3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jaimy10

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 21:58

Nou krijg alleen maar goede reacties ook via insta... Hij zit in me winkelwagentje :D

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 22:02

Jaimy zeker doen! Ik ben er ook erg blij mee! Geeft een fijn inzicht in wat je doet en verbrandt.
Laatst bijgewerkt door _Ilsee_ op 03-02-18 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 22:03

_Ilsee_ schreef:
Jaimy zeker doen! Ik ben er ook erg blij mee! Geeft een fijn inzicht in wat je doen en verbrand.

Ja! Heb m besteld *\o/* Maandag binnen, super benieuwd!

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 22:35

Voor 2€ extra is ie r morgen al! Dus morgen is ie dr.

Ik heb trouwens een heeeele boel vlees gekocht via musclefood super handig al in porties verdeeld. En levert bevroren. Een speciale "afval selectie" ben erg benieuwd :))

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 15:51

Hij is binnen *\o/*

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 18:28

jaimy10 schreef:
Hij is binnen *\o/*

*\o/* Leuk! Nieuw speelgoed is altijd leuk :D

Vandaag lekker het bos in geweest en gewerkt dus ik kom in ieder geval aan mijn beweging.

O; yoghurt met Cruesli Volvezel, lijnzaad, noten en banaan
L; Subway broodje <3 Spicy steak & bacon
A; Chili con carne met tortillachips, sour cream en avocado

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 18:38

Oh het bos vind k zo fijn :D
Hmmm lekker lijstje je avond eten :9

Ik doe nog geen lijstje vandaag cheat, morgen weer strak nieuw schema door gesproken met de trainer :D

Moet wel uitvogelen hoor snap deels hoe t werkt, alleen even kijken hoe het zit met training hoe k dat instel :=

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 19:35

Jaimy, veel plezier ermee! Wat voor een is het geworden?

Black kelpie, klinkt als een mooie combi tussen ontspanning en inspanning :D
Ruby lijkt me erg heftig, ook om naar te kijken :=
Misschien dat Moraalfilosofie beter past... is een sport van combinatie van psychologie, sociologie, filosofie en ethiek. Nuja, gaat hem vooral om ethiek, maar de rest leren we ook allemaal en hebben we actief nodig.

We duiken vaak in de statistieken om menselijk gedrag te verklaren en hoe dit invloed heeft op onze morale idealen en denkbeelden, alsook acties en handelingen. Daarvoor hebben we een andere achtergrond nodig als de filosofen, maar we liggen heel erg dichtbij elkaar qua kennis en kunde. Wij hebben gewoon meer wetenschap en onderzoek erbij, wat ik enorm interessant vind.

Wat je er mee kunt: vooral bv ethische commissies, veel van mijn proffen werken in ziekenhuizen, binnen bedrijven de ethische visie uitwerken, dossiers behandelen, ombudsdienst en deontologie. Maar ook bv ngo.s en vluchtelingen problematieken: hoe gaan we daar mee om, wat kunnen we als goed en fout onderscheiden, hoe gaan we om met de culturele verschillen daarin en wat maken we tot onze rode draad.

Haha hele uitleg, sorry, maar dat is het een beetje.

Mijn dag:
O: havermout, appel, yoghurt
L: spirelli, paprika, courgette, kerstomaatjes, tomatensaus, gemakken kaas (zoals gister dus)
T: cappuccino met stukje chocola
A: boterham met kaas en sla en komkommer

B: net een grote koude wandeling gedaan van een uur, stevig doorgestapt en 5.5km gedaan. Koptelefoon op om een boek te luisteren en oren warm te houden. Deed goed. Ik dacht, ik doe dit als cardio, dan ben ik ook eens buiten :D

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 19:44

Aria de charge 2! Meer functies qua sport las ik :j
Je gaat jezelf echt uitdagen merk k nu al haha!

Heerlijk zo een wandeling! Geeft wel voldoening toch :D lekker bezig!

