Bedankt voor de update Marcel! Was er al bang voor dat het niet lekker ging, bleef zo lang stil hier. Normaal reageert Pris wel ergens in de middag. Heel veel sterkte daar en hopelijk hebben ze snel de juiste dosis te pakken. Wens je weer een goede nacht toe.
Sterkte Marcel en Spice, hoop dat je nu lekker ligt te slapen Spice
Smallheal
Geplaatst: 03-11-17 04:04
Zie dit topic nu voor het eerst. Hoop dat je snel je rust kan vinden
Tivoli
Geplaatst: 03-11-17 06:00
Hier ook een virtueel kaarsje en knuffel. Geen woorden voor wat jullie moeten doormaken! *ik lees al vanaf het begin mee,maar voel me nu toch geroepen om te reageren en te laten weten hoeveel mensen er aan jullie denken*
Dankjewel Marcel. Ik hoop dat de juiste dosering snel gevonden is en pris pijnvrij nog een fijne tijd samen jou en de rest van haar dierbaren mag hebben. Mijn gedachten zijn bij jullie.
poetser
Geplaatst: 03-11-17 07:23
Goeiemorgen Spice en Marcel. Hopelijk vinden ze snel de juiste dosering, zodat je nog een tijdje kan genieten van je familie.
Goedemorgen! Morfine is geweldig voor de pijn, maar wat jammer dat Priscilla zoveel last heeft van de bijwerkingen. Hopelijk vinden jullie snel de passende dosering. Veel sterkte weer toegewenst, jij bent toch ook een topper Marcel!