Velvet Teddy staat je inderdaad heel nice Fair!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liselot schreef:Nedra schreef:Wij maken op het werk onze tafels en dergelijke altijd schoon met bleek --> water --> 70% alcohol sommige dingen worden dan ook nog bloot gesteld aan UV licht.... Denk dat make-up daar niet zo goed tegen kan. Herpes blijft in je lichaam gewoon altijd bij je. Soms komt het tot uiting (koortslip bijv) en soms niet.
Herpes kan niet overleven zonder gastheer. Vandaar dat reinigen met 70% ethanol voldoende is.
Als je het echt helemaal zeker wilt weten moet je reinigen met chloor of dna-away
Nedra schreef:Liselot schreef:
Herpes kan niet overleven zonder gastheer. Vandaar dat reinigen met 70% ethanol voldoende is.
Als je het echt helemaal zeker wilt weten moet je reinigen met chloor of dna-away
Ik wil er zeker niet te lang over doorgaan, maar op droge niet levende oppervlakken kan herpes 1 en 2, 4,5 uur tot 8 weken overleven.[Kramer et. al] Herpes leeft minder lang in een hogere vochtgehalte, maar dat betekend niet dat het dan na 1 minuut ineens dood is. Dus dat daarom alleen alcohol voldoende is lijkt mij te kort door de bocht....
velvetblack schreef:Mooi bloembloem! Knappe dame
Edit: iemand die geen Herpes (koortslip) heeft krijgt het ook niet. Ik heb nog nooit gehad dat een ex een koortslip heeft gehad door mij. Ook mijn vriend kust me gewoon als ik zo'n afstotelijk ding heb. Haha!
Volgens mij moet je als klein kind besmet zijn geraakt, alleen dan is het besmettelijk geloof ik. Mijn moeder en ik steken elkaar snel aan, maar mijn zus (die heeft dat nog nooit gehad) krijgt het nooit.
donnar schreef:DnT schreef:Ik vind dat zo lastig kijken, die foto's op hun kant...
Oh jeetje is t weer zo ver.. Ik krijg ze echt niet recht, gebeurd vanzelf als ik met mijn selfie camera op mijn telefoon foto's maak.. Mocht iemand hier weten hoe dit op te lossen is, graag!