzo.. :+ . Ik ben vroeger gepest dus kwetsbaar overkomen is eng. Maarja. Ik ga echt hoor, en vandaag nog. Zodra ik mijn moed verzameld heb :D .

Eerste keer is altijd spannend. Zeker als je nog wat zoekende bent. Laat je weten hoe het is gegaan?

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 14:23

Ik vind t doodeng om in mn eentje naar de sportschool te gaan. Dus ik sleep mn moeder mee.

Vandaag gaan we zwemmen. Ook lekker. Is trouwens ook in de sportschool

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 14:40

Ik vond het in het begin ook eng, dus ging ik op rustige tijden. Na een paar keer werd dat ook minder en ga ik geregeld alleen. Is vaak een soort drempel die je over moet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 18:56

Ik denk dat ik woensdag wel alleen durf! :D Net wel echt lekker getraind!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 18:56

Es_ther schreef:
Ik vond het in het begin ook eng, dus ging ik op rustige tijden. Na een paar keer werd dat ook minder en ga ik geregeld alleen. Is vaak een soort drempel die je over moet.

Dat geloof ik direct. Komt ook wel goed.

Vanmiddag iig een uurtje lekker gezwommen

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 18:57

Hier een uurtje cardio gedaan!
Verschillende apparaten gepakt en rustig opgebouwd.
Met een goeie serie prima te doen :)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 18:59

Goed bezig allemaal!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 19:01

Ik kan me er niet toe zetten cardio te doen. :+ ga liever een uur door de weilanden fietsen of wandelen haha.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 20:26

Suuszels schreef:
700 in een uur :oo ?
Ik heb een Fitbit die het bijhoud, natuurlijk alleen tijdens de training de calorieën die je na kracht verbrand kan ik niet echt terugzien (alleen over de hele dag)
Krachttraining heb ik vaak rond de 360-380, bootcamp en boksen vaak 400-420
Dus op zich verschilt dat niet zo heel erg.
Als ik tijd heb train ik met krachttraining wel wat langer als een uurtje

Ja, mijn trainingen duren meestal tussen de 60 en 80 minuten en dan zit ik wel aan de 700 hoor met krachttraining. Maar ik doe wel bijna alleen maar oly en crossfit oefeningen (1 minuut double unders tussen 5 sets van 5 herhalingen squat cleans door etc.)
Ik meet het ook altijd met mijn fitbit (versa). :j

Sorry voor de afwezigheid maar ik had even geen apparaat meer tot mijn beschikking om in te loggen. := Heb vandaag een nieuwe chromebook gekocht, dus ik kan weer lekker mee kleppen.
Vandaag even niet getraind want voel me een beetje grieperig. Hopelijk morgen weer beter want morgen staat er een leuke training op het programma die ik graag wil doen.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 21:04

Welkom terug! Ik sterf van de spierpijn. Heb geen idee hoe dat nu zo erg kan zijn. Straks maar een shake erin en een warme douche.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 21:23

Ik heb vandaag maar 3 kwartiertjes gesport. Begon vol goede moed maar het werd me toch in eens druk. Het was bijna sprinten voor een toestel. En toen gingen ze op de plek waar ik mijn losse oefeningen altijd doe ook nog eens een workout geven dus toen ben ik maar op de fiets gestapt en heb mijn krachtoefeningen maar gestaakt. Was gisteren toch ook al geweest.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 21:31

Ik ben terug!
Het was best erg met aangekeken worden (ik was letterlijk de enige vrouw daar), maar niemand heeft echt iets tegen me gezegd en ik heb ook niet gezien dat ze het over mij hadden ofzo. En ik ben wel die hele zaal doorgelopen dus het ging wel.

Ik heb 4 verschillende arm en rugspier oefeningen gedaan, zeker tien pull-ups met mijn halve gewicht (echt gaaf dat ding!), mijn 2 minuutjes crosstrainer, twintig minuten fietsen en 5 minuten roeien. Het roeien ga ik alleen niet meer doen, ik moest mijn ene been er buiten houden omdat die enkel niet zover kan buigen, en toen kreeg ik behoorlijk kramp in dat bovenbeen. Sowieso doet die voet/dat been nu echt zeer natuurlijk, maar dat is normaal. Verder voel ik me wel goed :D

Straks als mijn been klaar is met tintelen ga ik weer 5 minuutjes losfietsen op mijn eigen hometrainer en fysio oefeningetjes voor thuis doen.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 21:54

Sintara schreef:
Ik ben terug!
Het was best erg met aangekeken worden (ik was letterlijk de enige vrouw daar), maar niemand heeft echt iets tegen me gezegd en ik heb ook niet gezien dat ze het over mij hadden ofzo. En ik ben wel die hele zaal doorgelopen dus het ging wel.