Rest van de meiden goed gegaan vandaag?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 19:54

Zooo jullie gaan hard... Zo maar even mijn fitbit opladen. Ik merk dat ik heel snel te weinig eet of veeeeel te veel. := Wil gaan ontbijten en dan het liefst met peren-walnoot cake uit het gezond-eten boek van een vriendin van mij. Is echt super lekker en gezond! Ga die woensdag maken want heb eerder niet echt tijd. :=

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 20:00

MarlindeRooz schreef:
Zooo jullie gaan hard... Zo maar even mijn fitbit opladen. Ik merk dat ik heel snel te weinig eet of veeeeel te veel. := Wil gaan ontbijten en dan het liefst met peren-walnoot cake uit het gezond-eten boek van een vriendin van mij. Is echt super lekker en gezond! Ga die woensdag maken want heb eerder niet echt tijd. :=

Mmm dat klinkt erg lekker! :9

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 20:05

Zal het recept wel even in het topic zetten, heb er een foto van. <<)

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 20:06

Ik las een tijdje terug iets over een bijleespost, helaas heb ik daar zelf ook wat moeite mee haha.
Als iets op dezelfde pagina staat, lukt het nog wel, maar daarna haak ik meestal af. Slecht van mezelf, ik ga er proberen op te letten. Ik heb de laatste tijd erg veel stress en daardoor ben ik 's avonds vaak doodop. Hierdoor heb ik vaak zoiets van 'ach, even mijn lijstje erin gooien, klaar!'. Maar ik beloof jullie dat ik mijn best ga doen bijleesposts te maken! Vanaf morgen zal ik beginnen. (Goh, het lijkt net of ik het over het afvallen heb _O- ) Maar voor de verandering ben ik weer eens druk.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 20:07

Heb ze direct allemaal maar geüpload... Ze zijn allemaal lekker en simpel! :9
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 20:09

Herken ik Kom heb t zelf ook, op t werk als ik achter pc sta gaat t top, maar als k dagje op de vloer sta word t al snel moeilijk bijhouden, maar k sluit me aan bij je! Ga ook me best doen :D

Lekker bedankt voor t delen, ga ze opslaan <<)

Voor morgen heb k al een lekker lijstje! :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 20:09

Alvast excuses voor de zere nek haha! :D

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 21:43

Jaimy veel plezier met je nieuwe speelgoed! Ik heb ook de charge 2!
Marinde ik ben benieuwd naar het resultaat!

Vandaag een super slechte dag.. :
O: Crossaintje en een mini choco broodje
T: Brunch bar
L: Porkbelly met broccoli en parsnips
T: mini muffin
A: Half stokbrood met kaas en komkommer
T: Brunch bar

43% Khd, 42% vet... en maar 15% eiwitten -> 2020 cal. Tegenover +- 3500 verbrande cal.
Morgen een betere planning. Merk wel dat als ik niet plan dat het fout gaat haha.

Morgen:
O: 1/4 stokbrood met kaas
T: Appel en banaan
L: pannenkoeken met ananas en ham
A: Op werk, ik hoop op veel groenten haha
T: Brunch bar + gekookt ei

Zonder avond eten is het morgen 1182 cal, en verbrand waarschijnlijk rond de 3200 cal. Moet even kijken vind het altijd lastig om voor avonddiensten meer te eten, en vooral gezond, daarna wil ik liever niet heel veel meer eten.

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 07:30

Thanks Ilse! :D
Bevalt me nu al haha. Heerlijk je lunch <3

O: 3 rijstwafels met chavroux en een shake
T: na training nog een shake
L: ergens lunchen
T: appel
A: snijbonen en tartaar
T: bak kwark en nog een shake

Waar we gaan lunchen zijn ze erg van het goed vullen dus vandaar is de rest wat mager. Ik drink overigens allemaal verschillende shakes :D Whey en isolaat.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 10:22

Wat goed jaimy dat je een fitbit hebt besteld! Je gaat er echt plezier van krijgen. Ik draag hem dag en nacht en vind het rot als 'ie opgeladen moet worden :') veel plezier met lunchen!

