Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xNathaliee schreef:Nee dat snap ik ook wel maar ik dacht misschien dat ik kcal alleen uit voeding zou moeten tellen. Maar kokosolie hoort er ook bij dus?
secricible schreef:Mja, ik ga die discussie niet nog een keer voeren. Ik denk dat het niks te maken heeft met opslaan, maar met je situaties realiseren, jezelf confronteren met problemen enz. Enz. Tools opbouwen om te leren en dat is niet voor iedereen even gemakkelijk. Maar van op deze manier met elkaar spreken wordt iemand iig niet meer gemotiveerd.
Toch alleen maar goed dat iemand beseft wat ze verkeerd gerealiseerd heeft en daarin verder aan kan passen?
Kayleigh_ schreef:Ik kan dit ook bijna niet serieus nemen. Nathalie, je hebt toch gestudeerd? Neem je ons nou in de zeik?
Britt_Sisi schreef:Alsof iedereen die niet gestudeerd heeft dom is?![]()
Kayleigh_ schreef:Helemaal niet denigrerend, maar deze opmerkingxNathaliee schreef:Nee dat snap ik ook wel maar ik dacht misschien dat ik kcal alleen uit voeding zou moeten tellen. Maar kokosolie hoort er ook bij dus?
voor iemand die al een aantal jaar bezig is met voeding en afvallen?Dan sla je dus alle verkregen informatie niet op.
manzano schreef:Heb niet helemaal bijgelezen, maar heb altijd geleerd (en bevestigde de voedingscoach zaterdag ook) dat olijfolie eigenlijk niet zo geschikt is om in te bakken. Kan niet goed tegen hoge temperaturen. Ik gebruik Arachideolie.