Ik heb 4 verschillende arm en rugspier oefeningen gedaan, zeker tien pull-ups met mijn halve gewicht (echt gaaf dat ding!), mijn 2 minuutjes crosstrainer, twintig minuten fietsen en 5 minuten roeien. Het roeien ga ik alleen niet meer doen, ik moest mijn ene been er buiten houden omdat die enkel niet zover kan buigen, en toen kreeg ik behoorlijk kramp in dat bovenbeen. Sowieso doet die voet/dat been nu echt zeer natuurlijk, maar dat is normaal. Verder voel ik me wel goed :D

Straks als mijn been klaar is met tintelen ga ik weer 5 minuutjes losfietsen op mijn eigen hometrainer en fysio oefeningetjes voor thuis doen.

Top dat je gegaan bent! Nu meer vertrouwen voor een volgende keer?

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 22:03

ingedebruijn schreef:
Sintara schreef:
Ik ben terug!

Top dat je gegaan bent! Nu meer vertrouwen voor een volgende keer?

Ja, al is het maar omdat ik direct door kan lopen naar iets en dan aan de slag kan gaan ;) !

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 22:08

Sintara schreef:
Ik ben terug!

Wat goed! *\o/*

amsterdam10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 08:16

Goed bezig :D

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 08:24

Hier gelukkig geen last meer van mijn knie. Verder nog wel aardig veel spierpijn in m'n rug. Hopelijk is dat morgen ook zo goed als weg.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 12:07

Zo ik heb mezelf vanmorgen echt naar de sportschool toe moeten schoppen nadat ik gisteren besloten had om niet 's avonds meer te gaan maar dan vanochtend te gaan.
Weet even niet waarom maar het kostte heel veel moeite om te gaan.
Sporten zelf ging prima, al heb ik een aantal oefeningen wel in een iets lager tempo uitgevoerd en dus minder herhalingen gehaald in die 60 seconden die ik per oefening heb in onze functional fit groepsles.

Maar wel een goed voldaan gevoel nu en erg blij dat ik mezelf die schop heb kunnen geven.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:04

Marije_jiplover schreef:
Zo ik heb mezelf vanmorgen echt naar de sportschool toe moeten schoppen nadat ik gisteren besloten had om niet 's avonds meer te gaan maar dan vanochtend te gaan.
Sporten zelf ging prima, al heb ik een aantal oefeningen wel in een iets lager tempo uitgevoerd en dus minder herhalingen gehaald in die 60 seconden die ik per oefening heb in onze functional fit groepsles.

Maar wel een goed voldaan gevoel nu en erg blij dat ik mezelf die schop heb kunnen geven.

Ochtenden zijn ook niet mijn ding. Dan lig ik toch echt net te lekker.

Hier gelukkig van de spierpijn en pijn in mijn knie af. Morgen 5km hardlopen in de bossen met de honden en vriend. Enorm veel zin in de run zaterdag ondanks het weer.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:12

Marije_jiplover schreef:

Goedzo, je hebt het wel weer even gedaan :):) Achteraf altijd wel fijn! Dat is wel de key, je altijd bedenken dat je je achteraf vaak zo prettig voelt dat je het hebt gedaan!

Ik baal zelf juist dat ik de ochtenden nu niet meer kan sporten. Ik ben in de ochtend vaak het actiefst en dan heb ik ook voor de rest van de dag nog lekker energie plus een fijn gevoel. Nu moet ik na de hele dag in een bureaustoel te hebben gehangen mezelf nog naar de sportschool zien te slepen :P
(heb pas sinds kort een kantoorbaantje, hiervoor kon ik vaak in de ochtend of overdag sporten en merk dat ik dat dus echt wel prettiger vind!)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:13

Ik ben meer een middag sporter. Maar je bent gegaan mooi.

Hier alleen maandag getraind, kan langzaam meer doen weer gelukkig. Rest van de week niks. Krijg mijn beweging wel en nu moet ik er even niet aan denken

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:20

Ik train juist vaak fijner als ik rond 10en sport. In de ochtend dus.
Grappig.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:23

Ik word ook heel blij van in de ochtend sporten, merk dat ik dan het best 'presteer' .
Op maandag sta ik altijd om 6 uur op en bereid ik de vergadering van 10uur voor en werk wat mails weg.
Om 8 uur ben ik dan in de sportschool en ik merk dat ik dan met zoveel meer energie de vergadering en de week doorkom dan toen ik gewoon om half 9 begon en mijn hele ochtend 'weggooide' aan opstarten / vergadering.

Vanavond ga ik wel, maar het zal boksen worden ipv bootcamp met deze regen ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:37

Ik sport eigenlijk altijd 's morgens, maar ik heb de luxe dat ik vanuit huis werk en mijn workouts dus zo kan plannen dat ik alleen ga op dagen dat ik erna niet meer de deur uit hoef. Over twee weken begin ik met stagelopen en dan zal dat wel anders worden helaas.

Ik ben al twee weken ofzo niet wezen sporten :o Vind het rot maar had echt de motivatie even niet. Morgenochtend ga ik weer en dan hopelijk weer oppakken. Mis het wel, maar het lukte me gewoon niet om te gaan.