Wat voor werk doe je ilse? Je verbrand veel zeg dagelijks! Lekker lijstje :9

Lekkere recepten Marlinde, thanks :D

Interessante studie doe je Aria, lijkt me erg interessant! Ethiek is een lastig iets op de werkvloer merk ik wel. Lekker lijstje gisteren, en flink gewandeld, goed bezig! +:)+

Ik ben gisteren uit eten geweest. Met mezelf afgesproken dat ik cola zero mocht drinken, en qua eten: 2/3 stokbroodjes, hoofdgerecht slibtongen incl de overige schaaltjes die op tafel kwamen en na crème brulee. Had van te voren de kaart al bekeken :') en ik heb me er keurig aan gehouden *\o/*
Maar alsnog het gevoel dat het een verloren dag is geweest, stom is dat. Vandaag een beetje rustig aan qua eten

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 10:36

_KellyAV schreef:
Wat goed jaimy dat je een fitbit hebt besteld! Je gaat er echt plezier van krijgen. Ik draag hem dag en nacht en vind het rot als 'ie opgeladen moet worden :') veel plezier met lunchen!

Wat voor werk doe je ilse? Je verbrand veel zeg dagelijks! Lekker lijstje :9

Lekkere recepten Marlinde, thanks :D

Interessante studie doe je Aria, lijkt me erg interessant! Ethiek is een lastig iets op de werkvloer merk ik wel. Lekker lijstje gisteren, en flink gewandeld, goed bezig! +:)+

Ik ben gisteren uit eten geweest. Met mezelf afgesproken dat ik cola zero mocht drinken, en qua eten: 2/3 stokbroodjes, hoofdgerecht slibtongen incl de overige schaaltjes die op tafel kwamen en na crème brulee. Had van te voren de kaart al bekeken :') en ik heb me er keurig aan gehouden *\o/*
Maar alsnog het gevoel dat het een verloren dag is geweest, stom is dat. Vandaag een beetje rustig aan qua eten

Ben er nu al blij mee :D Haha, heb vandaag een rustig dagje maar zit op best al wat stappen :D
Slibtong..... :9 zooo lekker mmm. Ik bekijk ook eigenlijk altijd de kaart van te voren haha!

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 19:29

Ziet er lekker uit Marlinderooz! Ik heb wel mijn nekspieren goed getraind :')
Mooi lijstje Ilse! Ik krijg er honger van!
Wat fijn Jaimy dat je een fitbit hebt gekocht! Wat heb je op bij je lunch?
Klinkt heerlijk Kelly! Geen schuldgevoel hebben hoor, genieten is ook heel belangrijk!

Mijn lijstje van vandaag :
O: twee boterhammen met pindakaas en stroopvet, twee worstjes en een kop thee. (466)
L: tomaatjes, drie boterhammen met Gelders gekookte worst, pindakaas en hazelnootpasta. (468)
T: een banaan. (124)
A: rode kool, hachee en een aardappel. (325)
T: dit lijstje is nog niet genoeg, dus ik pak er nog wat bij bij een kop thee.
B: 8000 stappen en 60 minuten fietsen.
Totaal kcal: 1383.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 20:06

Aria_zz schreef:
Misschien dat Moraalfilosofie beter past... is een sport van combinatie van psychologie, sociologie, filosofie en ethiek. Nuja, gaat hem vooral om ethiek, maar de rest leren we ook allemaal en hebben we actief nodig.

We duiken vaak in de statistieken om menselijk gedrag te verklaren en hoe dit invloed heeft op onze morale idealen en denkbeelden, alsook acties en handelingen. Daarvoor hebben we een andere achtergrond nodig als de filosofen, maar we liggen heel erg dichtbij elkaar qua kennis en kunde. Wij hebben gewoon meer wetenschap en onderzoek erbij, wat ik enorm interessant vind.

