Yasmine, mooi! Vooral de betekenis..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Tigress schreef:Nee, dit kwam bij verschillende pinterest paginas vandaan. Daarvan weet ik, van één hiervan, dat de maker in een shop in Toronto zit
Yasmine schreef:Tigress schreef:Nee, dit kwam bij verschillende pinterest paginas vandaan. Daarvan weet ik, van één hiervan, dat de maker in een shop in Toronto zit
Dan zou ik hen er inderdaad ook wel op aanspreken. Alhoewel ik eigenlijk sowieso mijn twijfels zou hebben bij een shop die foto's van een andere shop gebruikt als voorbeeld...
DewiRox schreef:Heel mooi Yasmine!
Ik wil morgen binnenlopen bij fearless in Den Haag. Zou iemand voor mij een blik willen werpen op hun werk? Ik vind het er zelf allemaal heel mooi en strak uitzien, maar het is mijn eerste tattoo en ik weet ook niet zo goed waar ik precies op moet letten.
Ik ben benieuwd dat als ik morgen binnenloop hij ook gelijk gezet kan worden
sterreke98 schreef:Dat is wel erg ja
Het is toch jouw lichaam
Ik heb toch even gekeken naar Alpha ink, en sommige dingen ben ik niet zo over te spreken .
Dus even naar een andere shop gekeken, dat werk is wel beter. Ze kunnen ook erg strak mandala's zetten dus ik ben happy haha.
Morgen even langs denk ik om kennis te maken oid.
Ik wil een mandala gecombineerd met het Deathly Hallows teken. Vandaag al helemaal blij naar mooie voorbeelden gezocht haha