Wat je er mee kunt: vooral bv ethische commissies, veel van mijn proffen werken in ziekenhuizen, binnen bedrijven de ethische visie uitwerken, dossiers behandelen, ombudsdienst en deontologie. Maar ook bv ngo.s en vluchtelingen problematieken: hoe gaan we daar mee om, wat kunnen we als goed en fout onderscheiden, hoe gaan we om met de culturele verschillen daarin en wat maken we tot onze rode draad.

Klinkt heel interessant! Niet makkelijk :D

Vannacht de Superbowl gekeken, dat kon mooi omdat ik niet hoefde te werken vandaag. Maar daardoor wel laat m'n nest uit :+ Toch nog 12000 stappen gezet vandaag, en straks nog martelen met een 60 kilo zware Ikea-kast die 3 hoog een appartement in gesjouwd moet worden en daarna in elkaar gezet. :')

O; yoghurt met Weetabix Protein, banaan, lijnzaad, noten en honing
L; grote bruine pistolet van de AH met filet americain en uitjes :9
T; 2 kiwi's
A; pastinaaksoep met kaas/ui brood met beleg

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 21:21

Zo BK :') aan je beweging kom je wel!

Ik wilde vandaag eigenlijk vanalles doen, maar heb even rustig aan gedaan. Hele weekend gewerkt en komende week ook gewoon de hele week, en ik was al erg moe. Dus zometeen optijd naar bed. Van de week maar weer een beetje wandelen enzo. Heb een klein dipje, maar weet niet waarom, ik vrees doordat de weegschaal een gewicht aangaf waar ik niet blij mee was. Maar ik moet me daar niet zo door laten leiden.. Morgen weer een dag!

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 21:30

Kimmie stokbroodje uit de oven met geitenkaas pesto en zongedroogde tomaat zo lekker <3

Haha ja jeetje zo kom je idd lekker aan je beweging! Is dat weetabix wat??

Verstandig Kelly! Goed naar je lichaam luisteren... Koppie omhoog houden meis! Na een dipje komt vaak weer een hoogtepunt! :(:)

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 22:18

Ik had er nog nooit van gehoord Aria, maar het klinkt interessant! Is de Garmin echt een horloge of vergelijkbaar met een fitbit? En een mooi lijstje heb je!

Ben benieuwd hoe de fitbit bevalt Ilse, wie weet trakteer ik mezelf dan toch ook.

Haha, het kijkt inderdaad wat lastig, maar de recepten zien er goed uit MarlindeRooz! Als ik eens wat meer tijd heb in het weekend, ga ik eens iets proberen :)

Net lijstje Jaimy, waarom drink je zoveel shakes? Oprechte interesse, niet onaardig bedoeld :)

Wat vervelend dat je je zo voelt Kelly, vind het wel knap dat je zo netjes gegeten hebt in het restaurant. Misschien is het wat vocht wat je vasthoudt op het moment?

Net lijstje Kimmie, maar inderdaad wel iets te karig misschien. Al weet ik je BMR niet natuurlijk.

Haha Black Kelpie, workout 2.0 dus. Hopelijk geen Youp van ‘t Hek taferelen :’)

Gister was m’n dag niet erg goed, had een verjaardag waar ik mezelf een beetje heb laten gaan. Gelukkig wel gesport, dus hoop dat dat heeft gecompenseerd.

Vandaag:
O: smoothie met skyr, banaan, mango en havermout.
T: een snack a Jack kaas, paar tomaatjes.
L: 3 crackers met kipfilet, salami, en ei. Stukje roggebrood met walnoten met oude kaas.
T: beetje yoghurt en een pakje melba toastjes.
A: stukje sukadevlees, broccoli en een gekookte aardappelen.
T: sinaasappel.

B: half uur bikini body guide, 45 minuten fietsen.

Morgen is een lastige dag, op dinsdag krijg ik altijd lunch op kantoor met belegde broodjes. Over het algemeen niet echt heel gezond.